Montako kertaa olet käynyt ulkona viikon sisällä?
Itse olen käynyt lenkillä kerran ja kaupassa kerran. Vältän tietenkin ei-pakollista ulkoilua.
Kommentit (71)
Kolme kertaa päivässä koiran kanssa lenkki, kerran lenkkeilen yksin. Kaksi kertaa kaupassa, kerran junassa. Automatkalla, huoltoasemalla. Eli aika monta kertaa.
En ole laskenut mutta kymmeniä. En ole rajoittanu mitään.
5 kertaa joista 2 kauppareissua ja 3 pitkää 1,5 tunnin lenkkiä. Olen kyllä istunut terassilla auringossa useasti, lasketaankohan se..
Kolmena päivänä käynyt ulkona noin 30min tai alle kerrallaan.
Tänään pitää mennä lähikauppaan käymään, siellä ei viimeksi hirveästi ihmisiä onneksi liikkunut.
Asun metsäisellä vanhusten asuttamalla alueella pari kilometriä kaupungin ydinkeskustasta, rauhallista ja hiljaista on muutenkin mutta nyt erityisesti.
Kun ikkunasta katsoo niin ei näy ketään missään, jotenkin aavemainen tunnelma.
Enemmän kuin normaalisti vaikka oikeasti haluaisin eristäytyä 4 seinän sisälle. On tullut kummasti ylimääräistä, kun on pitänyt käydä toisten puolesta niin kaupassa kuin apteekissakin. Lisäksi on koira jota pitää ulkoiluttaa muutaman kerran päivässä.
Mä oon ihan loppu jo nyt.
Ehkä 24 kertaa. Koiran kanssa 3 kertaa päivässä, ja sen lisäksi muutama kauppareissu.
3-4 vuorokaudessa. Koiran kanssa kiva lenkkeillä ja puuhastella omalla pihalla, kun on näin hyvä sää. Eikä täällä syrjemmässä tule edes ihmisiä vastaan, voi huoletta olla.
Lähes päivittäin. Olen käynyt kävelyllä läheisessä metsässä lähes joka päivä, ja tämän lisäksi olen käynyt kaupassa kahdesti ruuhka-aikojen ulkopuolella.
Joka päivä monta kertaa, maalla kun on eläimiä mitä pitää hoitaa ja ratsastan :)
Joka päivä koiran kanssa lenkillä. Pari kertaa käynyt tytön kanssa rakentamassa lähimetsässä majaa. Töissä olen ollut parina päivänä (hoitaja), kaupassa oon tainnut käydä kaks kertaa omasta puolesta ja kerran asiakkaan puolesta.
3 kertaa päivässä koiran kanssa lenkillä ja kerran kaupassa (siis koko viikon aikana). Koiran kanssa ollaan omassa metsässä. Landella onnistuu, luojan kiitos!