Minkä taudin oire on palelu sisällä normaalissa lämpötilassa ollessa (ei liity kuumeen nousemiseen) ?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oot vegaani, niin jodin puute.
Raudanpuute myös. Ja B12 vitamiinin, joka edistää raudan imeytymistä.
C VITAMIINI EDISTÄÄ RAUDAN IMEYTYMISTÄ . B 12 VAIKUTTAA AIVOIHIN.
Vaihdevuodet ja kilpirauhanen . Vaihdevuodet aiheuttaa myös kuuma aaltoja kuin kylmä.
tulehdus,kilpirauhas sairaus rikkoo lämmönsäätelyjärjestelmän.
Sama oireet ja taudit sekä Venäläisillä että MUILLA kuin kuollakin on pakko . Oli kieli tai uskonto mikä tahansa . Kaiken kielisten syntisten kohtalo.
No meillä oli sisälämpötila 15+ viime talvena asunnossa kysy huoltomieheltä ensin .
Jos olet nainen niin palelet normaalssa sisälämpötilassa aina.
Vierailija kirjoitti:
Jos oot vegaani, niin jodin puute.
Jodia on lisättynä ruokasuolaan Suomessa. Täällä harvinainen puute, myös vegaaneilla.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdevuodet ja kilpirauhanen . Vaihdevuodet aiheuttaa myös kuuma aaltoja kuin kylmä.
höpöhöpö eikä ole
Vierailija kirjoitti:
Kilpirauhasen vajaatoiminta
Tämä. Ennen diagnoosia palelin sisällä kun ulkona hellettä. En myöskään hikoillut. Koko ajan väsytti, naama ja kaula turposi pikkuhiljaa ja vatsa ei toiminut.
Vierailija kirjoitti:
Myös kilpirauhanen aiheuttaa kuumia aaltoja.
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Vaihdevuosien. Kyllä se vielä hikoiluksikin muuttuu.
Voihan sitä toivoa. Mieheni isosisko sai hyötyä vaihdevusoista, mutta minä olen palellut yhtä paljon niiden jälkeen. Se sisko on jo edesmennyt, joten en paljasta tässä kenenkään yksityisasioita. Hän puhui asiasta muutenkin avoimesti ja ihmetteli sitä.
Vierailija kirjoitti:
Palellut pari viikkoa älyttömästi, kädet ja jalat jääkylmät. Alilämpöä 35.1-35.4, kuumeinen olo
Osanotto ja sympatiaa sinne. Kärsin itsekin alilämmöstä, vaikka läkäreiden mukaan sellaista ilmiötä ei ole olemassa. Juu.
Voi luoja, mikä tauti kun palelee sisällä ? Liian vähän vaatetta varsinkin jos vain istuu. Siksi myydään torkkupeittoja, villatakkeja jne
Vierailija kirjoitti:
Eikös kilpirauhasen vajaatoiminta aiheuta? vaihdevuodet voi aiheuttaa vuorotellen hikeä ja kylmyyttä.
Kilpirauhasen liikatoiminta
Kilppari jos on kunnossa, niin raudan puute voi myös aiheuttaa palelua. Itselläni oli tuo jokin puute myös sellainen joka lisäsi palelua, tosin vajaatoimintaa pahentamalla.
Eli jos kilppari oli ok, tarkastaidin jokin ja raudan. Itse olin tuosta merkittävästä jokin puutteesta yllättänyt, mutta olo parani heti kun aloin syömään jodia.
Kilpirauhasen liikatoiminta aiheuttaa järkyn kuumia aaltoja! Kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies joka on kuin riuku ( laiha) valittaa palelusta asunnossaan. Lämpötila 21- 22 astetta mut asunnossa on huoneistokohtainen ilmanvaihto. Minustakin siellä on vetoista mutta vetoa ei ole taloyhtiö suostunut mittaamaan. Mikä neuvoksi?
Eikö aikuinen ihminen osaa pukea lisää vaatetta päälle jos palelee?
Antamastasi neuvosta ei ole mitään hyötyä, sillä tässä on kyse "epänormaalista ja epätavallisesta" palelemisesta. Minulle käy niin, että jos alan päivällä tai iltapäivällä palella, se jatkuu illallakin. Hyvällä onnella voi yöllä tulla lämpimämpi. Minulla on kylmänä vuodenaikana paljon vaatteita päällä vuorokaudenajasta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
korona, leukemia, HIV, puutostila, vaihdevuodet
Tuberkuloosi, jonka on voinut saada Suomessakin. Nykyään on lääkkeille resistenttejä muotoja, joita voi tulla lähialueelta. Tai kauempaakin.
Kilpirauhasen vajaatoiminta