Miksi ei saa toivottaa siunausta eli hyvää toisille!
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Mitä vastata jos joku kätellessä sanoo että Jumalan siunausta? Olettaen että tämä on ns. tervehdys kättely, eli edellinen sanoi terve johon vastasit terve.
Mä vedän turpiin.
Vierailija kirjoitti:
Saatana huolehtikoon sinusta
Onko se nykyään ainoa mihin saamme uskoa?
Saahan sitä siunausta toivotella tarkoitus lienee kuitenkin hyvä.
Näin maallisen ihmisen korvissa se kuitenkin kuulostaa vähän samalta kuin "hattivatin halauksia sulle". Tulee vähän fiilis että toivottaja ei käy ihan täysillä.
Saa toivottaa, kunpa joku toivottais mulle. Olen väsynyt ja huolissani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran haluat aidosti toivottaa kaikille hyvää, voit sanoa, että kaikkea hyvää sinulle, hyvää jatkoa ja onnea matkaan jne. Jos nämä ei kelpaa ja sinun on pakko siunailla, silloin kyse on vain sinusta itsestäsi ja halusta päästä avautumaan omasta uskostasi eikä siitä, että oikeasti toivot hyvää muille.
Miksi luulet näin? Miksi siunaus sana särähtää sinulle? Voimia🌹
Sinun ei kuulu ryhtyä utelemaan, MIKSI joku ei halua siunailujasi. Tieto siitä, että niitä ei haluta pitää riittää. Tuputatko samoin tupakkia/huumeita/pullankänttyä etkä millään usko kun sanon ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Saa toivottaa, kunpa joku toivottais mulle. Olen väsynyt ja huolissani.
Shalom.
Hyvä toivotus on: "Jeesus, tee työtä hänessä" . Mitäpä siinä vastaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vastata jos joku kätellessä sanoo että Jumalan siunausta? Olettaen että tämä on ns. tervehdys kättely, eli edellinen sanoi terve johon vastasit terve.
Mä vedän turpiin.
Jumalan siunausta sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Mä lyön nyrkilläni leukaan.
Vierailija kirjoitti:
Rakkautta ja siunausta! Peace and love
Ja otat turpiisi jos sanot minulle sen päin naamaa. Netissä voi aina huudella.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sellaista ketjua kannata lukea, jos muka (tuputus) ahdistaa! Täällä on niin kielteisiä, rasistisia, ja inhottavia ketjuja, niin sitten pieni siunaus toivotus pistää jonkun pasmat sekaisin. Älä lue siunausta kaikille😇
Voit toki netissä huudella mitä tahansa mutta jos rupeat siunailemaan mua päin naamaa saisit kunnolla turpiisi.
Netissä voi aina huudella mutta jos sanoisit mulle päin naamaa jumalan siunausta mä löisin sut invaliidiksi.
Koska tuo toivotus sisältää absurdin väitteen satuolennon olemassa olosta, siksi.