mikael granlundin lapsi syntyi kuolleena
Kommentit (208)
Liian peräkkäin toistuvat raskaudet ovat aina riski.
Surullista. Olen varma että koronalla on tässä osuutta.
Olette kamalia. Granlundit eivät ole uskovaisia eikä mikään usko tässä olisi auttanut. Paljon voimia! ♥️
Vierailija kirjoitti:
Ja kuka on tämä Mika Grandlund? Joku muusikko?
Selviää varmaan ketjusta, että aika moni tietää hänet. Voisko googlettaminen olla silloin paikallaan, kun omassa tietämyksessä on aukko?
Eipä tarvis tulla tämmöiseen ketjuun aukomaan negatiivisesti päätään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ette voi surunvalitella..jos ette tiedä
1. ovatko uskiksia
2. ovatko ateisteja
ATEISTIN LAPSEN SYÖ MADOT ja uutta putkeen, koskla taivaassa EI TAVATA
Minä taas en voi sietää ihmisiä, jotka tahalleen tekevät pahaa, pahimmat jopa satuttaen lapsia. Ei sellaisella ole mitään tarkoitusta. Sadistit on paskaa, mutta heidän tekonsa eivät ole sattumia.
Mitä taas tulee kuolleeseen vauvaan, niin yritän ajatella käytännöllisesti, että kaikki ei ehkä ollut hyvin lapsen terveydessä, ja Jumala otti pienen pois kärsimästä. Hän ei ollut ehkä elinkelpoinen. Tai oli jopa liian hyvä ihmiseksi, siksi nyt enkeli.
No ei ole mitåän jumalaa. On vain biologisia prosesseja joista osa menee pieleen. Vain kudoksia joista tulee jotain tai ei tai tulee virheellisenä.
Kokeile elämää ilman jumala-lässytyksiä. Tulee ihmeen hyvä ja kevyt olo ja voi keskittyå täysillä omaan elåmään ja sen tekemiseen niin hyväksi kuin voi.
Kuulostaa satanismilta tuo itsekeskeisyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puistattavaa julkaista kuolleen lapsen kädestä kiva.
Tästäkin kommentista huomaa miten kauas ihmiset ovat luisuneet kuolemasta, joka on ihan normaalia kuitenkin. Mitä pahaa tuossa on ? Mulle ei tullut yhtäkään puistatusta kuvasta, surua vain.
Paljon puistattavampia kuvia mulle ovat tissi/persekuvat, niitä ei vaan jaksa.
Ei se minustakaan ole puistattava vaan kaunis. Pienen hetken äiti saa pitää lastaan kädestä. Olen nähnyt myös julkaisuja, joissa on kuva kuolleen mummon kädestä, eikä sekään ole puistattavaa. Ei ihminen heti välittömästi sydämen pysähdyttyä muutu miksikään kammottavaksi ruumiiksi, se näyttää ihan samalta kuin nukkuva ihminen. Jonkun käden kuvan julkaiseminen ei myöskään riko kenenkään yksityisyyttä, ihan naurettavaa väittää semmoista.
Kerro oi viisas..
Onko se vauva vaan lihaa joka mätänee nyt pois?
Vai onko vauva taivaassa?
Liha mätänee, ellei tuhkata, sielu on erkaantunut ruumiista, bardossa eli välitilassa.
En jaksa lukea ketjua kokonaan, pahoitteluni, jos tämä asia on jo käsitelty, mutta onko tietoa, kuinka paljon ennen aikojaan lapsi syntyi?
Vierailija kirjoitti:
Ja vaikka mammat nyt alapeukuttaakin, niin yksi sektio lisää kohtukuoleman riskiä seuraavassa raskaudessa 8-kertaiseksi. Ottamatta siis kantaa tähän tapaukseen, kun en heidän synnytystavoistaan tiedä.
Ja ongelmat johtuu arpikudoksesta kohdussa.
Likuttava kuva, mutta saako sairaalassa pitää timanttisormuksia sormessa? Minä jouduin laittamaan omani laukkuun ja lukolliseen kaappiin.
Vierailija kirjoitti:
Likuttava kuva, mutta saako sairaalassa pitää timanttisormuksia sormessa? Minä jouduin laittamaan omani laukkuun ja lukolliseen kaappiin.
Eri valtioissa eri käytännöt.
Vierailija kirjoitti:
Olette kamalia. Granlundit eivät ole uskovaisia eikä mikään usko tässä olisi auttanut. Paljon voimia! ♥️
Mistä sinä heidän uskonasioistaan tiedät. Ei kai ateistit kirjoittele suojelusenkeleistä.
Ovatko Mikael ja Emmi lestadiolaisia?
Vierailija kirjoitti:
Kuva on kaunis. Kuolleen vauvan äitinä voin kertoa, että kuten kaikki vanhemmat, sitä on sen surunkin keskellä onnellinen ja ylpeä lapsestaan ja haluaa kertoa muillekin tästä tästä ihanuudestaan. Ihan kuin kaikki muutkin onnen ja rakkauden löytäneet. Toivottavasti myös lapsen menettäneille suodaan tämä oikeus eikä kauhistella kuolleen vauvan kuvia. Vanhemmille se on kuva on arvokas ja rakas.
Luulen, että jokainen äiti ymmärtää. Lapseton voi ihmetellä, kun kokemusta äitiyden tunteista ei ole.
Ystäväni menetti lapsensa noin 14 v sitten. Kohtukuolema raskauden lopussa.
Itse olin silloin vielä nuori ja lapseton. Ajattelin, että surullinen asia. Mutta en esim. ymmärtänyt, miksi kaverini jäi kuitenkin äitiyslomalle ja suri pitkään. Ajattelin, että vähän sama kuin keskenmeno, mitäs sitä loputtomiin suremaan. Elämä jatkuu! Enkä ollut siis tunteeton, en vaan ymmärtänyt. Nyt 15 ja kaksi lasta myöhemmin mietin tuon vauvan kuolemaa, ja tiedän, että ystäväni kantaa tuskaa sydämessään koko elämänsä. Pidän selvänä, että elämä ei jatkunut kuten ennen. Ja ymmärrän, että he halusivat asiasta kertoa tarkastikin. Ymmärrän esillä olevan kuolleesta vauvasta. Se on kaunis muisto, vaikka nuorena ja kokemattomana asiaa kauhistelinkin.
Oma äitini sanoi tämän kuultuaan että kätkytkuolema. En usko sitä. Tämä on korona.
Mikaelille ja Emmille voimia!
Vierailija kirjoitti:
Jos uskoo enkeleihin eikö ole muka uskovainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä heidän uskonasioistaan tiedät. Ei kai ateistit kirjoittele suojelusenkeleistä.
Personal jesus on jokaisella vaikka ei uskoisikaan!
Vierailija kirjoitti:
Totta, vaikka emme tiedä syytä tässä tapauksessa. Synnytyslääkärit suosittavat, että lapsia ei tehtäisi alle 2 vuoden ikäerolla. Mutta joskus lapset ilmoittavat tulostaan yllättäen, ja jos toinen on toiveissa, niin ymmärrän, että saa tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos uskoo enkeleihin eikö ole muka uskovainen?
Minä uskon enkeleihin enkä kuulu kirkkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun koirani kuoli niin puhuin enkeleistä.
No ei ole mitåän jumalaa. On vain biologisia prosesseja joista osa menee pieleen. Vain kudoksia joista tulee jotain tai ei tai tulee virheellisenä.
Kokeile elämää ilman jumala-lässytyksiä. Tulee ihmeen hyvä ja kevyt olo ja voi keskittyå täysillä omaan elåmään ja sen tekemiseen niin hyväksi kuin voi.