Montako kertaa olet käynyt ulkona viikon sisällä?
Itse olen käynyt lenkillä kerran ja kaupassa kerran. Vältän tietenkin ei-pakollista ulkoilua.
Kommentit (71)
Koiran kans lenkillä 3-4 kertaa päivässä, huolellinen käsien pesu ennen ja jälkeen lenkin. Kaupassa kerran viikossa ja tarkkaan noudatan annettuja ohjeita. Töissä kotihoidossa lukemattomia kertoja, aina tietysti ohjeita noudattaen. Kotihoidossa omaiset eivät kyllä noudata ohjeita ja se on juttu joka huolettaa. Lähihoitaja Kotihoidossa
Joka päivä vähintään kerran, joskus useammankin. Olen käynyt shoppailemassa, kahviloissa, kuntosalilla, pelaamassa katukorista kavereiden kanssa, lenkillä yms.
Käyn niin usein kuin mahdollista, täällä metsässä saatan ehkä törmätä koirankusettajaan, muuten saan liikkua yksin, naapurit ovat tosi lihavia, eivät liiku ollenkaan. Mies on edellisen viikon aikana käynyt kaupassa 2 krt, itse olin kotona, riittää että yksi henkilö käy.
Joka päivä 9-10 km lenkillä, usein illalla vielä lyhyempi n. puolen tunnin lenkki miehen kanssa. Kaupassa ehkä 3 kertaa. Pihan lakaisua, roskien vientiä, pensaiden ja omenapuiden leikkaamista lisäksi. Teen etätöitä.
Joka päivä toimistolla töissä, kolme kertaa ravintolassa, pari kertaa kaupassa ja lenkillä.
Melkein joka päivä, lähinnä autolla hurautan töihin ja pois. Lenkillä käynyt ehkä n. 5 kertaa. Kaupassa pari kertaa.
Vältän ihmisiä, että töitä ei voi tehdä, mutta on rajoitettu kasvotusten tapahtuva asiakaspalvelu minimiin.
Asun landella, enkä ole yhtään ihmistä nähnyt lenkkien aikana.
Käyn joka päivä ulkona varmaan 10 kertaa. Ei maatilalla voi olla sisällä.
Joka päivä tulee käytyä, koska koira.
En ole laskenut, jatkuvasti tulee rampattua jossain.
Vierailija kirjoitti:
14 kertaa vienyt koiran ulos ja 2 kertaa vienyt roskia ulos.
Kai joku muukin ulkoiluttaa sit sun lisäksi teidän koiraa? Vaan 12h välein tarpeille pääsy olis aika karua....
Postilaatikolla tänään + heittämässä laskiämpärit kompostiin ja hakemassa halot.
Kaiket päivät ulkoillaan lasten ja koiran kanssa pitkin peltoja ja metsiä. Ei oo muita näkynyt.
Aamusin käyn kävelyllä, joskus klo 6-8 aikoihin jo eli tähän mennessä 7 kertaa viikossa. Kaupassa en käy, ellei ole ihan pakko. Minulle tulee maanantaisin ruokakuljetus kotiin.
Kaksi pakollista käyntiä viikon aikana, ei muita poistumisia, Hgin esikaupunkia.
En kertaakaan. Ruokaa on vielä pitkäksi aikaa.
Ap, unohdit kertoa, miksi vältät ulos menoa. Oletko allerginen siitepölylle?
Aika monta kertaa, maalla on tilaa liikkua ilman että tapaa ketään. Kaupassa olen käynyt kerran.
Oon käynyt useamman kerran kaupassa, vienyt roskia, käynyt lasten kanssa puistossa, vienyt lasta päiväkotiin, kulkenut töihin...