Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitopaikan väärinkäyttöäkö?

Vierailija
28.06.2006 |

siis olenko jotenkin outo, kun pidän omat lapseni kotona koko kesän, olemme järjestäneet niin että ekaluokkalaisen ei tarvitse olla yksin, ja päiväkotilainen saa koululaisen pituisen loman. Itse olin kesäkuun lomalla ja mies lomailee heinäkuussa ja elokuun puolella pari vikkoa lomailen taas minä, ennekuin arki painaa päälle. Veljeni vaimo vie lapsensa päiväkotiin koko kesän, vaikka heillä eri aikaa lomat. Hän juuri eilen kehui, että ihanaa, kun saa rauhassa shoppailla, pestä matot, pestä ikkunat ym. aikaa vieviä hommia tehdä rauhassa ilman lapsia. Ihmetteli vielä miksi emme vie lapsia hoitoon, olemme kuulemma loman tarpeessa. Minun moraalini ei vain anna periksi viedä lapsia hoitoon, kun itse olen kotona, ja silti olen voinut esim. pestä ikkunoita, mattoja ja shoppailla. Hän epäili, että pihiyttämme emme raaski maksaa kesähoitopaikasta.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat hyviä ratkaisuja, sopivat varmasti perheelle, joka tekee valinnan.

Yritätkö tällä viestillä kiilloittaa omaa sädekehää? TOSI TEKOPYHÄÄ.

Vierailija
2/24 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö sua alkaa nyt kehumaan vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

PERHE ei tee valintaa, vaan vanhemmat tekee! Mitä luulet lasten haluavan??

Vierailija
4/24 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taisi toivoa haukkuja hoitoon lapsensa vievälle.

Vierailija
5/24 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä mäkään koska itse koko kesän olen lomalla ja lapset tarvitsevat lomaa myös tottakai

Vierailija
6/24 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni sit vie lapsensa kesällä hoitoon vaikka itse lomalla ja miksi????

Vierailija
7/24 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhe vie.

Vierailija
8/24 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä olet hieno ja sankarillinen äiti. Mahtaavaa ja upeaa.

Ja hyi sitä sukulaistasi, hän on surkea ja huono äiti. Häpeäksi koko suvulle.

Vierailija
9/24 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan käsittämättömiä viestejä teiltä!!

mielestänne siis lapset eivät ole lomaansa ansainneet?? sinne vaan hoitoon joka päivä, läpi vuoden??

huh huh! sääliksi käy lapsianne!!

Vierailija
10/24 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tästä aiheesta on puhuttu täällä jo niin paljon ettei jaksa enää.

t.3

Vierailija:

ihan käsittämättömiä viestejä teiltä!!

mielestänne siis lapset eivät ole lomaansa ansainneet?? sinne vaan hoitoon joka päivä, läpi vuoden??

huh huh! sääliksi käy lapsianne!!

Vierailija
11/24 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalastelee kehuja, kuinka toinen valinta on laiska ja ap NIIN ERINOMAINEN JA AHKERA. YÄK!

Vierailija
12/24 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse lomalla??? Eikö ne päiväkodissa sano mitään?

Silloin kun me olemme lomalla on lapsetkin ihan tasan tarkasti lomalla. Ei tulisi mieleenikään jättää hoitoon.

Mites ne lapset oppii tekemään kotihommia, jos niiden kanssa ei ikinä tehdä mitään. Meidän 2,5 vuotias osaa olla jo monessa kohtaa apuna (toki moni homma sujuisi nopeammin ilman apulaista, mutta eihän se vaadi hirveästi mielikuvitusta keksiä lapsille sopivia hommia.)

Vierailija
13/24 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä suinkaan siksi, ettemme itse pystyisi häntä hoitamaan, vaan siksi, että saa leikkiä muiden lasten kanssa. Täällä se ei muuten onnistu. Ja arvatkaas mitä, myös lapsi itse tahtoo mennä kerhoon.

Vierailija
14/24 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lapsesi halua viettää aikaa vanhempiensa kanssa?

Vierailija
15/24 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain 3 viikkoa lomaa, miehellä 2 (aloitimme molemmat työelämässä syksyllä). Pidämme huikeat lomamme tietysti yhtä aikaa, eli lapsi on hoidosta pois vain sen 3 viikkoa, jonka minäkin lomailen. Eikä siis ole käynyt mielessäkään pitää lasta hoidossa, mehän reissataan, sukuloidaan ja vain oleillaan se 3 viikkoa :) En edes jaksaisi lasta olla hoitoon viemässä, rasittava ajatus!

Vierailija
16/24 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi lapsi on ollut tämän vuoden puolellakin lomalla (ei kerhoa) viisi viikkoa, kun olen pitänyt vähän omaa lomaa;)

Vierailija
17/24 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei takuulla kukaan normaali noin toimi.

Vierailija
18/24 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole sosiaalitapauksia, ihan hyvät ammatit ja vakituiset työpaikat molemmilla. raha-asiat kunnossa. He käyvät muutenkin itsekseen tai molemmat vanhemmat yhdessä virkistäytymässä monta kertaa kuukaudessa, ravintolassa, elokuvissa, matkoilla, viikonloppuristeilyillä, eli lapset ovat tottuneet olemaan paljon erilaisissa hoitopaikoissa. Hyvä kun näitä hoitopaikkoja jaetaan vielä virkistäytymiseenkin, ei ilmeisesti ole pulaa lasten hoitopaikoista.

Vierailija
19/24 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MEillä ainakin pitää sanoa hoitopaikka irti jos haluaa toisen maksuttoman kuukauden. Eli 1 kk on ilmainen vuodessa.

Vierailija
20/24 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käy töissä eikä ehdi olla lasten kanssa niin antaa heille aikaa enemmän sitten kesällä.

Itse olen työskennellyt pitkään päiväkodissa ja toisille uraihmisille oli kauhistus pitää lapset kotona kaksi (2) kokonaista viikkoa kun päiväkoti oli kiinni kesällä. Huh, mietityttää miksi niitä lapsia on hankittava kun ajatellaan vain omaa napaa kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi