Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: te, joilla 1 tyttö

Vierailija
09.08.2006 |

toivotteko seuraavasta tyttöä vai poikaa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille tuli niin pieni ikäero että toivoin heidän olevan samaa sukupuolta.

Vierailija
2/16 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavasta on tulossa poika ja ihan hyvä niin, tyttö saa olla vieläkin ainoa rinsessa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ja siskollani on niin hyvät välit, että haluaisin lapsilleni samaa. Harvemmin ehkä poika ja tyttö ovat keskenään niin paita ja peppu, kuin kaksi tyttöä.

Mutta en mitenkään fanaattisesti halua tyttöä, ihan sama kumpi tulee. Mutta jos saisi valita, niin tyttö.

Tytteli-83

Vierailija
4/16 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kiva kun on molempia sukupuolia.

Vierailija
5/16 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö ois kiva, koska tytöille on paljon kivempia vaatteita ja tavaroita kuin pojille, pääsisi myös käyttämään uudelleen pieneksi jääneitä tyttövauvan ihanuuksia.

Poika ois kiva, koska sellaista ei ole eikä mulla ole veljiä. Ois hauska nähdä millainen on pieni poika. Ja pääsisi ostelemaan hyvällä syyllä uusia vauvan vaatteita :)

Vierailija
6/16 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uteliaisuudesta haluaisin tietää miltä tuntuu kasvattaa tyttö ja poika.

toisaalta sitten olisi kiva jos voisi käyttää esikoisen vanhoja vaatteita toisellakin tytöllä.

ihan oikeesti ei oo kyllä mitään väliä vaikka saisin kymmenen tyttöä tai yhden tytön ja yhdeksän poikaa. lapsi on aika hämmästyttävä asia ihan itsessään, niin paljon enemmän kuin pelkkä sukupuoli.

mies sanoo toivovansa " tyttöä tai poikaa" , niinkuin sanoi jo ennen tyttömme syntymää. minä toivoin silloin ja toivon jatkossa elävää lasta.

Vierailija
7/16 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytön on päästä ostelemaan niitä vaatteita tytöille.

Vierailija
8/16 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaa toivoin tytön jälkeen. Kolmas lapsi harkinnassa ja sukupuolen suhteen ei toivomuksia.

Vierailija
9/16 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä haluaisin lapsen ja voisin vaikuttaa hänen sukupuoleensa, tilaisin pojan. Lapsia ei meille kuitenkaan enää tule, eikä niitä tietynmerkkisiä käsittääkseni tilatakaan voi.

Vierailija
10/16 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä tyttö- että poikalapsiin. Tyttöni on niin ihana, että ottaisin mielelläni toisenkin. Mutta, koska pojatkin ovat niin himpskatin suloisia, olisi poikakin ihana. Siis rehellisesti: molempi parempi

Vierailija
11/16 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos vielä haluaisin lapsen ja voisin vaikuttaa hänen sukupuoleensa, tilaisin pojan. Lapsia ei meille kuitenkaan enää tule, eikä niitä tietynmerkkisiä käsittääkseni tilatakaan voi.

Muutenkin teksti on ihan kun mun ajatuksilla kirjoitettu.

Vierailija
12/16 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja leikittiin tosi tiiviisti ja ilman ongelmia yhdessä lapsena. mulla oli barbit ja veljellä hemanit ja ne asui kaikki onnellisena perheenä barbitalossa (kakkosasuntona pääkallolinna). tai sitten rakennettiin legoista avaruusaluksia tms. veli suunnitteli teknisen puolen, minä sisustin asuinhyttejä yms.

ollaan aikuisinakin tiiviisti yhteyksissä, ollaan opiskeltukin suunnilleen samantyyppisiä asioita ja muutenkin kiinnostuksen kohteet on pitkälti yhteiset.

sori, meni vähän ot.

Vierailija
13/16 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mies ei enää tahdo lisää lapsia. :(

Vierailija
14/16 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin toisen tytön, että olisi aikuisenakin kaveri. En ole veljeni kanssa yhtään niin hyvä kaveri kuin pikkusiskoni (vaikka ikäero on suurempi). Kiva etenkin nyt kun ollaan saatu tytöt, jutella omasta lapsuudesta, lasten kasvatuksesta ym. Ihan eri tavalla kuin kavereiden kanssa, kun on samat kokemukset.

Mies ei kyllä vielä halua kumpaakaan...

Vierailija
15/16 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli toivoisin että ovat sitten hyvät kaverit toisilleen aina. Itse olen siis toivonut itselle aina sellaista. Ikäeroa tulee 1v7kk

Vierailija
16/16 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttöjen jutuista ja on ihanaa, että tuon 3-vuotiaan kanssa on jo yhteisiä shoppailu- ja kynsienlakkaushetkiä :). Samanikäiseen poikaserkkuunsa verrattuna tyttö on myös niin ihanan rauhallinen ja järkevä, etten todellakaan haikaile rasavilli-pojan perään.