Myyjä osoitti halveksuntaa kun ostin tupakkaa
Ei kuulu myyjälle, mitä ihmiset ostavat. Jos se on myynnissä, se on ostettavissa ilman jonkun puotipuksun nyrpistelyjä.
Nyt alkoi ihan vihaksi pistää. Onko niillä asiakaspalautteilla oikeasti merkitystä, jos sellaisen jättää myyjästä?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein sulle, mitä opit tästä? Pitäiskö lopettaa tuo luuseritapa?!
Minä olisi toiminut myyjänä samalla tavoin, ehkä luonut hiukan säälivän katseen kyseiseen raukkaan. Tämänhetkiseen tilanteeseen liittyen olisin voinut vielä mainita että tupakoitsijat kuuluvat riskiryhmään heikentyneiden keuhkojensa takia.
Miksi toisen ostokset saisivat sinut silmäilemään asiakasta säälivästi tai kommentoimaan mitään, mikä ei kuulu työtehtävääsi?
Vierailija kirjoitti:
En ole törmännyt mutta ei kuulu kenenkään ostokset muille. Kaikki mitä kaupoissa myydään lienevät laillista tavaraa ja niistä otetaan maksu.
"Hullu ei ole se, joka myy vaan se joka ostaa." Vanha kaupan laki.
Mulle virnisteli NAISkassa paketista siteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole törmännyt mutta ei kuulu kenenkään ostokset muille. Kaikki mitä kaupoissa myydään lienevät laillista tavaraa ja niistä otetaan maksu.
"Hullu ei ole se, joka myy vaan se joka ostaa." Vanha kaupan laki.
Typerää silloin paheksua sitä, joka pöljänä ostaa. Eikö se ole myyjän etu, että kauppa käy?
Vierailija kirjoitti:
Mulle virnisteli NAISkassa paketista siteitä.
:0
Ei sentään valistanut, että nyt meni munasolu hukkaan ja maa jää kansoittumatta tällä kertaa sinun takiasi?
Myyjä teki ihan oikein. Saatan kaupassa heittää itsekin jos edellinen ostaja alkaa arpoa röökin ostamista jostain listasta, että jos on noin vaikeeta niin nyt olisi hyvä hetki lopettaa.
Tupakka tappaa! Sinut ja läheisesi.
Emma K. kirjoitti:
Olisit virtsannut mielenosoituksellisesti myyjän päälle.
Sehän ei aapeeltä onnistu, nytkin kusaisi omaan lahkeeseensa, kun olisi pitänyt antaa suoraa palautetta myyjälle.
Mitä ihmettä se kaupanmyyjille kuuluu, mitä joku ostaa?
Hei kaikki te reppanat, jotka kaupassa olette _töissä_ ja teette työtä _myyjinä_! Teidän tehtävänne ei ole toimia valistajana tai mielenosoittajana asiakkaillenne. Teidän tehtävänne on kertoa, paljonko ostokset yhteensä koneen laskurin mukaan tekevät. Ei sen monimutkaisempaa. Pysykäähän ruodussanne. :D
No meneepä tunteisiin kun kassa on vähän nyrpistellyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein sulle, mitä opit tästä? Pitäiskö lopettaa tuo luuseritapa?!
Minä olisi toiminut myyjänä samalla tavoin, ehkä luonut hiukan säälivän katseen kyseiseen raukkaan. Tämänhetkiseen tilanteeseen liittyen olisin voinut vielä mainita että tupakoitsijat kuuluvat riskiryhmään heikentyneiden keuhkojensa takia.
Tämänhetkiseen tilanteeseen ei ole vaikutusta sillä, lopettaako polttamisen juuri nyt. Keuhkojen elpyminen ei tapahdu sormia napsauttamalla. Onhan näitä nyrpisteleviä kassaneitejä nähty ennenkin. Eräskin kommentoi kovaan ääneen, kun nainen osti vauvalleen maitokorviketta, että "kaikkien äitien pitää imettää eikä ostella korviketta". Kauppiaana olisin antanut kassaneidille potkut. Hänen tehtävänsä ei ole moralisoida ja päättää, mitä asiakas ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle taas sattui erittäin miellyttävä myyjä tänään. Ostin tärisevin käsin kaljaa pullonpalautusrahoilla ja jaksoi hymyillä ja olla ystävällinen. Nättikin oli vielä.
Tämä on aina mukavaa ja tuo hyvän mielen ja sen jälkeen hyvän mielen tuokin kaljat eikä kädet enää tärise. Tuplakivaa jättekivaa.
Nyt vois laittaa tupakan täysmyyntikiellon niin loppuis röökaaminen Suomessa. Matkustajatuonti on seis ja salakuljetuskin hankalaa.
Vierailija kirjoitti:
No ei kuulu, eikä kiinnosta. Tupakkaa ostetaan satoja kertoja viikossa yhdeltä kassalta, olis naama aika ryppyinen jos alkaisin aina sitä vääntelemään joka askin kohdalla. t. kassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kuulu, eikä kiinnosta. Tupakkaa ostetaan satoja kertoja viikossa yhdeltä kassalta, olis naama aika ryppyinen jos alkaisin aina sitä vääntelemään joka askin kohdalla. t. kassa
Sun pitäisi ottaa uus asenne ja alkaa valistaa ostajia tupakan vaaroista. Voihan olla, että joku ei niistä ole vielä kuullut, joten sinusta tulee sankari.
Kuulkaa ei niitä myyjiä kiinnosta pätkän vertaa, mitä te ostatte. Ne nyrpistelee teille, koska a) haisette pahalta ja olette likaisia b) nuolette kaiken, pussit, setelit, pullonpalustuskuitit, sormenne jne c) yskitte ja aivastelette estoitta päin ihmisiä d) sotkette omat ostoksenne edelläolevan ostoksien sekaan e) tumpuloitte muuten.
muistoja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle taas sattui erittäin miellyttävä myyjä tänään. Ostin tärisevin käsin kaljaa pullonpalautusrahoilla ja jaksoi hymyillä ja olla ystävällinen. Nättikin oli vielä.
Tämä on aina mukavaa ja tuo hyvän mielen ja sen jälkeen hyvän mielen tuokin kaljat eikä kädet enää tärise. Tuplakivaa jättekivaa.
Jotenkin mukavampi ryystää krapulakaljoja kyllä, kun ei ole tarvinnut tuntea itseään huonoksi ihmiseksi. Kyllä tää tästä, 3-4:n päivän jälkeen viimeistään.
Vierailija kirjoitti:
Juu sama huomattu Kuopion erään lähiön ostarin k-kaupassa. Myyjät heittävät askin tiskille, epäilen että joskus varmaan tulee vielä naamaan. Sairasta :D
Petosella, Päiväranta - näissä havaittua
Minä aina sylkäisen paskiaisen kohdalla. En todistettavasti päin, mitä nyt vähän roiskuu.