Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä varten kaverini yritti parittaa minua miehensä kaverille jolla on huumeongelma eikä ole edes eronnut?

Vierailija
28.12.2023 |

En tiedä näiden suhteen laatua mutta "ovat eronneet" ja silti samassa asunnossa asuvat. No, ei se mulle kuulu, en liity heihin mitenkään kun ovat kaverini miehen kaveriporukkaa. Nyt sitten tämä kaverini on keksinyt että "ota siitä Jaskasta itsellesi mies!" Mitä ihmettä? Kyseinen henkilö on narkki korvaushoidossa (?), minä työtätekevä 35+, yh lapsineni jne. Eikö mulla kuuluisi olla mitään rimaa? Arvostan itseäni pikkasen enemmän, sinkkunakin ollut yli 10 vuotta. Miksi ihmeessä ottaisin meidän perheen elämää sekoittamaan jonkun täysin arvaamattoman jätkän johon ei voi luottaa lainkaan?

Ja kelpaisinko edes tuollaiselle? Joka ikisessä tapaamisessa kaverini ottaa puheeksi tämän Jaskan, oikeasti.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut "kaverit" haluavat nähdä omat kaverinsa huonommissa suhteissa kuin heidän omat suhteet ovat, jotta he voivat tuntea olonsa paremmiksi. 

Vähän sama, kuin jotkut "kaverit" haluavat pitää heidän kaverinsa ylipainoisina, että olisivat itse hoikempia ja "parempia". 

Oikea kaveri/ystävä ei ikinä yrittäisi parittaa sinua huonon henkilön kanssa yhteen.

Myös saattaahan kyse olla siitä, että kaverisi on pettänyt tuon tyypin kanssa ja yrittää nyt jakaa miestä sinulle, ettei hän kokisi, että on maannut totaaliluuserin kanssa. 

Vierailija
2/14 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kumma ilmiö.

Kun itse olin nuorempi ns. "Ystäväni" yrittivät parittaa minut monta kertaa kaiken maailman miehille,jotka heidän mielestään olivat täydellisiä minulle. Yksi esim oli sellainen peräkammarinpoika, joka jutteli lehmille,ja jonka mielestä romantiikkaa naisen kanssa oli se,että hän osti kossupullon ja sitä sitten olisi hänen kanssaan pitänyt mennä nauttimaan asuntovaunuun maalle. Jätin väliin treffit, tyypin ja ko ystävän myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset on tollasia.

Kaverini on juopon kanssa kimpassa ja juoppomiehellä on samanlaisia juoppokavereita. Sitten tämä kaveri kerran kerran ehdotteli, että toi yksi olis sinkku. Sanoin ihan suoraan, että söisin ennemmin paskaa. Ikinä ottais mitään päihdetyyppiä haisemaan ja säheltämään elämääni.

Vierailija
4/14 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoja kavereita.

Vierailija
5/14 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano hänelle että oot mielummin sinkku ku epätoivoinen 

Vierailija
6/14 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä eivät ole oikeita ystäviä.

Nämä ovat joko jostain syystä kateellisia sinulle tsi sitten suhtautuvat sinuun alentuvasti, kokien olevansa sinun yläpuolellaai, ja tietäväsi asiasi paremmin , kuin sinä  tai molempia.

Minulla oli nuorena usea tällainen ystävä. Kutsun näitä prinsessoiksi, koska sellaisia he olivat. Heidän olisi pitänyt aina olla vslojeilassa, ja ne ystävät olimme heidän kamarineitojaan. Minulla oli nuorena, ja vielä nuorena aikuisena huono itsetunto, ja siksi duostuin tuollaiseen kohteluun.

Vierailija
7/14 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin olisin nähnyt tämän aloituksen ennenkin.

8/14 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaverisi ja hänen miehensä pitävät narkkia kaverina? Itse ottaisin etäisyyttä.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
9/14 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin olisin nähnyt tämän aloituksen ennenkin.

Voi olla että olen kirjoittanut asiasta ennenkin, ei ole siis nyt mikään uusi juttu mutta tuli mieleen kun juttelimme kaverini kanssa uudenvuoden juhlista.

Vierailija
10/14 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin kaverin tai etäisyyttä. En yhtään tykkää noin hämäristä kuvioista, olenkin aina jättänyt outoja puhuvat, jos on riski minulle.

Vierailija
11/14 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ystäväni yritti järjestää minua yhteen jonkun työkaverinsa kanssa. Ei kertonut asiasta mitään, vaan olisi laittanut miehen häissä istumaan viereeni. Minä sitten osallistuin tämän ihmisen polttareiden suunnitteluun ja maksoin niistä ison summan. En sitten mennyt häihinsä, kun vatuttaa tälläiset " ylläripyllärit". Miksi jotkut ihmiset kohtelevat toimia, kuin he olisivat jotain iduootteja, jotka eivöt tajua mitään, ja jotka ovat heidän barbileikkiendä kohteita.

Otti päähän, kun sijoitin idon summan rahaa polttareihin.

Vierailija
12/14 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Miksi kaverisi ja hänen miehensä pitävät narkkia kaverina? Itse ottaisin etäisyyttä.

En olekaan heidän kanssaan juurikaan tekemisissä, muutaman kerran nähnyt koko tätä narkkia (asuu heidän lähellä) jos olen ollut heillä kylässä tai jossain illanistujaisissa (lapsuuskaverista siis kyse).

Vierailija
13/14 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäisin kaverin tai etäisyyttä. En yhtään tykkää noin hämäristä kuvioista, olenkin aina jättänyt outoja puhuvat, jos on riski minulle.

Jep, en aktiivisesti itse olekaan enää kaveriväleissä. Enemmän kaverini viettää tämän narkin vaimon kanssa aikaa kuin minun...

Vierailija
14/14 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nainen yritti parittaa kaveriaan miespuolisen, varatun kaverinsa kanssa siksi, kun ei itse pitänyt tämän miehen naisystävästä ja aika selkeästi myös koki tämän jollain tavalla uhaksi itselleen.

Kateutta ja päällepäsmäröintiä, ei mitään muuta. Säälimme porukalla aika kovaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi