Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä ärsyttää nämä rajoitukset. Olis vaan annettu taudin levitä

Vierailija
24.03.2020 |

Nyt oltaisiin jo pidemmällä immuniteetin kehittymisessä ja päästäisiin nopeammin eroon tästä hysteriasta. Kyllä me ollaan tyhmiä.

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, samaa mieltä. Muutama tuhat kuollutta, jotka olis muutamassa vuodessa kuolleet muutenkin, mitä välii? Nyt ei saa matkustaa, viettää juhlia eikä mitään muutakaan kivaa.

Ei ihmisiä voi tähän pakottaa, ei edes meitä, joilla päätä ja joka paikkaa särkee, hengitys ei kulje, vähän yskittää ja nyt vielä nousi kuume.

Vierailija
2/83 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään järkeä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan tauti on oikeasti jo levinnyt laajasti  ja näemme tuloksen loppuviikosta tai ensi viikolla.

Vierailija
4/83 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sulta ei nyt kysytä.

Vierailija
5/83 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pikkuhiljaa alan olla samaa mieltä.. Liika on liikaa, sitten kun karanteenit puretaan virus alkaa vaan levitä taas

Vierailija
6/83 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valivalivali, minua ei haittaa yhtään, mun arki ainakaan ole muuttunut mitenkään näiden rajoitusten myötä.

t. Työtön

Vierailija
7/83 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastahan te vaaditte täällä että ravintolat pitää sulkea.

Sitä ennen että koulut pitää sulkea.

Nyt saatte kaiken mitä olette vaatineet ja kaupan päälle vielä vähän lisääkin, kun tulee ulkonaliikkumiskiellot sun muut, mitä vain voikin tulla.

Että olkaa hyvä vaan !

Vierailija
8/83 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastahan te vaaditte täällä että ravintolat pitää sulkea.

Sitä ennen että koulut pitää sulkea.

Nyt saatte kaiken mitä olette vaatineet ja kaupan päälle vielä vähän lisääkin, kun tulee ulkonaliikkumiskiellot sun muut, mitä vain voikin tulla.

Että olkaa hyvä vaan !

Moni meistä huutaa vaan ihan tavan vuoksi riippumatta siitä mikä se todellinen tilanne on. Ei kai nyt hallitus tältä palstalta ohjeita hae? Tai no naisista kun on kyse niin...

Vierailija
9/83 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika, eikö teillä ole sukulaisia ja ystäviä :o eikö ketään, ketä jäisitte kaipaamaan, suremaan sitä, että rakas ihminen kuoli henkeä haukkoen yksin ja peloissaan.

Tällaisina aikoina ihminen mitataan.

Vierailija
10/83 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, ihan pärseestä!

Vierailija
11/83 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun olisit menettänyt yhdenkin läheisesi, itkisit miksei tehty mitään.

Vierailija
12/83 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi niin. Pitää taistella.

Vierailija
13/83 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkälti samaa mieltä. Helposti toteutettavat leviämistä hidastavat toimet olisi tietysti pitänyt toteuttaa ja tiedottaa sekä ohjeistaa ihmisiä toimimaan oikein, mutta tämä pakkolomautusten ja irtisanomisten helpottaminen on käsittämätön linjaus ja vielä vasemmistohallitukselta.

Vierailija
14/83 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, samaa mieltä. Muutama tuhat kuollutta, jotka olis muutamassa vuodessa kuolleet muutenkin, mitä välii? Nyt ei saa matkustaa, viettää juhlia eikä mitään muutakaan kivaa.

Ei ihmisiä voi tähän pakottaa, ei edes meitä, joilla päätä ja joka paikkaa särkee, hengitys ei kulje, vähän yskittää ja nyt vielä nousi kuume.

Olet VÄÄRÄSSÄ. Ensinnäkin kuolleita olisi siinä versiossa että 60% salrastuisi, yli 90 000 ihnistä. Nuoria, lapsia, työssäkäyviä. Minä olen nuori, pienen vauvan äiti, riskiryhmässä keuhkosairauden takia. Tajuatko yhtään että ruo vie MUUTKIN kuin vanhukset? Jos sinä haluat päästää taudin irti niin olet vapaaehtoinen sit sen ottamaan itse?

Vierailija
15/83 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kun olisit menettänyt yhdenkin läheisesi, itkisit miksei tehty mitään.

Oman lähipiirin vanhukset saisi kaikki jo siirtyä ajasta ikuisuuteen.

Vierailija
16/83 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet VÄÄRÄSSÄ. Ensinnäkin kuolleita olisi siinä versiossa että 60% salrastuisi, yli 90 000 ihnistä. Nuoria, lapsia, työssäkäyviä. Minä olen nuori, pienen vauvan äiti, riskiryhmässä keuhkosairauden takia. Tajuatko yhtään että ruo vie MUUTKIN kuin vanhukset? Jos sinä haluat päästää taudin irti niin olet vapaaehtoinen sit sen ottamaan itse?

Ja höpö höpö. Jos tädillä olisi munat, hän olisi setä. Pelkää hysteeristä lässytystä.

Vierailija
17/83 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvänen aika, eikö teillä ole sukulaisia ja ystäviä :o eikö ketään, ketä jäisitte kaipaamaan, suremaan sitä, että rakas ihminen kuoli henkeä haukkoen yksin ja peloissaan.

Tällaisina aikoina ihminen mitataan.

Jos sinultakin olisi jo rakkaita ihmisiä kuollut, tajuaisit, että yksin me kaikki kuollaan. Ihan sama onko joku kädestä pitelemässä, kuoleman hetkellä ollaan ihan yksin.

Ja jokaiselle se tulee, ennemmin tai myöhemmin. Normaali ihminen elää elämänsä niin, että mikään ei kaduta jos rakkaat ihmiset kuolevat vaikka kaikki meteorin alle, tai sitten koronaan. Ei niillä viime minuuteilla ole mitään väliä, vaan siihen asti eletyillä vuosilla ja vuosilla.

Vierailija
18/83 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet hysterian riskiryhmässä, et koronan.

Vierailija
19/83 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla työpaikalla tiedettiin jo joulukuussa että kevättä kohti markkinoiden tilanne huononee, siis täysin koronasta riippumattomista syistä. Nyt tämä koronapanikointi vain helpottaa äkkipikaisten lomautusten toteuttamista, joita olisi muuten pitänyt harkita tarkemmin. Tässä luodaan ihan väkisin massiivinen lama.

Vierailija
20/83 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietin työmotivaatiota. Kun nyt on sitten ilmeisesti kaikki kiva kielletty, ravintolat ja baarit kiinni, samoin maanrajat ja lentokentät, niin mitä täällä ihminen voi enää rahalla tehdä? Itseäni ainakaan kiinnosta haalia materiaalia pas kan vertaa, vaan rahat menee juuri elämyksiin, mitkä siis on kaikki yksinään ulkoilua lukuunottamatta kielletty (ja varmaan se ulkonaliikkumiskieltokin kohta tulee). Miksi ihmeessä tässä kukaan enää viitsii mitään tehdä?

Työttömyys nousee muutenkin 25 prosenttiin ja pelkkää kökköä edessä monta vuotta muutaman köhivän eläkeläisen takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä