Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä ärsyttää nämä rajoitukset. Olis vaan annettu taudin levitä

Vierailija
24.03.2020 |

Nyt oltaisiin jo pidemmällä immuniteetin kehittymisessä ja päästäisiin nopeammin eroon tästä hysteriasta. Kyllä me ollaan tyhmiä.

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, kenen haluaisit kuolevan seuraavaksi? Vastaathan.

Vierailija
22/83 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona on kamala tauti, et halua sitä. Et halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä miten moni antaisi tuhansien kuolla, koska siitä olisi vähän rahallista hyötyä itselle. Homman voisi vielä helposti ulkoistaa lääkäreille ja hoitajille, jotka tekevät likaisen työn ja katsovat ruumiiden kasaantumista. Itse voi viisastella kotisohvalla jotain hölmöä luonnon valinnasta.

Vierailija
24/83 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole aloittaja, mutta esim. Ahtisaari voisi mennä. Siinä tulisi säästöä.

Selvä. Siis sinä vastaaja siellä toivot, että Ahtisaari (Martti?) kuolisi. 

Mitä säästöä sinä saisit, jos niin kävisi? Mitä hyötyä sinulle tai muille ihmisille olisi jos Ahtisaari menisi?

Vierailija
25/83 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halonen on tehny jo tarpeeksi pahuuksia.

Vierailija
26/83 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, samaa mieltä. Muutama tuhat kuollutta, jotka olis muutamassa vuodessa kuolleet muutenkin, mitä välii? Nyt ei saa matkustaa, viettää juhlia eikä mitään muutakaan kivaa.

Ei ihmisiä voi tähän pakottaa, ei edes meitä, joilla päätä ja joka paikkaa särkee, hengitys ei kulje, vähän yskittää ja nyt vielä nousi kuume.

Olet VÄÄRÄSSÄ. Ensinnäkin kuolleita olisi siinä versiossa että 60% salrastuisi, yli 90 000 ihnistä. Nuoria, lapsia, työssäkäyviä. Minä olen nuori, pienen vauvan äiti, riskiryhmässä keuhkosairauden takia. Tajuatko yhtään että ruo vie MUUTKIN kuin vanhukset? Jos sinä haluat päästää taudin irti niin olet vapaaehtoinen sit sen ottamaan itse?

Samat ihmiset ovat riskiryhmässä lähes jokaisen taudin, myös tuhansia Suomessa vuosittain tappavan influenssan kohdalla. Ei siksi pidä yhteiskuntaa pysäyttää. Pahimmat riskiryhmäläiset olisi voinut eristää. Tällöin tauti olisi myös nopeammin ohi.

Minä olen perusterve aikuinen ja mielelläni ottaisin taudin, jos sen jälkeen rajoitukset ei koskisi minua. Jos saisin tuolla tavoin edes työpaikkani säilytettyä ja turvattua lasteni elintason.

Vierailija
27/83 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on jännä miten moni antaisi tuhansien kuolla, koska siitä olisi vähän rahallista hyötyä itselle. Homman voisi vielä helposti ulkoistaa lääkäreille ja hoitajille, jotka tekevät likaisen työn ja katsovat ruumiiden kasaantumista. Itse voi viisastella kotisohvalla jotain hölmöä luonnon valinnasta.

Ja se on jännä miten moni kannattaa talouden syöksyä ja hyvinvointiyhteiskunnan alasajoa. Se tulee tappamaan pidemmällä aikavälillä välillisesti paljon enemmän ihmisiä kuin korona.

Vierailija
28/83 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto tasaa, koska ihminen on alkanut pitämään rahaa jumalana, ja ainoastaan mukamas rahalla saa elämäänsä säihkettä ja syvyyttä, ja näinhän se ei ole, joten nyt Luojamme näyttää meille, missä nurkassa se kaappi sittenkin seisoo, ja se on rakkaudessa toiseen ihmiseen ja luontoon, eikä rahaan.   Jopa lapsia jätetään synnyttämättä, että oma ego pääsisi loistamaan, ja eikä tarvitse kantaa vastuuta kuin omasta itsestään haalien vaan lisää omaisuutta ja kylväen rahaa ympäriinsä elämyksiin ja tavaroihin, joita lapset häiritsevät.

Terveisiä vaan oman egon nostattajille ja ulkokuoren petraajille.

Vierailija
29/83 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kanssa tämä menee nyt pikkuisen yli. Riskiryhmät eristykseen ja jos joku 80v. perussairaudella ei pysy kotona, niin hän silloin ottaa riskin, ettei saa hoitoa, jos kaikille ei riitä. Vanhoillakin on vastuu itsestään ja toimia ohjeiden mukaan.

Antaisi mennä vaan väestön läpi. Toki suositan, että sillai rauhassa, että vältellään tartuntoja kohtuullisesti ja vaikka ohjeena jäädä nopeasti kotiin, jos sairastuu. Eihän tässä nytkään ole tarkoitus säästää väestöä epidemialta, niin en oikein käsitä, miten se kuolonuhrien määrä siitä eroaa, meneekö epidemia 1kk vai 6kk. Tarkoitan, että jos vanhat pysyy kotona, niin terveydenhuolto riittänee hoitamaan työikäiset, jotka suurin osa pärjää kotona.

Vierailija
30/83 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puhutaan immuniteetistä kun ei ole edes tutkittu että saataisiin immuniteettiä koko tautiin?

Vierailija
31/83 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se on jännä miten moni kannattaa talouden syöksyä ja hyvinvointiyhteiskunnan alasajoa. Se tulee tappamaan pidemmällä aikavälillä välillisesti paljon enemmän ihmisiä kuin korona.

Voi kauheeta, onko sulla rahat loppu jo parin viikon jälkeen? Ehkä tämä on nyt sitä luonnon valintaa. Sehän fittest eli sopivin, ei vahvin. Sopeudu tyhmä, sopeudu ja selviä.

Vierailija
32/83 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona on kamala tauti, et halua sitä. Et halua.

Suurimmalle osalle korona on lievä tauti, monilla myös oireeton. Samoin voisin sanoa sinulle että lama on kamalaa, et halua sitä. Et halua.

Yhteiskunnallisesti pitää valita kahdesta pahasta se pienempi, joka on siis korona.

Ja itse asiassa minä haluaisin Koronan, jos sen jälkeen poikkeustila ei koskisi minua ja saisin työpaikkani pidettyä.

Vierailija
33/83 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kanssa tämä menee nyt pikkuisen yli. Riskiryhmät eristykseen ja jos joku 80v. perussairaudella ei pysy kotona, niin hän silloin ottaa riskin, ettei saa hoitoa, jos kaikille ei riitä. Vanhoillakin on vastuu itsestään ja toimia ohjeiden mukaan.

Antaisi mennä vaan väestön läpi. Toki suositan, että sillai rauhassa, että vältellään tartuntoja kohtuullisesti ja vaikka ohjeena jäädä nopeasti kotiin, jos sairastuu. Eihän tässä nytkään ole tarkoitus säästää väestöä epidemialta, niin en oikein käsitä, miten se kuolonuhrien määrä siitä eroaa, meneekö epidemia 1kk vai 6kk. Tarkoitan, että jos vanhat pysyy kotona, niin terveydenhuolto riittänee hoitamaan työikäiset, jotka suurin osa pärjää kotona.

Ymmärrätkö, että jos terveydenhuolto kaatuu niin nuoriakin kuolee siihen tautiin? 

Vierailija
34/83 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi puhutaan immuniteetistä kun ei ole edes tutkittu että saataisiin immuniteettiä koko tautiin?

Toiveajatteluahan se on. Tuo turvaa näille rajoitusten vastustajille. Pelottaahan se muuten.

Vierailija
35/83 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin kiistatonta on jo nyt, että tauti tulee leviämään kautta Suomen. Sen leviämistä voidaan koittaa hidastaa, mutta ei enää estää.

Nopean leviämisen ongelma on hoitopaikkojen loppuminen, jolloin osa vakavista tapauksista pitää jättää ilman hoitoa. Tästä nousee hirveä haloo ja on poliittinen itsemurha antaa sen tapahtua ilman rajoitusyrityksiä.

Hidastamistaktiikan ongelma puolestaan on se, että lääke alkaa olla yhtä haitallinen kuin tauti itse. Talous menee totaalisen kuralle ja jälleenrakentamisajasta tulee vuosien mittainen. Todennäköisesti nähdään toinen 90-luvun lamaa vastaava tilanne.

Vierailija
36/83 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kauheeta, onko sulla rahat loppu jo parin viikon jälkeen? Ehkä tämä on nyt sitä luonnon valintaa. Sehän fittest eli sopivin, ei vahvin. Sopeudu tyhmä, sopeudu ja selviä.

Itselläni ei ole rahat loppu, mutta ymmärrän sentään mitä tämä tekee koko kansakunnalle. Minulla on vielä empatiaa niitä tulevia työttömiä, köyhiä, mielenterveysongelmaisia ja sairaita kohtaan, joista yhteiskunnalla ei ole varaa huolehtia. Ja hyvin tuossa joukossa voimme olla vielä me molemmat.

Vierailija
37/83 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole aloittaja, mutta esim. Ahtisaari voisi mennä. Siinä tulisi säästöä.

Selvä. Siis sinä vastaaja siellä toivot, että Ahtisaari (Martti?) kuolisi. 

Mitä säästöä sinä saisit, jos niin kävisi? Mitä hyötyä sinulle tai muille ihmisille olisi jos Ahtisaari menisi?

Kun tässä nyt on kaikkien talouslamojen isä ja äiti juuri iskemässä, Martin poistuminen muonavahvuudesta säästäisi kaikille niille,  jotka eivät tule kärsimään 40 prosentin työttömyydestä, eläkemaksuissa n. 700 000 euroa seuraavan parin vuoden aikana.

Toisaalta hänen hengissäselviämisensäkin on suuri riski, koska tajuaahan ne eläkeläiset, verenpainetautiset, liha vat papat pian, että kun Marakin selvisi kotona koronasta, hekin selviävät. Ja jos kyseessä on hysteerikkojen lupaama raamatullinen vitsaus, tuloksena on miljoona kuollutta eläkeläispappaa.

Vierailija
38/83 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltais vaan taas otettu mallia Ruotsista. Ne vanhukset ja monisairaat nyt kuolee melkein tavan flunssaankin, turhaa työtä tämä. Ihmisiä on liikaa, tässä olis nyt yksi ratkaisu.

Vierailija
39/83 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, samaa mieltä. Muutama tuhat kuollutta, jotka olis muutamassa vuodessa kuolleet muutenkin, mitä välii? Nyt ei saa matkustaa, viettää juhlia eikä mitään muutakaan kivaa.

Ei ihmisiä voi tähän pakottaa, ei edes meitä, joilla päätä ja joka paikkaa särkee, hengitys ei kulje, vähän yskittää ja nyt vielä nousi kuume.

Olet VÄÄRÄSSÄ. Ensinnäkin kuolleita olisi siinä versiossa että 60% salrastuisi, yli 90 000 ihnistä. Nuoria, lapsia, työssäkäyviä. Minä olen nuori, pienen vauvan äiti, riskiryhmässä keuhkosairauden takia. Tajuatko yhtään että ruo vie MUUTKIN kuin vanhukset? Jos sinä haluat päästää taudin irti niin olet vapaaehtoinen sit sen ottamaan itse?

Tauti leviää joka tapauksessa. Epidemiaa ei voi pysäyttää. Massiiviset rajoitukset vain hidastavat sitä, samalla aiheuttaen ylimääräistä kärsimystä tuhoamalla talouden. Hyvää vaihtoehtoa ei ole. Pöydällä siis: kerralla ja nopeasti, ehkä enemmän uhreja TAI hitaasti ja pitkään, tuhoten talouden ehkä kymmeniksi vuosiksi, vaikutukset jokaisen elämään.

Vierailija
40/83 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tehtäisi hesalaisilla testiä. Helsinki kiinni ja annetaan taudin tarttua siellä. Katotaan saako hesalaiset immuniteettiä ja miten terveydenhuolto sen kestää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme