Minkä taudin oire on palelu sisällä normaalissa lämpötilassa ollessa (ei liity kuumeen nousemiseen) ?
Kommentit (57)
Oletko nukkunut huonosti? Itse palelin koko eilisen päivän ihan vaan huonosti nukutun yön tähden.
Nukutko hyvin? Voisiko olla yliväsymystä?
Nälkäisenä ja laihduttaessa ainakin paleltaa, vaikka ei olisi kuumetta.
Itselläni myös sydämen vajaatoiminta oireili flunssaisena ja kuumeisena olona (väsymys, palelu, hengenahdistus, yskä ja nuha) vaikka ruumiinlämpöni oli normaalia alhaisempi.
Kilparauhasta mietin ja itselläni myös samaa palelua ollut jo pitkään ja olen nuori ihminen. Kai hormonitoimintakin voi vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Nälkäisenä ja laihduttaessa ainakin paleltaa, vaikka ei olisi kuumetta.
Itselläni myös sydämen vajaatoiminta oireili flunssaisena ja kuumeisena olona (väsymys, palelu, hengenahdistus, yskä ja nuha) vaikka ruumiinlämpöni oli normaalia alhaisempi.
Se voi olla tuolla laihdutus, koska jonkilainen kuuri menossa! kiitos!
ap
Rs-virusta on paljon liikkeellä, aiheuttaa hyvin vastaavia oireita ja kestää pirullisen kauan parantua.
Äitini on valitellut jo parin viikon ajan jatkuvaa palelemista, flunssaista oloa ja lihassärkyä. Kuume hänellä ei nouse koskaan kunnolla vaikka olisi hyvin kipeä oikeasti. Hänellä on astma ja piipun ottaminen ottaminen auttaa vähän. Voikohan tämä olla koronaa?
Mä huomasin että meidän taloyhtiössä ei enää patterit lämpiä samalla tavalla kuin aikasemmin. Ehkä ne tekee kevättä kohdin jotain yleissäätöjä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Minua on palellut nyt pari vuotta. Verikokeissa kävin, mutta mitään poikkeavaa ei löytynyt.
Pari vuoden palvelu voi johtua matalasta ferriitistä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla mitä lihavammaksi tulen sitä enemmän palelen. Nyt jo sairaalloisen ylipainoinen ja palelen jatkuvasti tosi pahasti. Liittyyköhän jotenkin minun matalaan verenpaineeseen? Ruumiinlämpökin on minulla 35.7, verenpaine 88/66.
Kärsitkö myös väsymyksestä ja ns. aivosumusta? Jos kyllä, niin kilpparitesteihin mars. Kuulostavat vajaatoiminnan oireilta.
Ylipainoa? Lihaksikkailla on lämpimämpää.
Palelen aina. Olen parantunut syövästä, minulle on tehty aivoleikkaus ja ferritiinini on alhainen.
Sodan pelko ja yksinäisyys paleltaa ,myös epävarmuus luo kylmyyttä.YKSIN EI OLE HYVÄ OLLA KENENKÄÄN .IHMISTÄ EI OLE LUOTU YKSINÄISEKSI
Vaihdevuosien. Kyllä se vielä hikoiluksikin muuttuu.
Laiskuuden. Nouse ylös ja tee jotain, että veri alkaa virrata.
Naiseksi syntyminen, rs virus ja koronakin.