Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä taudin oire on palelu sisällä normaalissa lämpötilassa ollessa (ei liity kuumeen nousemiseen) ?

Vierailija
21.03.2020 |

?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alhainen verensokeri, kilpirauhanen.

Vierailija
42/57 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollaista. Paleli peitonkin alla. Väsytti myös rankasti noin pari viikkoa koko ajan. Sitten napsahti hajuaisti pois muutama päivä sitten, mutta nyt vaikuttaa hajuaisti palautuneen tänään aika paljon. Puhuvat jostain koronasta taas, mutta mulla ei ole hajuakaan, mikä se semmonen on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ollut nyt 2 viikon ajan flunssaoireita, lievää lämpöilyä ja aivan järkyttävää yskää. Yöllä ja päivisin tulee vilukohtauksia, jotka kestävät pari tuntia. Tuntuu kuin kehoa olisi hakattu moukarilla. Keuhkot kipeät, mutta henki kulkee ilman vaikeuksia. En jaksa uskoa enää että kyse olisi influenssasta.

Kyllä sulla selkeesti on korona. Immuniteetti käy taistelua.

Vierailija
44/57 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka on kuin riuku ( laiha) valittaa palelusta asunnossaan. Lämpötila 21- 22 astetta mut asunnossa on huoneistokohtainen ilmanvaihto. Minustakin siellä on vetoista mutta vetoa ei ole taloyhtiö suostunut mittaamaan. Mikä neuvoksi? 

Vierailija
45/57 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palellut pari viikkoa älyttömästi, kädet ja jalat jääkylmät. Alilämpöä 35.1-35.4, kuumeinen olo

Vierailija
46/57 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasen vajaatoimintaan tota voi liittyä..

Mulla eka oire raskauksista on ollu kylmyys. Kokoajan oli kylmä, johtu varmaan siitä kun ruumiinlämpö oli normaalia korkeampi. Ovuloidessahan lämpö on pikkasen normaalia korkeampi ja jos raskautuu se pysyy siel vähän korkeammalla, kun taas muuten se laskee takasin normaaliin.

Vierailija
47/57 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen palellut siitä lähtien kun laihdutin liikakilot pois, eli 7 vuotta. Veriarvot loistavat enkä ole kertaakaan ollut sairas kun muutin elintavat terveelliseksi. Syön todella monipuolisesti ja terveellisesti, myös pehmeitä rasvoja. Vältän sokeria ja alkoholia ja prosessoituja eineksiä, valkoista vehnää. Urheilen myös paljon ja syön kulutuksen verran. Olen vuosien myötä oppinut mikä on oma kalorin tarpeeni ja milloin alan helposti lihoa jos syön liikaa (olen hyvin pienikokoinen 149 cm pitkä ja hyvin siroluinen) olen herkkä lihomaan, se on sukuvika.

Minulla vain vuosien ylipaino jonka menetin aiheutti sen että kroppa tottu lämpöiseen rasvakerrokseen

Vierailija
48/57 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palellut pari viikkoa älyttömästi, kädet ja jalat jääkylmät. Alilämpöä 35.1-35.4, kuumeinen olo

Useimmat kainalomittarit näyttää liian matalaa tulosta ellei oo kuumetta, en osaa sanoa miks. Oon ite kotihoidossa töissä ja meillä on vielä kainalomittarit käytössä, joten asiakkaiden lämmöt on aina 35. Jotain jos ei oo kuumetta, mikä ei tarkota kuitenkaan alilämpöä.

Vierailija
49/57 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies joka on kuin riuku ( laiha) valittaa palelusta asunnossaan. Lämpötila 21- 22 astetta mut asunnossa on huoneistokohtainen ilmanvaihto. Minustakin siellä on vetoista mutta vetoa ei ole taloyhtiö suostunut mittaamaan. Mikä neuvoksi? 

Eikö aikuinen ihminen osaa pukea lisää vaatetta päälle jos palelee?

Vierailija
50/57 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös kilpirauhasen vajaatoiminta aiheuta? vaihdevuodet voi aiheuttaa vuorotellen hikeä ja kylmyyttä. 

Kilpirauhasen vajaatoiminta mullekin tuli ensinnä mieleen.

Vierailija
51/57 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä osaa, mutta se ei ole auttanut. Kilppariarvot normaalit. Kädet ja jalat kylmät kuin kalikat. Itse sitä mieltä että ääreisverenkierto huonoa ja kun kropassa ei ole rasvaa. Tiedä sitten jos olis ylipainoinen olisko eri tunne.

Vierailija
52/57 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä osaa, mutta se ei ole auttanut. Kilppariarvot normaalit. Kädet ja jalat kylmät kuin kalikat. Itse sitä mieltä että ääreisverenkierto huonoa ja kun kropassa ei ole rasvaa. Tiedä sitten jos olis ylipainoinen olisko eri tunne.

Vierailija
53/57 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmat kainalomittarit näyttää liian matalaa tulosta ellei oo kuumetta, en osaa sanoa miks. Oon ite kotihoidossa töissä ja meillä on vielä kainalomittarit käytössä, joten asiakkaiden lämmöt on aina 35. Jotain jos ei oo kuumetta, mikä ei tarkota kuitenkaan alilämpöä.

Mitattu 2 eri mittarilla ja myös terkkarissa, kyllä mä kipeä oloni tunnistan.  Mulla on noussut kuume vain 3-4 elämässä keuhkokuumeissa ja influenssassa. 

Vierailija
54/57 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

korona, leukemia, HIV, puutostila, vaihdevuodet

Vierailija
55/57 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla mitä lihavammaksi tulen sitä enemmän palelen. Nyt jo sairaalloisen ylipainoinen ja palelen jatkuvasti tosi pahasti. Liittyyköhän jotenkin minun matalaan verenpaineeseen? Ruumiinlämpökin on minulla 35.7, verenpaine 88/66.

Onko anemia ja kilpirauhasen vajaatoiminta tarkastettu?

Vierailija
56/57 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuit laihduttaneesi ap? Jos näin tosiaan on ja kylmyys vaivaa koko ajan on aineenvaihduntasi hidastumassa. Koita nostaa hetkeksi annoskokoa, vaikka vain päiväksi pariksi ja jatka sitten uudestaan, mutta ehkä hieman erilaista ruokaa syöden. Se millä meidän kroppa tykkää "käydä" on yksilöllistä. Toiset tarvitsevat enemmän hiilaria, toiset taas rasvaa. Kokeilemalla selviää. 

Vierailija
57/57 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on uusi oire, mikä tahansa infektio voi aiheuttaa palelemista ilman kuumetta, myös vatsatauti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme