Voiko tämä ola totta?! Youtubessa "Tooffin," suomalainen teinityttö kertoo kuinka synnytti yksin sairaalan vessanpyttyyn koska höneen
Hänen luultiin olevan psykoosissa eikä uskottu kun huusi olevansa raskaana.
Kommentit (87)
Linkkiä Instaan? Katsotaan näkyykö siellä vauvaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei. Onneksi uskalsi itse synnyttää.
Uskalsi....? Voiko sen jotenkin estää jos ei uskalla eikä kukaan auta?
Onko meillä muuta kuin tämän meikatun pissiksen sana?
Hoitovirhe. Veisin asian eteenpäin tutkittavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Hänen oikea nimensä on SuviJanita ja löytyy myös Instasta. Oli tehnyt raskaustestin joka oli ollut nega, mutta sitten kesken koulupäivän joutunut lähtemään selkäkivun takia sairaalaan jossa Sara-tytär oli syntynyt wc-pyttyyn 5min sen jälkeen kun verikokeen ottanut hoitaja oli poistunut "psykoottisen" potilaan luonta. Mitään tutkimuksia ei oltu tehty, ei sisätutkimusta tms.
Sisätutkimus selkäkipuun?! Sitten olisi iltapulussa "metoo" -otsikko kopeloivasta lekurista...
Tapahtui Kysissä Kuopiossa. Äiti piti lapsen, on nyt 3v terve tyttö.
Psykoosissa näkee ja kokee kaikenlaista jännää.
Vierailija kirjoitti:
Linkkiä Instaan? Katsotaan näkyykö siellä vauvaa.
Ei ainuttakaan vauvan kuvaa instassa..
Siis voiko tää olla totta?? :0 vähän haiskahtaa..
Onko lapsi tällä naisella? Kun yt videoissa eikä ig:ssä ole edes kuvia lapsesta..
Tallennetuissa tarinoissa näkyy taaperosta useampiakin kuvia.
Instagramin kuvissa ei näy lasta (paitsi oma lapsuuskuva), tarinoista en tiedä kun pitäisi kirjautua sisään nähdäkseen ne eikä minulla ole instaa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti nämä silmiään pyöritelleet hoitajat osasivat hävetä!
Minkä takia niitä lapsen kuvia pitäisi instagramiin laittaa? Ei mulla ole yhtään kuvaa lapsistani.
Tuolla ylellä luki aiheeseen liittyen, että lääkärit ei usko että testi voi näyttää negatiivista vaikka on raskaana. Olen kuullut muutamastakin tämmöisestä tapauksesta. Mikähän sen aiheuttaa? Varsinkin jos tekee monta erilaista testiä ja kaikki negoja...
Terveydenhoito ei meitä pelasta coronaltakaan koska hengityskoneita ei ole tarpeeksi. Ainoa keino suojautua.
Minä aloitin maskin käytön jo viikkoja sitten. Kyllä sain pilkkaa osakseni. Mutta ei kaduta. laittakaa edes huivi ja sen alle terveysside/vaippa tai pölynimurin hepasuodatin. Itse tilasin ajoissa oikean maskin, koska olen riskiryhmää ja näin ettei Suomi edes sulkenut corona-koulua jossa se sai levitä. Eikä testaa edelleenkään kaikkia, ei jäljitä tartuntaketjuja, baarit edelleen eilen auki, kauppakeskukset, metrot kulkee jne jne jne..... Eli tämä leviää leviämistään, ainoa keino on itse suojata itsensä.hanskat ja suojalasitkin hyvät. Hanskat estää ettei hiero silmää ja saa virusta silmän kautta, laseissa tämä pointti myös. Ja ettei ilman kautta mene. Mene edes pikaiseen huivi naamalla rappukäytävästä, suosi rappuja älä hissiä.
Jos kivusta huutavalle nuorelle naiselle ei suoriteta tutkimusta raskauden pois sulkemiseksi kyseessä on räikeä ja käsittämätön hoitovirhe! Pissatulehduksissakin kysytään kaikilta yli 12 ja alle 60 vuotiailta naispotilailta että onko raskaus mahdollinen! Vaikka nainen väittäisi olevansa neitsyt raskaustesti yleensä tehdään!