Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Slinda minipillerit

guest
30.03.2020 |

Hei! Onko täällä ketään joka olisi aloittanut nämä uudet Slinda pillerit? Itse aloitin pari viikkoa sitten, koska en migreenini takia voinut jatkaa e-pillereillä. Miten teillä on mennyt Slindojen kanssa?

Kommentit (1254)

Vierailija
1/1254 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Mä alotan syömään kyseisiä pillereitä vasta lauantaina, mutta tuun tänne kans kytikselle, jos jollakin sattuu oleen kokemuksia. Nää on ilmeisesti aika uudet markkinoilla ja siks vähä jännittää näiden aloittaminen.

Vierailija
2/1254 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon syöny näitä nyt kuukauden ja yhden viikon ajan. Haittavaikutuksista sain osakseni jatkuvasti rasvoittuvat kasvot ja hiukset, sekä mielialan muutokset. Masentaa, ahdistaa ja hermo menee pienestäkin asiasta. Toivon, että ajan myötä tilanne tasoittuisi ja nämäkin paskamaisuudet häviäis. Hyvät puolet: ei vuotoja, eikä vatsakipuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/1254 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle lääkäri sano, että saatta mennä kuukausiakin ennen kuin hormonit tasoittuu. Itse pelkään aknea kun juuri pääsin siitä eroon. Vaihdoitko suoraan toisesta ehkäisystä vai piditkö taukoa välissä?

Vierailija
4/1254 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirryin suoraan yhdistelmäpillereistä slindaan, ei siis päivääkään taukoa välissä.

Vierailija
5/1254 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama minulla! Tänään söin ensimmäisen noita slindoja, joten luonnollisestikaan en vielä huomaa vaikutuksia. Tuliko kuukautiset vaihdon jälkeen vai loppuivatko vuodoy täysin?

Vierailija
6/1254 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkkoja ei ole vaihdon jälkeen kuulunut ollenkaan. Aloitin tosin slindat samana päivänä kun viimeinen vuotopäivä oli. Ties vaikka ne vielä tulis myöhässä.

Vierailija
7/1254 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Slindoja mennyt nyt yksi levyllinen, vaihdoin suoraa yhdistelmäpillereistä. Olen kyllä ollut todella tyytyväinen! Mitään sivuoireita ei ole ollut. Menkkoja ei ainakaan vielä ole tullut, mutta ei myöskään vuotoja. Iho on ehkä hieman rasvaisempi, mutta näppyjä tms ei ole tullut. Voin ainakin tällä lyhyellä kokemuksella suositella.

Vierailija
8/1254 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen syönyt Slindoja vasta alle viikon niin ye-pillereiden aiheuttama kuivuus on tiessään! Samoin jokapäiväiset päänsäryt loppuivat kuin seinään. Erittäin lyhyellä kokemuksella voisin itsekin suositella. Ainoa miinus näissä on hinta, mutta kyllähän sen mielellään maksaa toimivasta ehkäisystä.

Vierailija
9/1254 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Kiitos kokemuksista! Olen kaivannut niitä. Itse nyt syönyt yhden liuskan eikä mitään pahaa sanottavaa! Pelkäsin ihon alkavan kukkia, kun on tehnyt sitä ennenkin, mutta ei! Olen hyvin tyytyväinen. Mieliala ei ole ollut vuoristorataa, vaikka sitäkin pelkäsin. Mutta te, jotka kerroitte, että vuodot on jääneet kokonaan pois, niin syöttekö myös ne neljä vihreää pilleriä liukasta, jossa ei ole vaikuttavaa ainetta? Vai jätättekö ne vihreät väliin ja aloitatte uuden liuskan, kun valkoiset pillerit on edellisestä liuskasta syöty?

Vierailija
10/1254 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

menkkoja ei ole vaihdon jälkeen kuulunut ollenkaan. Aloitin tosin slindat samana päivänä kun viimeinen vuotopäivä oli. Ties vaikka ne vielä tulis myöhässä.

Toivottavasti olet käyttänyt myös muuta ehkäisyä. Slinda ja muut minipillerit pitää aloittaa 1. vuotopäivänä, jos haluaa ehkäisytehon olevan heti voimassa. Kokemuksia kannattaa arvioida vasta n. 3-6 kk käytön jälkeen. T. Gyne

Vierailija
11/1254 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttänyt kaksi viikkoa...

Aloitin menkkojen ekana päivänä ja v... tadaa.. Mulla on vieläkin vuotoa siis hitto määä en kestä!!

Naama rasvainen aloituksen jälkeen, mut ei toistaseks paria näppyjä enempää..

Vierailija
12/1254 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö nämä tosissaan ottaa tasan 24 tunnin välein? Ohjeissa kun ei puhuttu mitään 3 tunnin tai 12 tunnin aikaikkunasta, mitä muilla pillereillä on. Mun pitäisi aloittaa eka levy viikon päästä ja lueskelin ohjetta nyt ennakkoon ja tästä ei kyllä gynen kanssa ollut mitään puhetta, vaan nimen omaan ettei olisi niin tarkkaa. Googlailin että jenkeissä Slynd-pilleriä mainostetaan ensimmäisenä minipillerinä, jolla olisi 24 tunnin ottoikkuna, mutta onkohan tämä nyt sitten jotenkin eri tuote kuin Suomen markkinoilla oleva? Ärsytys.

Vierailija
13/1254 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miimi kirjoitti:

Mutta te, jotka kerroitte, että vuodot on jääneet kokonaan pois, niin syöttekö myös ne neljä vihreää pilleriä liukasta, jossa ei ole vaikuttavaa ainetta? Vai jätättekö ne vihreät väliin ja aloitatte uuden liuskan, kun valkoiset pillerit on edellisestä liuskasta syöty?

Syön myös lumepillerit. Edelleenkään ei ole vuotoja ilmaantunut, pieniä finnejä kyllä sen sijaan.

T. Se, joka kertoi vuotojen poisjäämisestä

Vierailija
14/1254 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, itte syöny ekan laatan ihan justiinsa ja omalla kokemuksella näppyjä tuli lisää, luulen että rupee tasottuun samalla ku hormonit, paino itellä laskussa, oletan että johtuu näistä, kuulema vähentää nesteitä elimistöstä. Ei mitään suurempia haittavaikutuksia ollu havaittavissa, eikä myöskään mitään välivuotoja tms. Suosittelen tätä kyllä👍

Vierailija
15/1254 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gyne kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti olet käyttänyt myös muuta ehkäisyä. Slinda ja muut minipillerit pitää aloittaa 1. vuotopäivänä, jos haluaa ehkäisytehon olevan heti voimassa. Kokemuksia kannattaa arvioida vasta n. 3-6 kk käytön jälkeen. T. Gyne

Jos vaihtaa suoraan yhdistelmäehkäisystä niin ylimääräistä ehkäisyä tarvita. Tai ainakin näin pakkausselosteessa sanotaan.

Vierailija
16/1254 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen syönyt nyt kolme levyllistä. Iho parantunut eikä ole mitään haittavaikutuksia... paitsi tein eilen positiivisen raskaustestin. Pillerit olen ottanut aina samaan aikaan ja aloitin syömisen ohjeiden mukaan.

Vierailija
17/1254 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten eroavat esim. Cerazettestä?

Vierailija
18/1254 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan! Juuri sain kouraan nämä uudet pillerit ja tämän keskustelun perusteella odotan innolla miten mun keho näihin ragoi. Iho on ollut mini-pill pillereiden jälkeen rasvainen ja finnejäkin ollut kiusana, toivon että tämä helpottais. Vuotoja ei ole ollut entuudestaan melkein yhtään ja toivon että pysyykin sellaisena.

Tyhmä kysymys ehkä, mutta nyt kun tuossa on noi lumepillerit niin säilyykö ehkäisyteho myös niiden syönnin aikana jos on ottanut säännöllisesti normi pillerit?

Vierailija
19/1254 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia! Minä alotan tänään, kun ihotautilääkäri ilmoitti että tämä ei vaikuta aknen puhkeamiseen. Minipillereistä siis paha akne puhjennut jonka takia syön isotretinoiinia nyt toista kertaa. Toivoisin että tämä pitäisi ihon kurissa

Vierailija
20/1254 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heissan! Juuri sain kouraan nämä uudet pillerit ja tämän keskustelun perusteella odotan innolla miten mun keho näihin ragoi. Iho on ollut mini-pill pillereiden jälkeen rasvainen ja finnejäkin ollut kiusana, toivon että tämä helpottais. Vuotoja ei ole ollut entuudestaan melkein yhtään ja toivon että pysyykin sellaisena.

Tyhmä kysymys ehkä, mutta nyt kun tuossa on noi lumepillerit niin säilyykö ehkäisyteho myös niiden syönnin aikana jos on ottanut säännöllisesti normi pillerit?

Lukee pakkausselosteessa. Säilyy