Ällövaroitus! Haiseeko teillä alapää koskaan housujen läpi?
Olenkohan ainut jolla tämä ongelma. 🙄Ei ole tulehdusta eikä mitään, mutta silti alapää haisee voimakkaasti. Esim työpäivän jälkeen tunnen hajun housujen läpi jos olen vaikka kyykyssä niin että haarat on levällään. Onko niin että joillakin vain on voimakkaamman hajuinen alapää johon ei mikään auta.😏 Oletko koskaan haistanut vieraan ihmisen alakertaa noin niinkuin normaalitilanteessa? Esim. Vieressä seisoessasi?
Kommentit (451)
Joskus oon haistanut et hyi nyt taitaa haiskahtaa. Muiden alapäähajua en ole haistanut, menkat monesti kylläkin.
Joo ja joo. Eli haisee joskus oma ja joskus haistaa myös toisen. Esim. joogassa.
En oo toisten haistanut hyi. Oma joskus, mutta pari krt päivässä pesu helpottaa.
Haistan hikiset munani iltapäivisin. Varmaan pinttynyt hajut kalsareihin ja hiki vapauttaa aromit. Nolottaa.
Oman olen haistanut monesti housujen läpi ja miettinyt samaa, että haistaakohan muutkin... Muiden en ole haistanut, paitsi pari kertaa jolloin kyseessä on selvästi ollut joku tulehdus.
Niin.. genitaalit ovat kai sellaisiksi tarkoitettu. Jos ei haise tulehdus, kaikki on hyvin.
Uitko paljon kloorivedessä.. tai saippuoitko alapäätä. Ongelma voi olla liika pesu!
Melkein joka päivä mutta omani vaan. Ei ole mitään tulehdusta. Märkyyttä piisaa. Nukun aina yöt ilma alkkareita jos ilmakylvyt auttais. Pikkuhousunsuojia ei kai suositella mutta pakko laittaa jos koko päivän liikenteessä. Jos pääsee pesulle ja vaihtamaan puhtaat alkkarit päivällä niin sitten menee ilman pikkuhousunsuojaa. Melko rasittava ongelma tämä.
Ei siinä ole mitään ällöttävää ihan luonnollista, joskus jopa kiihottavaa!
Tällainen ongelma hoituu käymällä pesulla ja vaihtamalla vaatteet riittävän usein. Työpäivän aikanakin voi käydä vessassa alapesulla ja vaihtamassa
pikkuhousunsuojan vähintään.
Ihmettelen naisia, joita näen samoissa housuissa viikkotolkulla. Ei ihme jos haisee.
Mä oon huomannut että ruuat ja juomat mitä juo ja syö vaikuttaa alakerran hajuun. sokeriset ja rasvaiset ruuat lemuttaa.
Omani haisee ja pahasti, eikä tulehdusta ole. Tosi kiusallinen juttu.
Muiden hajuja en ole haistanut, ellei nyt lasketa jotain pitkää ja hikistä urheilusuoritusta.
En missään nimessä käyttäisi pikkuhousunsuojia=muovia eli hautoo ja ei ole ihme jos alkaa päivän aikana haista. Samasta syystä en käytä siteitä vaan tamponeja.
Johtuu ruokavaliostasi. Syö terbeellisesti ja paljon ananasta,vettä, huljauta toosa päivittäin haalealla vedellä. Älä käytä tiukkoja stringejä.
Kyllä haisee. Pesen vedellä kaksi kertaa päivässä ja toki vaihdan.päivittäin pikkarit. Ei ole tulehduksia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä haisee. Pesen vedellä kaksi kertaa päivässä ja toki vaihdan.päivittäin pikkarit. Ei ole tulehduksia.
Johtuu siis ruokavaliostasi
Jep, omaan nenään tuoksahtaa. Tulehdusta ei mielestäni ole. Otan aina silloin tällöin 10 - 30 tabletin Femilor -maitohappobakteerikuurin ja se vie tuoksut minimiin. Seksin jälkeen tuoksahtaa myös, vaikka olisi peseytynytkin.
Kyllä alkaa haista kun koko päivän muhii istuessani töissä koneella. Meillä ei ainakaan töissä ole mitään käsisuihkuja joten lemupillulla mennään. Toivottavasti kukaan ei haista!
Onhan tuota tullut haistettua. Mutta normaalia jos pitkä päivä takana.