Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen sairaus ei eatä vanhemman työhönmenoa?

Vierailija
21.03.2020 |

Lapsella on yskä, ei nuhaa, ripulia,pahoinvointia,väsymystä,ruokahaluttomuutta.ei kuumetta ei hengitysvaikeutta. Ei tietääkseni ole ollut korona altistuneen kanssa tekemisissä,mutta mistäs minä tiedän mikä tilanne koulussa oli ennen kun ne kiinni meni.
Mutta että periaatteessa mitkään lapsen oireet ei vaikuta minun töihin menoon niin kauan,kun itse olen oireeton? (Vaikka puhutaan että oireettomatkin tartuttaa eikä tämmöisiä tapauksia testata)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalioloissa vanhempi voi jäädä kotiin hoitamaan sairasta lasta. Oliko se alle 10 vai alle 12 vuotiasta?

Ei voi olla niin, että nyt poikkeusoloissa se sairas lapsi pitäisi jättää yksin kotiin sairastamaan!

Vierailija
2/3 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalioloissa vanhempi voi jäädä kotiin hoitamaan sairasta lasta. Oliko se alle 10 vai alle 12 vuotiasta?

Ei voi olla niin, että nyt poikkeusoloissa se sairas lapsi pitäisi jättää yksin kotiin sairastamaan!

Se raja on 10v mikä on minusta tosi tyhmää, jos ajattelee jotain vatsatautiakin niin on vaikka 11v aika pieni oksentamaan yksin koko päivän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat olla sen ajan mitä normaalistikin hoitamassa sairasta lasta. Meillä se on 3 päivää palkallisena. Sen jälkeen voit joko jäädä edelleen kotiin lapsen kanssa, mutta ilman palkkaa, tai hankkia jostain lapselle hoitajan. Tämä siis jos lapsi on alle 10v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme