Palkanlaskentaa tuntevat /Sarastia
Kyseessä kaupungille tehdystä sijaisuudesta. Odottelen palkkaa. Pitkin kesää tullut viesti "Palvelupyyntösäi ei ole vielä ehditty käsitellä" tms. Nyt viesti: "Palkansaajaa ei ole luotu palkkajärjetelmään viimeisen kahden kuukauden sisällä tiketin luomisesta. Verokortti pitää toimittaa uudelleen Sarastiaan, kun työntekijä on luotu järjetelmään".
Mitä tämä tarkoittaa??? Kuka luo työntekijän järjestelmään? Mistä työntekijä tietää koska luotu? Ja taas samaan osoitteeseen saman verokortin toimitus??? Tämä on kyllä kapulakieltä parhaimmillaan, varsinaista asiakaspalvelun aatelia. Juu, ei todellakaan maksa vaivaa heittää keikkaa enää.
Kommentit (12)
Eli mille kaupungille tehty sijaisuus?
Varmaankin esimiehen olisi pitänyt tuo tehdä työsuhteen alkaessa mutta ei ole tehnyt.
Esimiehen olisi pitänyt varmaan syöttää tietosi palkkajärjestelmään, mutta näin ei ole tehty. Verokorttia ei tästä syystä ole saatu vietyä palkkaohjelmaan ja nyt se pitää toimittaa uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Eli mille kaupungille tehty sijaisuus?
Turku
Esimiehesi (tai sihteeri, hr-ihminen tmv) on jättänyt hommat hoitamatta, eli ei ole syöttänyt tietojasi järjestelmään.
Mikä hel....in tiketti? Naurettavaa kapulakieltä! Terminologia on varmasti palkanlaskennan henkilöstölle tuttua, mutta ei avaudu minulle mitenkään.
Sarastia on persiistä. Eipä olisi eka eikä vika kerta, kun siellä on sotkua. Ota esimieheesi yhteyttä,
Helsinki,tuo Vihervasemmistolainen kaupunki.Kaikki toimii,joo.
Sarastian takia Helsingin kaupungin työntekijöille on aiheutunut älyttömiä ongelmia. On maksettu liian vähän/liikaa/ei lainkaan palkkaa, verot väärin jne. Nyt kai korjattu tilannetta.
Miksi Tämä idiootti järjestelmä on otettu käyttöön muissakin kaupungeissa?
Nyt kun kerroit viimein asiasi täällä, niin olen varma, että palkkasi on tililläsi viiden arkipäivän kuluessa. Se tulisi vielä vähän nopeammin, jos kertoisit mitä töitä teit ja kuinka kauan.
Päätit sitten tänne avautua, etkä kääntynyt esimiehen puoleen syystä että....? Ei kai palkkaa voi maksaa jos tietojasi ei edes ole laitettu esihenkilön toimesta eteenpäin palkanmaksuun, eikö vain. Eikä silloin voi edes verokorttia tallentaa. Kyllä täytyy sanoa, että sääliksi käy asiakaspalvelijoita, kun asiakkaiden käytös tavat juntti tasoa.
Upsis! Osaako kukaan "suomentaa" tätä viestiä?