Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoni "vihaa" minua

Vierailija
21.03.2020 |

Vaimollani ja minulla on suhteessa paha luottamuspula.

Menneisyyteemme liittyy eräs tapahtuma entisessä elämässäni, jonka vuoksi vaimoni ei luota minuun. Erottiin sen takia kerran, mutta palattiin yhteen. Luulin että asia olisi sillä selvä, mutta nyt on mennyt kaksi vuotta ja edelleen riidoissa tuo asia tulee esiin.

Tilanne on jopa pahentunut siitä mitä se oli. Alan kyllästyä siihen kun vaimo toistaa, miten ei koskaan olisi ryhtynyt suhteeseen kanssani, jos olisi tiennyt tuon asian. Mä taas ajattelen, että miksi helvetissä halusi palata yhteen (tämän asian takiahan kerran jo erottiin), jos kerran asia vielä kalvaa. Kun yhteen palattiin, pitäisi menneet unohtaa.

Kommentit (100)

Vierailija
1/100 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei unohda koskaan. Sopeudu tai lähde.

Vierailija
2/100 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa mitään, kun ei tiedetä, mitä olet tehnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/100 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät sen.

Tollaista  draamapaskaa ei jaksa kukaan. Ellet ole masokisti. 

Vierailija
4/100 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisessä elämässä?  

Vierailija
5/100 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olin entisessä elämässäni 1629-1657 kölniläinen pillipiipari ja saan kuulla asiasta jatkuvasti suunsoittoa. Ei ihminen kohtaloaan valitse.

Vierailija
6/100 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli seksipainotteinen suhde naimisissa olleeseen naiseen. Olin sinkku silloin. Ap

Vierailija
7/100 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entisessä elämässä?  

=ennen parisuhdetta vaimoni kanssa. ap

Vierailija
8/100 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entisessä elämässä?  

Ap uskoo reinkarnaatioon eli on hindu, buddhalainen tjs.

Vierailija
9/100 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset pääsevät asioista yli omalla aikataulullaan. Jos asia on vaimolle vakava, häneltä voi kestää kauankin käsitellä tuota asiaa. Jos mies ei kestä kuulla asiasta, kannattaa erota, sillä sitä ei voi väkisin lakaista pois vaimon mielestä, eikä myöskään puheista. Moni mies on sitä mieltä, että menneiden kaiveleminen on ärsyttävää ja naisille tyypillistä, mutta jos menneisiin pitää palata, asia on vielä osittain käsittelemättä ja sille ei oikein kumpikaan osapuoli voi mitään. On turha yrittää sopia, että asiaa ei oteta enää esiin, kun se kuitenkin on mielessä ja hiertää pariskunnan välejä. Parempi, että asiat puhutaan niin moneen kertaan halki kuin se vaatii. 

Vierailija
10/100 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olin entisessä elämässäni 1629-1657 kölniläinen pillipiipari ja saan kuulla asiasta jatkuvasti suunsoittoa. Ei ihminen kohtaloaan valitse.

Ihan hauska läppä. ap

Vierailija
11/100 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS!!

Vierailija
12/100 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤣

Vierailija
13/100 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli seksipainotteinen suhde naimisissa olleeseen naiseen. Olin sinkku silloin. Ap

Jätä se moralisti, niin ongelma on ratkaistu.

Vierailija
14/100 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda nuorempaan naiseen, joka ei ole katkeroitunut, vaan avoin ja kepeä tyttönen. Mitä tollasilla hapannaamoilla tekee, älä hyvä mies itseäsi kiduta. Ja kun tyttönen katkeroituu, niin sitten taas vaihdat.

Vierailija
15/100 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reino Ratkaisija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpommin sanottu kuin tehty. Hyvät asiat ja lapset painaa vaakakupissa. ap

Vierailija
16/100 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda nuorempaan naiseen, joka ei ole katkeroitunut, vaan avoin ja kepeä tyttönen. Mitä tollasilla hapannaamoilla tekee, älä hyvä mies itseäsi kiduta. Ja kun tyttönen katkeroituu, niin sitten taas vaihdat.

Vaimoni on minua hieman nuorempi ja kaunis. Sellainen jolla oli ja olisi valinnanvaraa ja siitä mua muistuttaa aina kun riidellään, että hänen ei tarvitsisi muhun tyytyä ja että parempia miehiä olisi jonoksi asti. ap

Vierailija
17/100 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reino Ratkaisija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpommin sanottu kuin tehty. Hyvät asiat ja lapset painaa vaakakupissa. ap

Enemmän sä pystyt lapsien kanssa olemisesta nauttimaan eron jälkeen, eikä kukaan ole nalkuttamassa sitten. Älä jahkaa, lähde.

Vierailija
18/100 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti vaan velloo tunteissaan ja pahenee pahenemistaan. Ei tollaset vellojat käsittele omia ongelmiaan, koska ne kokee ettei niillä mitään ongelmia olekaan. Hänelle sä olet se ongelma. Joko kestät tai lähdet. Valitse ihan vapaasti.

Vierailija
19/100 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni on minua hieman nuorempi ja kaunis. Sellainen jolla oli ja olisi valinnanvaraa ja siitä mua muistuttaa aina kun riidellään, että hänen ei tarvitsisi muhun tyytyä ja että parempia miehiä olisi jonoksi asti. ap

Kuulostaa oksettavan narsistiselta. Sitä suuremmalla syyllä, jätä se mamma. Voi vähän matamilla hymy hyytyä, kun kainalossasi on oikeasti reippaasti nuorempi kaunotar. You go bro.

Vierailija
20/100 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutko, käyttäydytkö, ilmennätkö jollain tavalla sellaista asennetta, että tekosi oli ok? Vai oletko onnistunut kasvamaan miehenä aikuisemmaksi tavalla, jonka vaimosi voi havaita? Jos vaimosi joutuu epäilemään, että ajattelusi ja moraalisi on edelleen samalla tasolla, niin miksi hän sinuun luottaisikaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän