Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaan ihan hirveästi lentämistä ja matkailua :((

Vierailija
29.03.2020 |

Sitä ihanaa fiilistä kun pääsee lentsikkaan, mieli täynnä odotusta, arki unohtuu, tyylikkäät lentoemot palvelee ja saa katsella maapalloa ilmasta käsin.

Miksei maailma voi palata entiselleen :'(

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas pyötäily Kontulan ostarilta Kurkimäkeen antaa hyvän vaaran fiban.

Vierailija
22/58 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin rakastan matkustamista, mutta meidän kaikkien pitäis matkustaa kestävämmin, esim ei joka vuosi lentokoneella johonki kauas. Lähempääkin löytyy vaikka mitä uutta, ja moneen paikkaan Euroopassa pääsee junalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuollaisten huvisaastuttajien takia toivon tämän pattitilanteen jatkuvan mahdollisimman pitkään.

Vierailija
24/58 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän, että joku kaipaa matkailua, mutta nyt on matkustamista rajoitettu kaksi viikkoa! Ei nyt vielä voi olla noin haikeaa. Jos tässä ollaan vielä parin vuoden päästä, niin sitten ymmärrän, jos kaukokaipuu vaivaa.

Vierailija
25/58 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin. Jo kaksi matkaa peruttu (huhti ja touko), näinköhän Muutkaan varatut tulee toteutumaan (lähdöt elo ja joulukuussa)

Matkustatko NELJÄ kertaa vuodessa ulkomaille?! Huhhuh.

Miten sulla on edes vapaita noin paljon? Vai oletko joku sikarikas joka ei tee töitä?

Vierailija
26/58 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tottunut tekemään kolme lomamatkaa vuodessa. Nyt on viimeksi käyty pitkä vkl Keski-Euroopassa syyskuussa ja hiihtolomamatka skipattiin ajatuksena, että kesällä tehdään hienompi ja pidempi reissu. Nyyh. No, säästetään rahat ja ehkä repäistään jouluna kunnolla ja tehdään se unelmamatka sitten. Masentaa jo tuleva kesä, jos tässä nysvätään vaan paikallaan vältellen kaikkea. Mitenköhän seuraavan talven sitten jaksaa sillä....?

Vierailija
27/58 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivon että tämä kriisi herättäisi ihmiset huomaanaan, kuinka ainutlaatuinen ja tärkeä asia meidän luontomme ja elinympäristömme on, ja että sen eteen olisi valmis uhraamaan enemmänkin turhaa kulutusta ja viihdematkailua.

Vierailija
28/58 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pate Parkkonen kertoo Anna-lehdessä:

Haaveeni on päästä lentämään edes kerran vuodessa ykkösluokassa.

Mä en enää pysty kuuntelemaan sen biisejä!

Vierailija
29/58 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö tajua, että on kyllä tosi junttia tuo alituinen lentomatkailu.

Se oli sitä jo paljon ennen tätä koronaa.

Vain tylsimykset haluaa koko ajan johonkin pois.

Vierailija
30/58 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitte lentää lopullisesti pois.

Vierailija
31/58 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kivaa ahtaassa tuubissa nököttämisessä muka on? Pennut kiljuu, joku kaataa selkänojan polviisi jne.

Vierailija
32/58 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haikeus valtaa mielen, lempeän lämmin turkoosi meri, auringon lämpö, upeat kukkaistutukset, uljaat palmut, lämmin hiekka, valmis ruokapöytä terveysruokineen all inclusive, ystävälliset ihmiset, nähtävyydet. Näitä päästään kokemaan taas, toivotaan niin.

Vierailija
33/58 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa lentolippujen hinnat nousta tämän kevään jälkeen.

Vierailija
34/58 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tykkään matkailla. Pidän kuitenkin itsekkäänä joka kuukausi jonnekkin sukkuloimista. Vapaa-ajan matkailu tulisi ehdottomasti rajoittaa esim 1 kaukolento (menopaluu) tai 2 euroopan lentoa per vuosi. Pitää muuttaa ulkomaille jos ei osaa matkustaa ilman jatkuvaa lentojuppeilua. Tai tehdä matkaa siellä jossain junilla ja busseilla.

Vierailija
35/58 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut ulkomaanmatka kerran vuodessa ja nyt jää kevään reissu välistä. Ehkä ensi keväänä uusi yritys. Itse en kaipaa sitä matkustusosiota vaan perillä olon nähtävyyksiä ruokia, kiireettömyyttä ja arjesta irroittautumista. Ne joilla on oma mökki on täysin vääriä ihmisiä tuomitsemaan matkailua.

Vierailija
36/58 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse toivon että tämä kriisi herättäisi ihmiset huomaanaan, kuinka ainutlaatuinen ja tärkeä asia meidän luontomme ja elinympäristömme on, ja että sen eteen olisi valmis uhraamaan enemmänkin turhaa kulutusta ja viihdematkailua.

Oletko sinä valmis luopumaan tietoliikenneyhteyksistä, jotka kuluttavat ja saastuttavat enemmän kuin lentomatkustaminen?

https://yle.fi/uutiset/3-10832413

"Netti syö kasvavalla tahdilla sähköä ja suurin syyllinen ovat nettivideot – "Epämiellyttävä totuus, josta ei haluta puhua"

Tietotekniikka-alan hiilidioksidipäästöt ovat jo kovemmat kuin lentoliikenteellä."

Vierailija
37/58 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nyt tarponu niin paljon Suomen luonnossa lasten kanssa ja ilman ja varmasti saan tarpoa vielä pitkään, joten uskon ettei ihan heti tee mieli matkailla kotimaassa kun tämä loppuu🙈

Vierailija
38/58 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mat-kus-te-lu eli hyvin vuoksi paikasta toiseen siirteily on se, joka pilaa tämän planeetan ja aiheuttaa näitä kulkutauteja. En sääli ketään, jonka huvimatkailu on nyt kesketynyt.

Vierailija
39/58 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin ikävä matkailua. Pietariin oli tarkoitus matkustaa nyt huhtikuussa, mutta se peruuntui, muuten ei ollut lähikuukausille reissuja, mutta kesälomalla oli tarkoitus lähteä jonnekin.

Se on jännä juttu miten matkailu herättää niin paljon vastustusta, kuitenkaan noita saastuttavia nettiyhteyksiä ja suoratoistopalveluita ei arvostella, ei arvostella väestönkasvua jne.

Vierailija
40/58 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että ensi vuonna tulee lenneltyä tämänkin vuoden edestä eli aika paljon.

Matkailu on minulle tapa elää, siitä en luovu ikinä.

Täysin samaa mieltä! Minäkään en aio matkailusta luopua. Se on elämän parhaita asioita...sen ku alapeukutatte siellä perähikiällä!

Täältä Lontoon ihan yhidinkeskustastakin tulee alapeukku tyhmälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi