Ostin edullista tomaattimurskaa ja se oli uskomatonta kuraa!
Vetistä tomaattimehua, jossa ui muutama oikeisiin tomaattimurskiin kelpaamaton tomaatinkanta. Käyttääkö noita oikeasti joku?
Kommentit (27)
Käytän. Mausta kunnolla niin saa hyvää...
Muttia ostan aina, en sekoa noihin kurakansan tuotteisiin.
Olen köyhä, mutta en niin epätoivoinen, että Xtran tomaattimurskaa ostaisin. Ihan hirveää p*skaa.
Vierailija kirjoitti:
Xtra merkin tuotteet ihan yhtä hyviä kuin muutkin kuulemma ja olen elitisti kun ostan rainbowta. Eli ilmeisesti käyttää sitten.
Rainbow'n tomaattimurskan laatu vaihtelee tosi paljon. Välillä se on ihan normaalin ja hyvän oloista, mutta välillä siinäkin on noita raakoja kantoja joukossa ja koostumus on oudon vetinen. Ostan nykyään aina Muttia.
Itse taas pidän Muttia ylihypetettynä tuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Muttia ostan aina, en sekoa noihin kurakansan tuotteisiin.
Sehän on ihan pskaa
Kohta jalostetumpia valmiskastikkeitakin alkaa saada lähes samalla hinnalla kuin noita perus bulkkimurskia.
Halvimpien tuotteiden hinnat ovat nousseet eniten.
Miksi pitää ostaa tomaattimurskaa, jos siitä ei pidä?
Pirkan tomaattimurskat on todella hyviä. Samoin Lidlin luomutomaattimurskat, joita saa ihan pilkkahintaan.
Muttia kannattaa ostaa niin ei pety.
Vierailija kirjoitti:
Ostin ja petyin.
Vierailija kirjoitti:
Xtra merkin tuotteet ihan yhtä hyviä kuin muutkin kuulemma ja olen elitisti kun ostan rainbowta. Eli ilmeisesti käyttää sitten.
Rainbow oli tämä ostamani merkki..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää ostaa tomaattimurskaa, jos siitä ei pidä?
Minä ainakin pidän tomaattimurskasta. Mutta mielestäni tomaattimurskan ei kuulu olla sellaista, että syödessä suuhun sattuu vähän väliä kovia tomaatinkantoja.
Keittoihin ja kastikkeisiin kannattaa käyttää tomaattimurskan sijaan paseerattua tomaattia. Paljon täyteläisempää ja tasalaatuista.
Eikä maksa enempää kuin tomaattimurskakaan nykyisin.
Halvoilla ja muttilla ei mitään eroa.
Naurattaa nämä :D Muutama hetki sitten oli tv:ssä jossain ohjelmassa tomaattimurskatesti, ja halpis voitti sen. Näin siinä käy kun sokkona testataan, että elitistinkin suu menee ihan ymmälleen ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin ja petyin.
Hyvä tietää! Olen viime aikoina ostanut yksin omaan Muttia... : /
Vierailija kirjoitti:
Kohta jalostetumpia valmiskastikkeitakin alkaa saada lähes samalla hinnalla kuin noita perus bulkkimurskia.
Halvimpien tuotteiden hinnat ovat nousseet eniten.
Näin on. Etenkin tarjouksesta. Jännää, ettei esim. ketsuppien hinnat ole juurikaan nousseet, vaikka perusmurskat ja tuoreet tomaatit ovat sikahinnoissa.
Sama juttu salsoissa, pyreissä ja paseeratussa tomaatissa.
Nyt kannatta katsella niitä kilohintoja. Se parempi tavara ei olekaan enää niin kallista, ja on usein riittoisampaa.
Vierailija kirjoitti:
Halvoilla ja muttilla ei mitään eroa.
Täytyy olla sokea, ettei huomaa noissa eroa. Yleensä ostan aina Rainbow-tuotteita, koska ne ovat ihan yhtä hyviä kuin kalliimmatkin, mutta tomaattimurskan kohdalla tämä ei todellakaan pidä paikkaansa.