Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitopaikan väärinkäyttöäkö?

Vierailija
28.06.2006 |

siis olenko jotenkin outo, kun pidän omat lapseni kotona koko kesän, olemme järjestäneet niin että ekaluokkalaisen ei tarvitse olla yksin, ja päiväkotilainen saa koululaisen pituisen loman. Itse olin kesäkuun lomalla ja mies lomailee heinäkuussa ja elokuun puolella pari vikkoa lomailen taas minä, ennekuin arki painaa päälle. Veljeni vaimo vie lapsensa päiväkotiin koko kesän, vaikka heillä eri aikaa lomat. Hän juuri eilen kehui, että ihanaa, kun saa rauhassa shoppailla, pestä matot, pestä ikkunat ym. aikaa vieviä hommia tehdä rauhassa ilman lapsia. Ihmetteli vielä miksi emme vie lapsia hoitoon, olemme kuulemma loman tarpeessa. Minun moraalini ei vain anna periksi viedä lapsia hoitoon, kun itse olen kotona, ja silti olen voinut esim. pestä ikkunoita, mattoja ja shoppailla. Hän epäili, että pihiyttämme emme raaski maksaa kesähoitopaikasta.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

otti kesän " omaa lomaa" töistä eli kai palkatonta loman jatkeeks. Oli kotona vanhimman, jo kouluikäsen lapsen kanssa ja vei nuoremmat koko kesän päikkäriin. Musta tuo on omituista. Ja perhe asuu alueella, jossa on paljon pieniä lapsia, eli leikkikavereita löytyis ihan kotipihaltakin, mutta pääsipäitse helpommalla!

Vierailija
22/24 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituisia vastauksia olet saanut ap. Kyllä lapset ovat yhtälailla loman tarpeessa kuin aikuisetkin. Jos loma on lapsille järjestettävissä, niin on väärin viedä lapsia hoitoon.

Hoitopaikan väärinkäyttöä se ei ole. Hoitoon on lapset oikeus viedä kesälläkin. Kysymys on pareminkin itsekkyydestä.

Hienoa, että lapset ovat sinulle tärkeitä ja tahdot viettää aikaasi heidän kanssaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset ei lomaile ollenkaan, mutta kyllä mä senkin ymmärrän että pienen hetken vanhemmat haluaa itsekkin virkistyä, laittaa rauhassa taloa kesäkuntoon.

Iloa lapsillekkin sitten on virkistyneistä vanhemmista jotka pystyy keskittymään vain ja ainoastaan lapsiin kun on kaikki shoppailut ja siivoukset yms. tehty muuna aikana.

Tuo ap:n mainitsema aika on kyllä aika pitkä kuitenkin ---> siis siihen, että vanhemmat lomailee ja lapset on koko sen ajan hoidossa.

Vierailija
24/24 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lapset saa viettää lomaa vanhempiensa kanssa? Miksi tehdä lapsia, jos heistä halutaan eroon! Ihan käsittämätöntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä