Miksihän joku koitti soittaa minulle tänään IRAK:sta?
Ei ole mitään kytköksiä tuonne päin maailmaa...+964 suunta ja kännykkä itse näyttää että Irak. Onpa erikoista.
Kommentit (112)
Minulle yritti joku soittaa toissapäivänä Trinidadista. Puhelinmyyjä? Niin sanotun M-softin niin sanottu asiakastuki?
Ensimmäistä kertaa kun soittivat minulle muka Microsoftin asiakastuesta jankkasin ja kertasin kaiken varmuuden vuoksi kolmeen kertaan. Sitten kun alkoi kysellä luottokorttitietoja, paljastin käyttäväni Applen laitetta. Löi luurin korvaan!
Kannattaa katsoa osoitteesta Kukasoitti.fi ja jättää myös oma kommentti sinne.
Vierailija kirjoitti:
Irakista
aloittaja lyhensi tuon laittamalla iin tilalle kaksoispisteen
Hei, mullekin tuli viime viikolla Irakista puhelu, tarkistin numeron googlesta. Kuka soitti -sivulla ei tietoa numerosta. No on mulle tullut jostain Kongon tasavallastakin ja ties mistä muualta. Estoon vaan.
Onko ap:llä joku tuttu rauhanturvaajana Irakissa? Jos vaikka heidän saattueensa on joutunut väijytykseen, radiot menneet rikki ja yritti soittaa ekaan muistamaansa numeroon löytämällään paikallisella kännykällä :o
Tuli puhelu numerosta +964 770 462 6613. Irak suuntanumerosta. Ilmoitin häirikkö voittajaksi. Mistähän saavat numeron. On salainen
Vierailija kirjoitti:
Tuli puhelu numerosta +964 770 462 6613. Irak suuntanumerosta. Ilmoitin häirikkö voittajaksi. Mistähän saavat numeron. On salainen
Samoin. Se oli viesti Irakista ,kun tarkistin...Mistä ne näitä numeroita ottaa .??
Vierailija kirjoitti:
Salainen ei tarkoita mitään, jos tietosi ovat jostain palvelusta vuotaneet tai joku palvelu on myynyt tiedot eteenpäin.
Mulle tuli usasta. En soittanut takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli tuo alkuosa sama eli +964 770 mutta sitten vaihtuu loppuosa! ap sattumalta huomasi ketjun
Saddamin serkku tarvitsee apuasi miljoonaomaisuutensa siirtämisessä ulkomaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irakista
Kahvilan teelajitelmahyllyssä luki: tee:t.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irakista
Menikö yöunet?
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli eilen soitto +964 770 2955 935. Minullakin salainen numero. Hälytti vain kerran, mutta siitä ne sai tietysti selville sen, että numero on olemassa. Eikö ne etsi toimivia numeroita niin, että kone soittaa eri numerosarjoihin.
Käytännössä nuo voi tulla mistä vain. Ei kannata jäädä juttelemaan, jos ei ketään sieltä tunne.
Olisiko sieltä tulossa vieraita???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli eilen soitto +964 770 2955 935. Minullakin salainen numero. Hälytti vain kerran, mutta siitä ne sai tietysti selville sen, että numero on olemassa. Eikö ne etsi toimivia numeroita niin, että kone soittaa eri numerosarjoihin.
Mulla on ainoa puhelu tullut 10.8. että en tiedä mikä tarkoitus sillä sitten oli. En vastannut eikä ole sen koommin kuulunut mitään. ap
Irakista