Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako kertaa olet käynyt ulkona viikon sisällä?

Vierailija
23.03.2020 |

Itse olen käynyt lenkillä kerran ja kaupassa kerran. Vältän tietenkin ei-pakollista ulkoilua.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vatun monta kertaa. Kaupassa rupellan tomaatteja kaikessa rauhassa ja etsin parhaita.

Vierailija
42/71 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran käyttänyt kolme kertaa päivässä ulkona ja lähes joka päivä kaupassa tai apteekissa. Nyt harvennan kauppahommat joka kolmanteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 kertaa päivässä kaupassa, ei ihmisikontakteja, humanoideihin yksi kontakti.

Vierailija
44/71 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymys, käyn lenkillä ja pyöräilemässä kuin ennenkin. Siitepölyt ei haittaa. Yritän vältellä koronan takia ihmiskontakteja eli joka päivä en käy kaupassa.

Vierailija
45/71 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

14 kertaa vienyt koiran ulos ja 2 kertaa vienyt roskia ulos. 

Kai joku muukin ulkoiluttaa sit sun lisäksi teidän koiraa? Vaan 12h välein tarpeille pääsy olis aika karua....

Kyllä ulkoiluttaa ja vie myös roskia :) Kaupassa ei tarvitse kummankaan käydä, koska tilataan kotiinkuljetuksella. Lisäksi tehdään etätöitä.

Vierailija
46/71 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vatun monta kertaa. Kaupassa rupellan tomaatteja kaikessa rauhassa ja etsin parhaita.

Nyt tuli himo lähmiä tomaatteja! Otan pyörän alle ja polkaisen kauppaan!

Vierailija
47/71 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä viitenä päivänä, joista yhtenä kotimatkan varrella ruokakaupassa.

Vierailija
48/71 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin on pakko päästä ulos tai muuten huomaan mielialan laskevan. Joka päivä kävelen ainakin 2 tuntia ja illalla vielä pieni lenkki jos jaksan. Lisäksi yritän tarjeta istua vähän aikaa pihassa. Asun syrjässä joten harvoin tulee ketään vastaan. Koirani kuoli vähän aikaa sitten ja senkin takia mieliala surullinen ja aikaa on liiankin paljon ja yritän sitä kuluttaa ja pakotan itseni ulos niin kuin koiranikin kanssa aina olimme.  Muuten en käy kaupassa kuin mahdollisimman vähän ja yhdistän sen johonkin pakolliseen asiointikäyntiin. Nyt varalla ruokaa tarpeeksi ja en edes tiedä koska kauppaan menen. Toisaalta olen itse työtön nuori ja vanhempien kannalta mietin, että kunhan he eivät sairastuisi kun joutuvat töissä käymään ja asuvat vielä siellä missä tartuntoja on enemmän. Itse en tapaa ihmisiä oikeastaan lainkaan ja siinä mielessä uskon säästyväni taudilta. Jotain hyvää siis tässä eristäytyneessä elämässänikin.

Vierailija
49/71 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

5. 3 lenkillä ja 2 kaupassa. Normimäärä, nyt jää vain työmatkat pois

Vierailija
50/71 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounasaikaan käydään perheen kanssa parin kilsan kävelyllä metsässä, yleensä iltaisin pyöräillään pidempi lenkki ja vaihdetaan tuttujen kanssa kuulumiset.

Jaksetaan enempi ulkoilla, kun ollaan etäkoulussa+työssä.

Asuuko ap jossain Helsingin ydinkeskustassa ja pelkää koronan takia mennä ulos?

Vierailija
51/71 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 kertaa.

Vierailija
52/71 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin on pakko päästä ulos tai muuten huomaan mielialan laskevan. Joka päivä kävelen ainakin 2 tuntia ja illalla vielä pieni lenkki jos jaksan. Lisäksi yritän tarjeta istua vähän aikaa pihassa. Asun syrjässä joten harvoin tulee ketään vastaan. Koirani kuoli vähän aikaa sitten ja senkin takia mieliala surullinen ja aikaa on liiankin paljon ja yritän sitä kuluttaa ja pakotan itseni ulos niin kuin koiranikin kanssa aina olimme.  Muuten en käy kaupassa kuin mahdollisimman vähän ja yhdistän sen johonkin pakolliseen asiointikäyntiin. Nyt varalla ruokaa tarpeeksi ja en edes tiedä koska kauppaan menen. Toisaalta olen itse työtön nuori ja vanhempien kannalta mietin, että kunhan he eivät sairastuisi kun joutuvat töissä käymään ja asuvat vielä siellä missä tartuntoja on enemmän. Itse en tapaa ihmisiä oikeastaan lainkaan ja siinä mielessä uskon säästyväni taudilta. Jotain hyvää siis tässä eristäytyneessä elämässänikin.

Olen pahoillani koirasi kuoleman johdosta. Minullakin vanha dobermanni jonka kans ulkoilen päivittäin useamman kerran.  Työssäni on kymmeniä ihmiskontakteja päivittäin, noudatan annetuja ohjeita tarkalleen. Hoitsu ja deberman 12v,

Vierailija
53/71 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona tunteja pihalla (omakotitalo). Kauppaostokset tulee kotiin. Olen karanteenissa, koska olen iäkkään omaiseni hoitaja.

Vierailija
54/71 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani koirasi kuoleman johdosta. Minullakin vanha dobermanni jonka kans ulkoilen päivittäin useamman kerran.  Työssäni on kymmeniä ihmiskontakteja päivittäin, noudatan annetuja ohjeita tarkalleen. Hoitsu ja deberman 12v,

Voi mikä sattuma, kun omakin koirani oli juuri dobermanni  ja eli yli 10-vuotiaaksi, mutta kärsi sydänoireista lopun aikaa ja kuoli sitten kotisohvalle. Tosin eläinlääkärissä paljon käytiin ja seurattiin vointia, mutta siis itse lähti. Paljon rapsutuksia koirallesi ja vointia teille molemmille. Dobermannille on jo tuo 12-vuoden ikä kunnioitettava. Kiitos muutenkin viestistä. Piristi paljon :)

Vierailija
55/71 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän että olen käynyt kaupassa liian monta kertaa, joka toinen pvä. Tänään kannoin kuitenkin viikon ruoat kotiin niin vähenee kaupassa käynti.

Olen lisäksi käynyt pari kertaa lenkillä eli olen pyöräillyt tonne parin kilsan päässä olevalle pururadalle kävelemään arkisin alkuiltapäivästä yksin. Eipä ole kovin montaa ihmistä tullut vastaan noilla reissuilla. En näe syytä rajoittaa noita pari kertaa viikossa tapahtuvia pyöräilyä ja metsäkävelyjäni. Ihan ärsytti yksi päivä kun Helsingin kantakaupungissa asuva etätöitä tekevä bloggaaja pitin jotenkin selviönä miten kaikkien kaikkialla suomessa tulisi nyt ilman muuta välttää ulkoilua. Niin kuin nyt helsingin kantakaupunki ja joku peräkylän takaraitti olisivat väestöntiheydeltään ja tartuntariskiltään mitenkään vertailukelpoisia.

Vierailija
56/71 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran

Vierailija
57/71 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä ainakin 4-5 kertaa, Työmatkat (julkisilla), koiranulkoilutukset, kauppareissut. Yritän yhdistellä mahdollisuuksien mukaan, mut aina ei onnistu.

Vierailija
58/71 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä. Olen mennyt töihin ja töiden jälkeen kaupan kautta palannut kotiin.

Vierailija
59/71 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun maalla (naapurit kaukana), joten ainakin kerran päivässä. Joinakin päivinä useinkin. Kerran viikossa kaupassa.

Vierailija
60/71 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä 6 km lenkki metsässä. Pihatöitä lisäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi