Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

.

Sivut

Kommentit (438)

Vierailija

Missasin osakkeiden pohjan muutama päivä sitten ja nyt parin päivän rajun bull marketin. No toivotaan että tämä oli vain kuolleen kissan pomppu.

Vierailija

Omat joukkueharrastukset loppui :/ Ei oikeastaan haittaa vaikka talous kyykkää. Maailma on turhaa paskaa ja kulutusta täynnä. Sitten tietenkin jos niitä kuolleita oikeasti alkaa tulemaan tahdilla niin se harmittaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Hitaus. Ajanhaaskaus hitauden vuoksi. Itse hankin kotivaraa jo tammikuusta alkaen, jotta en ruuhkauttaisi kauppaketjun toimittajia. Eristäydyin jo ennen koulujen sulkemista. Se että  ei toimita oikein, vaikka tiedetään, millainen vastus korona tulee olemaan. Kaksi termiä RO ja taudinaiheuttamiskyky kertoivat minulle jo kaiken oleellisen. 

Vierailija

Se, että iäkkäät vanhemmat ja koko muu suku ovat eri maassa. Olen viimeksi nähnyt heitä viime kesänä. Sisarusten lapset kasvaa kohisten eikä kohta enää muista. :(

Vierailija

Yksinäisyys ja yksinolo. Kamala ahdistus ja voimat aivan loppu kun ei ole tavannut tai nähnyt muita ihmisiä kahteen viikkoon. Olen vain kukkinyt ja istunut sisällä odottamassa että tämä kaikki härdelli menee ohi. Astmaatikkona en uskalla mennä edes ulos lenkkeilemään tässä tilanteessa. Hiljaa alkaa mielessä hiipimään ajatuksia siitä miten pääsisin nopeitetn tästä kaikesta pois ja kun alkaa olemaan tarpeeksi tylsää ja putkästyttävää olla ihan vain yksin hypin kirjaimellisesti seinille. Elämänhallinta on tähsin hukassa ja kämppä on räjähtänyt sikolätiksi kun en ole jaksanut siivita omia jälkiäni.

Vierailija

Oon masentunut ja lihonut, ei ole käyttörahaa, ei ole tekemistä, ei edes töitä, joku 40000 sulanut omaisuuden arvosta. Ja tätä pitäisi monta kuukautta kestää. En kestä. 

Vierailija

Kuulun siihen erittäin pieneen vähemmistöön, jonka mielestä hallitusten toimet ovat ylimitoitettuja... No, sanotaanko väärin suunnattuja.

Korona on erittäin vaarallinen riskiryhmille ja siksi suojaustoimenpiteet olisi pitänyt kohdistaa heihin ja vain heihin. Yli 60-vuotiaat mahdollisuuksien mukaan etätöihin, kotiin eristyksiin. Suojavarusteet, käsidesit sun muut heille kotiin ja ruokatoimitukset. Ja nuoremmille riskiryhmille. Koko muu yhteiskunta pyörii normaalisti ja sairaaloihin tietysti lisää valmiuksia.

Lisäksi Etelä-Korean malli ihmisten seurantaan ja testaus päälle takautuvasti kontakteille.

Ei olisi varmasti maksanut enempää mitä pelkästään nyt suunnitellut pelastuspaketit, muista talouden vaikutuksista puhumattakaan.

Ymmärrän, että on melkoine kriisi, että kaikille yli 80-vuotiaille ei tässä tilanteessa riitä hengityskonetta, mutta nyt suljettujen kampaamoiden ja kuppiloiden oli tarkoitus osaltaan rahoittaa niitä tulevaisuuden hengityskoneita. Jatkossa ollaan vielä pahemmassa kusessa. Tottakai sitä rahaa voi aina painaa lisää, mutta onhan tulevathan nämä talousvaikutukset olemaan ennennäkemättömät. Toivottavasti olen väärässä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Äidillä on syöpähoidot päällä, enkä pääse tapaamaan. Toivon niin hartaasti, että vielä nähtäisiin... Onneksi on Skype...

Kaikkea hyvää teille! <3

Vierailija

Se että mun 2 kesälle ostettua ulkomaanmatkaa peruuntui enkä tiedä pääsenkö koko vuonna matkustamaan minnekään. Loma kotona on ihan hanurista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Se että mun 2 kesälle ostettua ulkomaanmatkaa peruuntui enkä tiedä pääsenkö koko vuonna matkustamaan minnekään. Loma kotona on ihan hanurista.

*jaxuhali*

Vierailija

Mun 1. kiireellisyysluokan lähete kurkku-, nenä- ja korvatautien poliklinikalle viivästyy tän takia, olen kärsinyt oireista jo 4 kuukautta, ja nyt vasta viikko sitten sain lähetteen.

Mikä harmittaa? No jos ajattelen arkisempia asioita (enkä ihmisten sairastumista, kuolemia ja taloudellista ahdinkoa, jotka ovat vakavampia asioita), niin se että lempivuodenaikani kevät menee tänä vuonna nyt näin, että koko maailman yllä on tällainen raskas pilvi.

Äsken kuulin ulkoa jäätelöauton tunnusmelodian. Se on jo usean vuoden ajan ollut minulle iloinen merkki siitä, että kevät on tullut. Nyt on hieman surumielinen olo, vaikka uskonkin, että kaikki kääntyy vielä paremmaksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Serverit täynnä pentuja ja noboja. -.-

Tätä samaa tulin sanomaan. Miksei ne voi vaan tehdä niitä koulutehtäviään?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

*jaxuhali*

Kiitos! Tuli tarpeeseen 🙂 Voisitko lähettää mulle voimiakin? Kiitos etukäteen ❤

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat