Myyjä osoitti halveksuntaa kun ostin tupakkaa
Ei kuulu myyjälle, mitä ihmiset ostavat. Jos se on myynnissä, se on ostettavissa ilman jonkun puotipuksun nyrpistelyjä.
Nyt alkoi ihan vihaksi pistää. Onko niillä asiakaspalautteilla oikeasti merkitystä, jos sellaisen jättää myyjästä?
Kommentit (65)
Mulla on potilaana 50-vuotias nainen, joka on tupakoinut teini-ikäisestä. Vaikea keuhkoahtaumatauti ja kotona happirikastin. Kotoa ei pysty lähtemään kuin happipullon kanssa, eikä silloinkaan pitkälle. Toimintakyky kotonakin sen verran huono, että kotisairaanhoito käy.
Vierailija kirjoitti:
Juu sama huomattu Kuopion erään lähiön ostarin k-kaupassa. Myyjät heittävät askin tiskille, epäilen että joskus varmaan tulee vielä naamaan. Sairasta :D
Saman huomion tein yhdessä Kuopion surkeassa K-kaupassa. Vanha eukko kassalla ja ostin tupakkaa miehelleni. Rattaissa oli kaksivuotias lapseni. Eukko käyttäytyi tosi tylysti ja oikein nousi katsomaan lasta rattaissa ja sanoi että ”sulla on tollanen tuolla”. Ei helv*tti! 😂😂 Oli vika kerta siinä konkurssipesässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu sama huomattu Kuopion erään lähiön ostarin k-kaupassa. Myyjät heittävät askin tiskille, epäilen että joskus varmaan tulee vielä naamaan. Sairasta :D
Petosella, Päiväranta - näissä havaittua
Petosen k-supermarketissa olen minä havainnut kahden myyjän toimesta. On siellä tosi mukaviakin myyjiä, ei sillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman huomion tein yhdessä Kuopion surkeassa K-kaupassa. Vanha eukko kassalla ja ostin tupakkaa miehelleni. Rattaissa oli kaksivuotias lapseni. Eukko käyttäytyi tosi tylysti ja oikein nousi katsomaan lasta rattaissa ja sanoi että ”sulla on tollanen tuolla”. Ei helv*tti! 😂😂 Oli vika kerta siinä konkurssipesässä.
Jestas! :D
Tupakoitsijat saisi jättää koronan iskiessä tehohoitamatta kun itse ovat keuhkonsa valmiiksi pilanneet.
Teidän paskapaviaanien (polttelijoiden) olisi jo aika oppia, että te ette perkele polta. Savuton Suomi -hanke etenee ja teidät pakotetaan lopettamaan. Kieltäytyjille jalkapuu tai ruoskintaa, paitsi jos pitävät siitä.
Vierailija ierailija kirjoitti:
Ilmoitus vain esimeihelle ja myyjälle harmeja. Vielä kannattaa vähän liioitella että saa myyjä kunnon nuhtelun.
Paitsi että myös sen palautteen saaneen henkilön näkemys asiaan kysytään ennen mitään nuhteita. Ja tuollainenkin tapaus, että aloittajan mielestä häntä kohdeltiin halveksuvasti ja työntekijä sanoo, että ei (oli tämä sitten totta tai ei...) niin eipä siitä en mitään sen ihmeempää seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Teidän paskapaviaanien (polttelijoiden) olisi jo aika oppia, että te ette perkele polta. Savuton Suomi -hanke etenee ja teidät pakotetaan lopettamaan. Kieltäytyjille jalkapuu tai ruoskintaa, paitsi jos pitävät siitä.
Mahtaa elämäsi olla rankkaa, kun muiden tupakointi aiheuttaa sinulle noin suurta mielipahaa.
Mä veikkaan et ei se mitä ostat, vaan se miltä haiset.
Edelleenkin on ihmisiä jotka onnistuvat tulemaan asioimaan niin vahvasti käryten, että käy henkeen. Ja joutuu oikeesti pinnistelemään, kun yrittää olla hengittämättä.
Olis kiitollinen ollut. Jos olette samanikäsiä niin hällä suurempi mahdollisuus saada se hengityslaite kun jollain tupakkakeuhkolla.
Varmaan sama parikymppinen hoikka blondi, joka ei voinut pidätellä halveksuntaansa kun tälläinen läski nelikymppinen osti röökiaskin ja suklaalevyn. Sanoin että kyllä säkin prinsessa kuule rupsahdat ja jäi tuijottamaan suu auki ja silmät pyöreinä perään.
Osoitti halveksuntaa miten? Nyrpisti nenäänsä? Ehkä sä vaan haiset pahalta?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sama parikymppinen hoikka blondi, joka ei voinut pidätellä halveksuntaansa kun tälläinen läski nelikymppinen osti röökiaskin ja suklaalevyn. Sanoin että kyllä säkin prinsessa kuule rupsahdat ja jäi tuijottamaan suu auki ja silmät pyöreinä perään.
Mikä kauppa?
Vierailija kirjoitti:
Osoitti halveksuntaa miten? Nyrpisti nenäänsä? Ehkä sä vaan haiset pahalta?
Ehkä? Tupakoitsijat haisevat aina pahalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kauppa?
Mikkelin Lidl
Hitto että tekee muuten mieli tupakkaa. Olen taistellut polttamista vastaan koko elämäni, mutta aina joskus sorrun...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa elämäsi olla rankkaa, kun muiden tupakointi aiheuttaa sinulle noin suurta mielipahaa.
Suomessa on paljon ihmisiä, joille tupakoivat naapurit aiheuttavat suurta mielipahaa. Luuletko, että ihmiset huvikseen kirjoittelevat näitä tupakointivastaisia kirjoituksia?
Mä olen ystävällinen tupakkakartongin ostajille, yhden askin ostaja saa vain kylmän katseen.
Nythän pitäisi välttää usein kaupassa käyntiä.
Todennäköisesti asia ei liittynyt mitenkään suhun, mutta haluat vaan ajatella että kaikki ajattelee sua 24/7.