Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaan ihan hirveästi lentämistä ja matkailua :((

Vierailija
29.03.2020 |

Sitä ihanaa fiilistä kun pääsee lentsikkaan, mieli täynnä odotusta, arki unohtuu, tyylikkäät lentoemot palvelee ja saa katsella maapalloa ilmasta käsin.

Miksei maailma voi palata entiselleen :'(

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootsä tosissas?? Just sun kaltaisten maailma on pilalla.

Mulla riittää matka joka toinen vuosi.

Vierailija
2/58 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat helpotusta kaipaukseesi "joskus 2080 -luvulla"...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. Kukaan, joka on lentänyt paljon, ei kaipaa sitä osuutta matkasta. Lentäminen on se pakollinen paha, mikä tarvitaan, jotta pääsee kohteeseen. Ja oikein maapalloa katselee ilmasta käsin - noin kuvittelee vain ihminen, joka ei ole koskaan edes noussut pilvien yläpuolelle. Eiköhän tämä ole taas matka-kateellisen provo vol MCXVII.

Vierailija
4/58 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa odotellaan että pääsisi taas reissuun. Syksyllä viimeistään pakko päästä.

Vierailija
5/58 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo. Kukaan, joka on lentänyt paljon, ei kaipaa sitä osuutta matkasta. Lentäminen on se pakollinen paha, mikä tarvitaan, jotta pääsee kohteeseen. Ja oikein maapalloa katselee ilmasta käsin - noin kuvittelee vain ihminen, joka ei ole koskaan edes noussut pilvien yläpuolelle. Eiköhän tämä ole taas matka-kateellisen provo vol MCXVII.

Täh? Olen eri kuin aloittaja, mutta lentäminen on mun koko maailmani lempiasia. Se nousuvaihe tuntuu fyysisesti paremmalta kuin mikään orgasmi koskaan. Ja olen kyllä lentänyt lukemattomia kertoja.

Vierailija
6/58 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? Olen eri kuin aloittaja, mutta lentäminen on mun koko maailmani lempiasia. Se nousuvaihe tuntuu fyysisesti paremmalta kuin mikään orgasmi koskaan. Ja olen kyllä lentänyt lukemattomia kertoja.

Lensin viime vuonna 22 tai 24 erillistä lentoa. Eipä yksikään nousuvaihe jäänyt mieleen saati että olisi tuntunut ikinä millään tavalla erityiseltä.

Vierailija
7/58 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lensin viime vuonna 22 tai 24 erillistä lentoa. Eipä yksikään nousuvaihe jäänyt mieleen saati että olisi tuntunut ikinä millään tavalla erityiseltä.

Onko ikinä tullut mieleen, että ihmiset on erilaisia?

Vierailija
8/58 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas saan viboja junamatkoilla, varsinkin tunneleissa.

Vierailija
9/58 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein sinulle, ap.

Vierailija
10/58 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki aikanaan. Odota nyt vähän.

Vierailija
11/58 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että ensi vuonna tulee lenneltyä tämänkin vuoden edestä eli aika paljon.

Matkailu on minulle tapa elää, siitä en luovu ikinä.

Vierailija
12/58 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kaipaan matkustamista. Toivottavasti sit syksymmällä taas pääsee reissuun. Jatkossa aion matkustaa entistä enemmän jahka vaan saadaan ensin tää korona ojennukseen.

Vierailija
13/58 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Jo kaksi matkaa peruttu (huhti ja touko), näinköhän Muutkaan varatut tulee toteutumaan (lähdöt elo ja joulukuussa)

Vierailija
14/58 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että ensi vuonna tulee lenneltyä tämänkin vuoden edestä eli aika paljon.

Matkailu on minulle tapa elää, siitä en luovu ikinä.

Täysin samaa mieltä! Minäkään en aio matkailusta luopua. Se on elämän parhaita asioita...sen ku alapeukutatte siellä perähikiällä!

Vierailija
15/58 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva nähdä että muitakin samoista oireista kärsiviä on, jos niin nyt voi sanoa tällaisessa asiassa  :) :(

Ja sille joka ihmetteli ettei kukaan voi siitä lentämisestä tykätä: kyllä voi! Se on vaan niin kutkuttava tunne se lähdön odotus ja koneessa oleminen, tietää pääsevänsä johonkin kivaan paikkaan ja on ihan into piukeena! Jotain siinä lentämisessä vaan edelleen on <3

ap

Vierailija
16/58 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lentolupa kirja niin voi lennellä ihan mielin määrin.

Vierailija
17/58 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi kaipailija, toivottavasti jo syksyllä pääsee reissuun. Meillä lapsikin nauttii jo lentokentän tunnelmasta.

Vierailija
18/58 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva nähdä että muitakin samoista oireista kärsiviä on, jos niin nyt voi sanoa tällaisessa asiassa  :) :(

Ja sille joka ihmetteli ettei kukaan voi siitä lentämisestä tykätä: kyllä voi! Se on vaan niin kutkuttava tunne se lähdön odotus ja koneessa oleminen, tietää pääsevänsä johonkin kivaan paikkaan ja on ihan into piukeena! Jotain siinä lentämisessä vaan edelleen on <3

ap

Ja kun lentää bisneksessä tai peräti ekassa luokassa niin voi sanoa että matkustamisesta todella nauttii.

Vierailija
19/58 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kaipaan matkustamista. Se on niitä harvoja asioita joista valtavasti nautin. Ei olla mitenkään jatkuvasti reissattu vaan kerran vuodessa käyty jossain kauempana, tänä keväänä piti lähteä Aasiaan, reissu luonnollisesti peruuntui. On ollut ihana suunnitella reissuja etukäteen, säästää niihin, fiilistellä. Nyt ei tee mieli edes avata mitään matkasivuja. Saa nähdä, tuleeko matkustamiseen jatkossa suuriakin rajoituksia.

Vierailija
20/58 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ja kun lentää bisneksessä tai peräti ekassa luokassa niin voi sanoa että matkustamisesta todella nauttii.

Varmasti! Tuota pitää kyllä joskus kokeilla. Jos nyt tauon aikana saisi vaikka säästettyä business-luokan lentolippuun :)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan