Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ei saa toivottaa siunausta eli hyvää toisille!

Vierailija
28.03.2020 |

Ei se ole paasausta✌

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vastata jos joku kätellessä sanoo että Jumalan siunausta? Olettaen että tämä on ns. tervehdys kättely, eli edellinen sanoi terve johon vastasit terve.

Vierailija
22/53 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit työntää siunaukset sinne minne aurinko ei paista 😒

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Al lah olkoon ap:n kanssa <3.

Vierailija
24/53 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanoo siunausta tai vaikkapa rauhaa, toiselle ei se ole paha asia. Mitä sanon tarkoitan sillä hyvää toiselle en mielipahaa. Eikä siihen tarvitse vastata.❤

Vierailija
25/53 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vastata jos joku kätellessä sanoo että Jumalan siunausta? Olettaen että tämä on ns. tervehdys kättely, eli edellinen sanoi terve johon vastasit terve.

Ei tarvitse vastata tähän ellei halua. Tai voit sanoa mitä haluat. Sillä on tarkoitus tervehtiä rauhan rakkaudella.

Vierailija
26/53 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se teidän jumalanne siunaa ja pelastele ilman että jatkuvasti joutuu pyytämään ja toistenkin puolesta toivomaan? Kun luulin että se näkee ja tietää kaiken jo muutenkin?

Mitä jos joku islaminuskoinen olis jatkuvasti työntämässä Allahin suojaa sun niskaan?

Uskon jumalaan nimeltä Gubbelbakka. Gubbelbakka käskee että talvellakin pitää olla vaan varvastossut, kenkiä ei saa käyttää ikinä tai Gubbelbakka loukkaantuu, ja aurinkolasit koko ajan päässä, ja pieni keltanen hattu. Gubbelbakkan suojelua sullekin!

Vierailija
27/53 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko kertoa jonkun Raamatun kohdan luettavaksi sellaiselle, joka haluaa hypätä sillalta alas, kun kaikki on niin pas kaa.

Vierailija
28/53 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen uskomassa, enkä ikinä toivota siunausta Jumalan kieltäjille. Se nyt vain on kaikin tavoin täysin sopimatonta.

Vierailija
29/53 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran haluat aidosti toivottaa kaikille hyvää, voit sanoa, että kaikkea hyvää sinulle, hyvää jatkoa ja onnea matkaan jne. Jos nämä ei kelpaa ja sinun on pakko siunailla, silloin kyse on vain sinusta itsestäsi ja halusta päästä avautumaan omasta uskostasi eikä siitä, että oikeasti toivot hyvää muille.

Miksi luulet näin? Miksi siunaus sana särähtää sinulle? Voimia🌹

Jos jatkat siunaamista, vaikka sitä ei haluta, todistat käsitykseni oikeaksi.

Oikeasti hyvää toivova ei aiheuta toiselle kiusallista oloa. Minusta ainakin on kiusallista, jos minua koko ajan siunataan. Yksittäinen kerta on ihan sama, mutta kerran oli pakko sanoa työkaverille, että kiitos mutta ei kiitos, kun sitä siunausta alkoi tulla jatkuvasti.

Olisiko sinusta ok, jos joku jatkuvasti siunaisi sinua Allahin tai vaikka Zeuksen nimeen?

Vierailija
30/53 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sanoo siunausta tai vaikkapa rauhaa, toiselle ei se ole paha asia. Mitä sanon tarkoitan sillä hyvää toiselle en mielipahaa. Eikä siihen tarvitse vastata.❤

Ootte passiivis-aggressiivisia ja huomionhakuisia. Tiedätte että tuo aiheuttaa ketutusta ja pahaa mieltä mutta teette silti, sädekehä pään päällä kiillellen. Tämä on nykyään syy ruveta harjoittamaan uskontoa.

❤️❤️❤️

Vierailija
31/53 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin että Gubbelbakka armahtaisi sinutkin! Ihan pyytämättäsi pyysin!

Vierailija
32/53 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko kertoa jonkun Raamatun kohdan luettavaksi sellaiselle, joka haluaa hypätä sillalta alas, kun kaikki on niin pas kaa.

Johannes luku 3 jae 16

Vierailija
33/53 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villi veikkaus että narsistiset ihmiset on nykyään yliedustettuina niissä porukoissa mitä uskonnosta on enää jäljellä.

Vierailija
34/53 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse vastata tähän ellei halua. Tai voit sanoa mitä haluat. Sillä on tarkoitus tervehtiä rauhan rakkaudella.

Eli voisin vain sanoa, että Terve pena?

Tuntuu jotenkin tuon siunauksen jälkeen tökeröltä sanoa moro tai vain kätellä hiljaa. Ja kiitos taas jos sanoo niin mikä tervehdys se on? Tulee jotenkin mieleen että siunaaja on ylemmässä asemassa ja tätä ei varmaan tavoittele?

Vierailija
35/53 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jos vielä kerranki tulette jeesustelemaan Gubbelbakka iskee autonne tai fillarinne mäsäksi! Gubbelbakka on ainoo jumalanne tai muuten!

Vierailija
36/53 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt jos vielä kerranki tulette jeesustelemaan Gubbelbakka iskee autonne tai fillarinne mäsäksi! Gubbelbakka on ainoo jumalanne tai muuten!

Vaikka näin, jos tuohon uskot. Onneksi meillä jokaisella on oma asiansa mihin uskoo.

Vierailija
37/53 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Älköön teidän sydämenne olko murheellinen. Uskokaa Jumalaan, ja uskokaa Minuun. Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko Minä teille, että Minä menen valmistamaan teille sijaa? Ja vaikka Minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin, ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä missa Minä olen. Ja mihin Minä menen-tien sinne te tiedätte." Tuomas sanoi Hänelle: "Herra, me emme tiedä mihin Sinä menet, kuinka sitten tietäisimme tien?" Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie, totuus ja elämä, Ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin Minun kauttani."

Joh.14:1-6

Vierailija
38/53 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli voisin vain sanoa, että Terve pena?

Tuntuu jotenkin tuon siunauksen jälkeen tökeröltä sanoa moro tai vain kätellä hiljaa. Ja kiitos taas jos sanoo niin mikä tervehdys se on? Tulee jotenkin mieleen että siunaaja on ylemmässä asemassa ja tätä ei varmaan tavoittele?

No totta hemmetissä tavoittelee 😀. Tuskin myöntää itselleen mutta sehän on ilmiselvää.

Vierailija
39/53 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän en kaipaa mitään jammu siltavuoren mieshuoran siunausta

Vierailija
40/53 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en todellakaan kaipaa mitään jammu siltavuoren mieshuoran siunausta.