Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinkahan paljon jengi lihoaa tämän viikkojen kotoilun takia?

Vierailija
25.03.2020 |

Välipalaa ja herkkuja menee useilla tuplatahtiin tylsyyden takia..

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon laihtunut.

Aikaisemmin söin leipää aamupalaksi, töissä ruokalan ruokaa ja illalla väsyneenä jonkin valmisruuan tai herkkuja.

Työt loppui ja nyt teen kaikki ruuat kotona itse. Koitan käydä kaupassa vain kerran viikossa, joten herkkujakin tulee ostettua vain silloin.

Vierailija
22/39 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä huoli ihan vaan omista kiloistasi 🍖

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laihdun, kun tilaan ruokaostokset kotiinkuljetuksena ja ostan  vain kaiken tarvittavan ja kaikki heräteostokset on jäänyt pois. Eli ei tule syötyä karkkia ja muutakaan sokerista. Tämä sopii mulle paremmin kuin hyvin. 

Vierailija
24/39 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmatta päivää parsa,porkkana &palsternakka?kasvisliemi- keittoa tässä on tullut syötyä.

Huomiseksi on varattu silakkafileitä +perunamuhennosta.

Joka päivä n. 5 km kävelylenkki ja joka kolmas päivä kaupassa käynti pyörällä.

Päivässä juon ainakin litran teetä ja syön muutaman 'tosi tumman Reissumies'-leivän ja vähän juustoa joskus teen kanssa muutama kaurakeksikin menee.

En ole havainnut mitään normaalielämästäni poikkeavaa painon nousua.

Vierailija
25/39 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ps.tuo *palsternakka ei kaivannut kysymysmerkkiä. Näppäilyvirhe, sorry)

Vierailija
26/39 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin toisinpäin, en voi joka päivä mennä kauppaan ostamaan karkkia enkä myöskään kehtaa ostaa kerralla kovin paljoa :D väkisinkin tässä karkkilakossa.

Vierailija
27/39 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laihdun, kun en jaksa olla jatkuvasti tekemässä ruokaa ja juoksemassa kaupassa. Tulee ostettua monta kassillista ruokaa kerralla, joten herkkujen osto jää vähiin. Eikä tule lähdettyä kauppaan jonkun pienen mieliteon takia.

Ravintoloissa käymisen laitoin minimiin jo pari viikkoa sitten. Nyt en ole edes tilannut. Alkossa ei tule myöskään käytyä, kun ei tee mieli kauppakeskukseen. Ulkoiltua tulee päivittäin ja se on suuri muutos.

Vierailija
28/39 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, läskit lihoo entisestään. Edes poikkeustila ei saa mussutusta poikki. Aina on tekosyy miksi olen lihava. Normaalipainoiset syö ja (vielä) liikkuu kuten ennenkin.

Vierailija
29/39 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa on ryhtynyt ainakin lenkkeilemään enemmän. Ärsyttää kun lähimetsikön patikkapoluilla suorastaan vilisee porukkaa nyt. Aiemmin sai aina kävellä rauhassa kun jopa kesäisin ja viikonloppuisinkin koko parin tunnin lenkin aikana näki korkeintaan yks tai kaks muuta henkilöä.

Vierailija
30/39 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

’ Lihoaa’ on vastakohta sanalle laihtuaa!

Vierailija
31/39 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuinkahan paljon jengi lihoaa tämän viikkojen kotoilun takia?"

....Ja tämähän tässä on se kaikkein suurin ja tärkein huoli....

Vierailija
32/39 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino on tippunut pari kiloa, kun ei oikein pääse salille.

Vierailija
33/39 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä läski ainakin laihtuu. Kun työmatkat jäi pois, on päivässä yli kaksi tuntia lisää aikaa. Niistä toinen menee lenkillä (asun maalla).

Toinen on se, että kaupassa käydään vain kerran viikossa. Ennen kävin lähes joka toinen päivä ja joka kerta jotain herkkua tuli ostettua, tai nälkäisenä suklaapatukka. Nyt ruokailu on tarkkaan suunniteltua, eikä ylimääräisiä herkkuja ole, tulee syötyä tasaisemmin ja terveellisemmin.

Lisäksi kotitoimistolla teen pieniä jumppaliikkeitä palaverien aikana. Toimistolla vaan istui palaverissa ja söi pullaa.

Vierailija
34/39 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin lihon. Ahdistaa ja stressaa ja kotona ruoka on helposti saatavilla. En juuri syö herkkuja, mutta on liian helppoa napata voileipä tai jugurttia. 

Liikunta on vähentynyt, kun tulee vähemmän arkiaktiivisuutta ja salille ja jumppiin ei pääse. Vielä on liian kylmää lenkkeilyyn ja pyöräilyyn, onneksi aktiivisuutta saa lisättyä, kunhan ssäät vähän lämpenee. Kotona tietty treenaan, mutta ei se ole niin kivaa tai tehokasta. 

Lisäksi tämä ahdistus lamauttaa mua, en edes jaksaisi tehdä normaalisti kotitöitä, saati sitten keksimällä keksiä aktiviteetteja ja hauskanpitoa koko perheelle. Autoa ei ole, joten ollaan jumissa pienessä asunnossa ja kotikulmilla. 

Vierailija
35/39 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaahh.. ennen muinoin keväällä kaivautuivat esiin sairastelleet ja tautien runtelemat ihmisluurangot, kevät keikkuen tuleepi, juu, laskettiin selviytyneet ja sanottiin, että huhtikuu on kuukausista julmin.

Nykyaikana huhtikuun jälkeen työpaikoille vyöryyyyyy porukkaan, jonka pulskistuneista poskista etsitään sitä tuttua penaa ja lissua, 'tuo pyöreys pukee sinua'. Ennen huhtikuuta suositeltiin, ettei useampia ihmisiä hissiin koronan takia. Huhtikuun jälkeen suositellaan, että ei useampia hissiin painorajoitusten takia. Ehheeeee.

Vierailija
36/39 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain jo joulukilot takaisin! Lupaava alku siis, hahaa...

Vierailija
37/39 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kalorit saa edes kiinni, kun juoksee täyttämässä hyllyjä, ja kuuntelemassa kuinka ei voi olla käsidesiä tai "minun" vessapaperia, ja tietty jauheliha se elinehto.. Kun sitä ei ole saatavilla..  MITÄ, MITEN, MIKSI? ONKO mahdollista että sekin on loppu! 

Vierailija
38/39 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tarvitte hulluja huomioida, jotka täyttää lehdet ja tv.n, kun ei omas elämäs ole perheellisillä tekemistä!

Vierailija
39/39 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ollenkaan, kun nyt vihdoinkin on aikaa liikkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi