Mikä teitä naisia kiehtoo käyttää trikoita kaupassa/vapaa-ajalla?
Sen kyllä ymmärtää kun tulee salilta kotiin niin trikoot päällä mutta pitää kaupassa käydessä käyttää näitä "pyllytrikoita" voisi ainakin käyttää pitempää takkia ettei pylly näy selvästi kauppaostoksilla!!
Kommentit (847)
Koska ne on mukavat enkä aina jaksa ahtautua johonkin farkkuihin. Katso muualle.
Eikö nyt tosiaankaan olisi mitään uudempaa keskustelunaihetta ?
Vierailija kirjoitti:
Luojalle (trikoiden keksijälle) kiitos ihanista näkymistä!
T: mies
Etkö ole koskaan käyttänyt urheilutrikoita juostessa tai pyöräilessä? Aikoinaan naiset tykkäisivät käyttää pyöräilyshortseja arkiasuna. Itse olen käyttänyt miehenä juoksutrikoita lenkillä käydessä, mutta en kyllä menisi ne jalassa edes lähimpään ruokakauppaan. Mustat stretchfarkut ovat vähän tyylikkäämmät ja se 2 % elastiinia tekee niistä vähän juostavammat kuin 100 % puuvillaa olevat housut.
Kyllä mä ihan vaatteet puen kun lähden ihmisten ilmoille. Miksi mennä kotivaatteissa??
Mukavuudenhalu. Kaikilla ihmisillä on pylly, niin mitä se sinua liikuttaa?
Kyllä trikoita käytän, kun ovat niin mukavat jalassa.. Käytän kyllä myös pitkiä paitoja, ettet pääse nauttimaan mun täydellisestä peppusesta ihan noineen vaan.
Olen itse 27-vuotias nainen enkä noissa kyllä kauppaan ja muualle menisi, onhan se selvää että ihmiset katsoo kun kaikki näkyy. Ei ole mielestäni kunnioittavaa toisia kohtaan eikä ennen kaikkea mukavaa itselle.
Vierailija kirjoitti:
"Mukavat jalassa", kun kireät pöksyt puristuu syvälle persvakoon asti. Sori, mutta hankala uskoa tuota näin löysissä ja mukavissa pöksyissä viihtyvänä.
Anteeksi mitä? :D Kyllä ne on oikein mukavat päällä, kun ostaa oikeaa kokoa eikä mikään puristu minnekään.
Jos on oikeasti treenannut kroppansa eteen, niin kyllähän sitä pitää saada näyttää. Mitä iloa on kyykätä per**leesti, jos tulokset piilotetaan löysien vaatteiden alle?
Vierailija kirjoitti:
Trikoot jalassa on hyvä tekosyy käyttää stringejä.[/quote
Käytätkö itse?
En omista enää muita housuja. :D Paitsi hautajaisiin ja juhliin sopivat, mutta niitä en pue kaupassa käyntiä varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mukavat jalassa", kun kireät pöksyt puristuu syvälle persvakoon asti. Sori, mutta hankala uskoa tuota näin löysissä ja mukavissa pöksyissä viihtyvänä.
Anteeksi mitä? :D Kyllä ne on oikein mukavat päällä, kun ostaa oikeaa kokoa eikä mikään puristu minnekään.
Miten ne ihonmyötäiset on muka mukavat jalassa? Ettei vain sen takia, koska omaan mieleen tulee se että nyt muodot näkyy ja kaikki ihailee, ihanaa. Urheillessa sen ymmärtäisi, kun ei mitään ylimääräistä roiku tai lepata mutta muuten oleillessa...
Mielelläni esittelen kovan treenin tuloksia 😉
Karmivimpia ovat sellaiset vähän läpinäkyvät tai moniväriset. Harvoin ylipäätään kauniit, pitäisi olla tosi kaunis vartalo, jotta näyttäisi hyvältä, mutta tietty jokaisella on oikeus pukeutua miten haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikä puristu. Löydät housut on epämiellyttävät, hulmuavat tuulessa ja ovat vain tiellä. Trikoitakin on niin monenlaisia. Toiset epämukavia, toiset mukavia, toiset ohuita ja läpinäkyviä, toiset paksuja, lämpimiä ja ei-läpinäkyviä.
En ymmärrä mitä eroa on paksuilla trikoilla ja ihonmyötäisillä farkuilla? Kummatkin myötäilee vartaloa yhtä lailla. Silti trikoot on se isoin ongelma päällä maan.
Vierailija kirjoitti:
Jos on oikeasti treenannut kroppansa eteen, niin kyllähän sitä pitää saada näyttää. Mitä iloa on kyykätä per**leesti, jos tulokset piilotetaan löysien vaatteiden alle?
Ei tarvitse mennä ääripäästä toiseen, kukaan ei odota pukeutumista säkkiin. On paljon muotoja hiveleviä ja ne oikeuksiinsa saavia muitakin vaatteita kuin nuo, paljon tyylikäämmällä ja aistikkaammalla tavalla.
Oma perse lähinnä ja peppu pääasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä puristu. Löydät housut on epämiellyttävät, hulmuavat tuulessa ja ovat vain tiellä. Trikoitakin on niin monenlaisia. Toiset epämukavia, toiset mukavia, toiset ohuita ja läpinäkyviä, toiset paksuja, lämpimiä ja ei-läpinäkyviä.
En ymmärrä mitä eroa on paksuilla trikoilla ja ihonmyötäisillä farkuilla? Kummatkin myötäilee vartaloa yhtä lailla. Silti trikoot on se isoin ongelma päällä maan.
Samaa mieltä. Löysät housut usein kinnaa haaroista, tarrautuu kiinni esim. nauloihin jne. Joustavat kireät housut ei tunnu miltään. Ja en edelleenkään käytä legginsejä :D
Ap taitaa olla homppeli