Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä taudin oire on palelu sisällä normaalissa lämpötilassa ollessa (ei liity kuumeen nousemiseen) ?

Vierailija
21.03.2020 |

?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona. Tämä niissä oireissa lueteltu.

Vierailija
2/57 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Minua on palellut nyt pari vuotta. Verikokeissa kävin, mutta mitään poikkeavaa ei löytynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronan mutta voi olla kyllä minkä tahansa muunkin.

Vierailija
4/57 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti?

Vierailija
5/57 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut puolitoista viikkoa, tänään taas paheni ja lämpö 37,2. Näinköhän tämä nyt on sitä.

Vierailija
6/57 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIV

Zinc

Vierailija
7/57 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti?

Alkava kuume oireilee vilunväristyksinä. 

Vierailija
8/57 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIV laskee immuunipuolustuksen tasoa. Kroppa käy ylikierroksilla jokaista pöpöä vastaan ja siittä palelu. 

Zinc

Vierailija
9/57 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on parhallaillaan sama oire, välillä tulee vilunväristys mutta ei ole kuumetta. Nenää kutittaa ja on vähän nuhaa. Toivon että on ihan vain flunssa tulossa mutta olen lukenut että nuha voi olla myös koronan oire.

Vierailija
10/57 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti?

Alkava kuume oireilee vilunväristyksinä. 

Luepa aloituksen otsikko uudelleen.

Vierailija
11/57 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot vegaani, niin jodin puute.

Vierailija
12/57 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelko ja paniikki. Sitä on liikkeellä jo. Lisäks tuulista ulkona ollut harva se päivä.

Vierailija
13/57 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Influenssa tai korona. Sairastin itse saman kuukausi sitten, ekana sairauspäivänä en vain pysynyt lämpimänä vaikka termostaatti oli 24 asteessa ja puin kauhean kasan vaatteita päälle. Tuosta seuraavana yönä heräsin 3 kertaa kun oli niin k-y-l-m-ä monesta peitosta huolimatta. Aamulla kuumetta 39, ja se sahasi 38 ja 40,5 asteen väliä seuraavan viikon.

Katsele vointia huomenna äläkä mene ihmisten ilmoille ennen kuin olo on normaali.

Vierailija
14/57 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla palelee monesti koko loppupäivän jos olen käynyt pakkasella lenkillä enkä ole mennyt heti kotiin tultua suihkuun vaan olen halunnut venytellä ensin. Ehtii tulla kylmä ennen suihkua ja vaikka kävisi kuumassa suihkussa niin silti tuntuu että koko loppu päivän palelee.

Vierailija
15/57 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oot vegaani, niin jodin puute.

Raudanpuute myös. Ja B12 vitamiinin, joka edistää raudan imeytymistä.

Vierailija
16/57 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös kilpirauhasen vajaatoiminta aiheuta? vaihdevuodet voi aiheuttaa vuorotellen hikeä ja kylmyyttä. 

Vierailija
17/57 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla mitä lihavammaksi tulen sitä enemmän palelen. Nyt jo sairaalloisen ylipainoinen ja palelen jatkuvasti tosi pahasti. Liittyyköhän jotenkin minun matalaan verenpaineeseen? Ruumiinlämpökin on minulla 35.7, verenpaine 88/66.

Vierailija
18/57 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä aina tiedä millä tavalla alitajuisesti oma kroppa toimii. Ke ja to iltoina olin kotona aivan jäässä ja olin aivan varma että nyt tulee flunssa, mutta yöunien jälkeen olo oli taas aivan normaali. Koko viikon olin aivan energinen ja hoidin useita ylimääräisiä asioita töiden jälkeen, esim. piti laittaa yksi huone kuntoon etätyötä varten ja hommata sinne pöytä ja tuoli.

Tänään piti mennä virkistymään ulos ja saamaan raitista ilmaa, mutta minuun iskikin totaalinen väsymys jo aamupäivällä. Oli aivan pakko jäädä nukkumaan oikein pitkät päiväunet ja palelin kolmen peitonkin alla nähden levottomia unia. Koronan eka oire voi olla myös väsymys. Kroppa taisi sittenkin reagoida tämän viikon ylimääräiseen stressiin, vaikken edes tajunnut mitään suurta stressiä kokeneeni.

Onneksi voi mennä kohta taas nukkumaan ja katsoa millainen olo huomenna on. Muistakaan ihmiset muuten hengittää oikein. Sellainen pinnallinen hengitys vain edesauttaa sairastumisia. Tästä esimerkkinä vanhat ihmiset vanhainkodeissa, joilla on vähän väliä keuhkokuume. Johtuu pinnallisesta hengittämisestä kun pelätään että hengitetään samalla niitä pöpöjä. Näin lääkäri kertoi.

Vierailija
19/57 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ollut nyt 2 viikon ajan flunssaoireita, lievää lämpöilyä ja aivan järkyttävää yskää. Yöllä ja päivisin tulee vilukohtauksia, jotka kestävät pari tuntia. Tuntuu kuin kehoa olisi hakattu moukarilla. Keuhkot kipeät, mutta henki kulkee ilman vaikeuksia. En jaksa uskoa enää että kyse olisi influenssasta.

Vierailija
20/57 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energiatasot vähissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän