Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoni "vihaa" minua

Vierailija
21.03.2020 |

Vaimollani ja minulla on suhteessa paha luottamuspula.

Menneisyyteemme liittyy eräs tapahtuma entisessä elämässäni, jonka vuoksi vaimoni ei luota minuun. Erottiin sen takia kerran, mutta palattiin yhteen. Luulin että asia olisi sillä selvä, mutta nyt on mennyt kaksi vuotta ja edelleen riidoissa tuo asia tulee esiin.

Tilanne on jopa pahentunut siitä mitä se oli. Alan kyllästyä siihen kun vaimo toistaa, miten ei koskaan olisi ryhtynyt suhteeseen kanssani, jos olisi tiennyt tuon asian. Mä taas ajattelen, että miksi helvetissä halusi palata yhteen (tämän asian takiahan kerran jo erottiin), jos kerran asia vielä kalvaa. Kun yhteen palattiin, pitäisi menneet unohtaa.

Kommentit (100)

Vierailija
61/100 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap varmaan oikeasti käynyt hoorissa tai thaikkulassa

Vierailija
62/100 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

90% miehistä on moraalittomampia, kuin ap. Ei tarvitse ihmetellä, miksi tapaatte vain narissteja ja psykopaatteja, kun vain valehtelu kannattaa suominaisen kanssa.

Jos ap kuuluu parhaaseen 10%, niin huonosti menee.

Tasoissa ollaan, sillä suomalaisten naisten moraalissa ei ole sen kummemmin kehumista.

Aloittajan vaimolla ei ole ollut yhden yön suhteita eikä seksisuhteita parisuhteen ulkopuolella. Hän on parempi ja olisi halunnut tasoisensa miehen eikä mitään naimisissa olevien naisten rattopoikaa.

Voi olla että aloittajan vaimo kuuluu siihen 10%, mutta normaalisti suominaisten ongelmana on moralisoida miehiä samalla vaatien, että heitä ei saa moralisoida yhtään mistään. Ja kuka sen määrittelee, mikä on moraalisesti väärin ja missä määrin? Naiset yksin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/100 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta sehän on hyvä että ei oikeasti vihaa, vaan "vihaa". Silleen leikisti ja lainausmerkeissä.

Eikö jotkut ihmiset oikeasti tajua, että lainausmerkit muuttavat tekstin merkityksen totaalisesti, eikä niitä käytetä minkään painotuskeinona?

Vertaa itse:

Ruoka oli hyvää.

Ruoka oli "hyvää".

Vierailija
64/100 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihda nuorempaan naiseen, joka ei ole katkeroitunut, vaan avoin ja kepeä tyttönen. Mitä tollasilla hapannaamoilla tekee, älä hyvä mies itseäsi kiduta. Ja kun tyttönen katkeroituu, niin sitten taas vaihdat.

Vaimoni on minua hieman nuorempi ja kaunis. Sellainen jolla oli ja olisi valinnanvaraa ja siitä mua muistuttaa aina kun riidellään, että hänen ei tarvitsisi muhun tyytyä ja että parempia miehiä olisi jonoksi asti. ap

Mulla on muutenkin niin huono itsetunto että yksi kerta jos sanoisi että mun täytyy tyytyä niin se olisi siinä. Pyytäisin häipymään jonkun paremman mukaan. Viimeisin suhteeni luultavasti on ohi. Mielummin olen yksin kuin riitelen tai alistun.

m

Ehkä. Mä ajattelen että se on omaa pahaa oloa mitä muhun purkaa. Aluksi annoin tulla ja mennä noiden juttujen, mutta kun toistuu ja toistuu niin alkaa rassata jo. ap

Mun kohdalla ei verrannut muihin ja tiesin että entisiä oli. Molemmat ollaan yli 40 niin aika outoa olisi jos ei olisi entisiä. Kuitenkin tuo toistuvuus, sillä ei tunnu tai tuntunut olevan loppua. Kun niitä riitoja alkoi tulla niin aina samat aiheet. Aluksi yritin puhua ja sanoin myös takaisin. Virhe ja heti oikeasti iso virhe.

Mulla on paha tapa nähdä oleellinen ja sanoa mistä oletan että kiikastaa. Siitähän "riemu" repesin kun sanoin että vika voisikin olla naisessa. Mikä tietenkin tarkoitti että kuuntele edes vähän mitä itse sanot. En mene yksityiskohtiin mutta puheet oli niin ristissä että jouduin sanomaan että puhuit itsesi ns. pussiin.

Siitä alkoi sellainen huuto että lähdin ensimmäisen kerran kotiini. Monesti sai huijattua uudestaan ja kyllä mä tiedän millä ja miten saa jätkän toistuvia kertoja huijatuksi. Nyt olen päättänyt että ei enää. Jos sitä haluaa niin saa käydä kylässä sillä edellytyksellä että olen silloin sinkkuna. Varattuna mua ei saa kuin yksi.

Vierailija
65/100 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhutko, käyttäydytkö, ilmennätkö jollain tavalla sellaista asennetta, että tekosi oli ok? Vai oletko onnistunut kasvamaan miehenä aikuisemmaksi tavalla, jonka vaimosi voi havaita? Jos vaimosi joutuu epäilemään, että ajattelusi ja moraalisi on edelleen samalla tasolla, niin miksi hän sinuun luottaisikaan?

En mä pidä itseäni epäluotettavana. En ole koskaan pettänyt naista, jonka kanssa olen ollut suhteessa. Jos taas naimisissa oleva on halunnut säätää mun kanssa kun olen ollut sinkku, se on ollut hänen valintansa. En ole vietellyt tai houkutellut ketään, sekin nainen jonka kanssa oli pidempi suhde, oli itse aloitteellinen. ap

"Mä en tehny mitään väärää, kaveri ne tavarat oli varastanu, mä vaan suostuin pitämään niitä tallessa hetken ja ei kai se nyt haittaa että otin siitä yhden pyörän omaan käyttöön, kuka niitä enää kaipasi kun ne oli jo kerran varastettu"... hienosti se moraali toisilla joustaa. Rikokseen osallistuva on ihan yhtä rikollinen kuin aloitteen tekijä, jos tietää mikä tilanne on.

Vierailija
66/100 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

90% miehistä on moraalittomampia, kuin ap. Ei tarvitse ihmetellä, miksi tapaatte vain narissteja ja psykopaatteja, kun vain valehtelu kannattaa suominaisen kanssa.

Tasoissa ollaan, sillä suomalaisten naisten moraalissa ei ole sen kummemmin kehumista.

Aloittajan vaimolla ei ole ollut yhden yön suhteita eikä seksisuhteita parisuhteen ulkopuolella. Hän on parempi ja olisi halunnut tasoisensa miehen eikä mitään naimisissa olevien naisten rattopoikaa.

Voi olla että aloittajan vaimo kuuluu siihen 10%, mutta normaalisti suominaisten ongelmana on moralisoida miehiä samalla vaatien, että heitä ei saa moralisoida yhtään mistään. Ja kuka sen määrittelee, mikä on moraalisesti väärin ja missä määrin? Naiset yksin?

Älä politisoi ketjua, jonka aiheena on aloittajan parisuhde.

Vierailija
67/100 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä politisoi ketjua, jonka aiheena on aloittajan parisuhde.

Muistapa kertoa tämä jokaisessa tämän palstan parisuhdekeskusteluista.

Vierailija
68/100 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihda nuorempaan naiseen, joka ei ole katkeroitunut, vaan avoin ja kepeä tyttönen. Mitä tollasilla hapannaamoilla tekee, älä hyvä mies itseäsi kiduta. Ja kun tyttönen katkeroituu, niin sitten taas vaihdat.

Vaimoni on minua hieman nuorempi ja kaunis. Sellainen jolla oli ja olisi valinnanvaraa ja siitä mua muistuttaa aina kun riidellään, että hänen ei tarvitsisi muhun tyytyä ja että parempia miehiä olisi jonoksi asti. ap

Mulla on muutenkin niin huono itsetunto että yksi kerta jos sanoisi että mun täytyy tyytyä niin se olisi siinä. Pyytäisin häipymään jonkun paremman mukaan. Viimeisin suhteeni luultavasti on ohi. Mielummin olen yksin kuin riitelen tai alistun.

m

Miehen moraalia. Munaa aina valmis jakamaan..... 

Ehkä. Mä ajattelen että se on omaa pahaa oloa mitä muhun purkaa. Aluksi annoin tulla ja mennä noiden juttujen, mutta kun toistuu ja toistuu niin alkaa rassata jo. ap

Mun kohdalla ei verrannut muihin ja tiesin että entisiä oli. Molemmat ollaan yli 40 niin aika outoa olisi jos ei olisi entisiä. Kuitenkin tuo toistuvuus, sillä ei tunnu tai tuntunut olevan loppua. Kun niitä riitoja alkoi tulla niin aina samat aiheet. Aluksi yritin puhua ja sanoin myös takaisin. Virhe ja heti oikeasti iso virhe.

Mulla on paha tapa nähdä oleellinen ja sanoa mistä oletan että kiikastaa. Siitähän "riemu" repesin kun sanoin että vika voisikin olla naisessa. Mikä tietenkin tarkoitti että kuuntele edes vähän mitä itse sanot. En mene yksityiskohtiin mutta puheet oli niin ristissä että jouduin sanomaan että puhuit itsesi ns. pussiin.

Siitä alkoi sellainen huuto että lähdin ensimmäisen kerran kotiini. Monesti sai huijattua uudestaan ja kyllä mä tiedän millä ja miten saa jätkän toistuvia kertoja huijatuksi. Nyt olen päättänyt että ei enää. Jos sitä haluaa niin saa käydä kylässä sillä edellytyksellä että olen silloin sinkkuna. Varattuna mua ei saa kuin yksi.

Vierailija
69/100 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhutko, käyttäydytkö, ilmennätkö jollain tavalla sellaista asennetta, että tekosi oli ok? Vai oletko onnistunut kasvamaan miehenä aikuisemmaksi tavalla, jonka vaimosi voi havaita? Jos vaimosi joutuu epäilemään, että ajattelusi ja moraalisi on edelleen samalla tasolla, niin miksi hän sinuun luottaisikaan?

En mä pidä itseäni epäluotettavana. En ole koskaan pettänyt naista, jonka kanssa olen ollut suhteessa. Jos taas naimisissa oleva on halunnut säätää mun kanssa kun olen ollut sinkku, se on ollut hänen valintansa. En ole vietellyt tai houkutellut ketään, sekin nainen jonka kanssa oli pidempi suhde, oli itse aloitteellinen. ap

"Mä en tehny mitään väärää, kaveri ne tavarat oli varastanu, mä vaan suostuin pitämään niitä tallessa hetken ja ei kai se nyt haittaa että otin siitä yhden pyörän omaan käyttöön, kuka niitä enää kaipasi kun ne oli jo kerran varastettu"... hienosti se moraali toisilla joustaa. Rikokseen osallistuva on ihan yhtä rikollinen kuin aloitteen tekijä, jos tietää mikä tilanne on.

Ihminen ei ole pyörä.  Ihmisellä on oma tahto ja omat halut.  Ihan eri asia ja outoa ees muuta väittää. ap

Vierailija
70/100 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on tapana haluta/vaatia kohtuuttomia. Mun ex sanoi suoraan kun erottiin että hän haluaa miehen joka tottelee. Mä vastasin että joo niin varmasti nyt. En sano mitä tapahtui samana iltana kun ette uskoisi kuitenkaan. Yhteisiä lapsia niin ex on löytänyt ainakin vaihtuvia miehiä. Hah aika koomista että mun tekstissä on moraalin sävy.

Mä en tosiaan ala yleistämään tai väittämään että x niin on oikein. Jos on rehellinen itselleen ja tiedostaa että itselleen sitä kertoo parhaimmat valheet niin se pieni tai isompi ääni on omatunto. Se on muuten kovempi moraalilta ja etiikalta kuin oikeus-istuimet.  Siksi en tarvitse uskontoja kun päässäni on juttuja mitkä kertoo mikä on oikein tai väärin.

Siitä voidaan aloittaa että naisia tai lapsia ei lyödä. Heikompia pitää puolustaa jos yhtään haluaa säilyttää peilistä katsovan kunnioituksen....

Vierailija
71/100 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on tapana haluta/vaatia kohtuuttomia. Mun ex sanoi suoraan kun erottiin että hän haluaa miehen joka tottelee. Mä vastasin että joo niin varmasti nyt. En sano mitä tapahtui samana iltana kun ette uskoisi kuitenkaan. Yhteisiä lapsia niin ex on löytänyt ainakin vaihtuvia miehiä. Hah aika koomista että mun tekstissä on moraalin sävy.

Mä en tosiaan ala yleistämään tai väittämään että x niin on oikein. Jos on rehellinen itselleen ja tiedostaa että itselleen sitä kertoo parhaimmat valheet niin se pieni tai isompi ääni on omatunto. Se on muuten kovempi moraalilta ja etiikalta kuin oikeus-istuimet.  Siksi en tarvitse uskontoja kun päässäni on juttuja mitkä kertoo mikä on oikein tai väärin.

Siitä voidaan aloittaa että naisia tai lapsia ei lyödä. Heikompia pitää puolustaa jos yhtään haluaa säilyttää peilistä katsovan kunnioituksen....

Arvaanpas. Exä halusi munaa ja sä tottelit ja annoit.

Vierailija
72/100 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimollasi on uskovainen tausta ja vähän seksikokemuksia niin se saattaa selittää hänen ahdasmielisen ajattelutavan.

Toisaalta olenpa usein kuullut sanottavan, että uskovaisten tavara on yhteistä. Sekä kehoituksen antaa anteeksi lähimmäiselle...

Vierailija
73/100 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on minua hieman nuorempi ja kaunis. Sellainen jolla oli ja olisi valinnanvaraa ja siitä mua muistuttaa aina kun riidellään, että hänen ei tarvitsisi muhun tyytyä ja että parempia miehiä olisi jonoksi asti. ap[/quote]

Jos tuo lause on totta niin lähde itse menemään ja heti. Todella törkeää ja loukkaavaa. 

Vierailija
74/100 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhdeterapia? Käytte asian vielä kerran läpi niin, että ammattilainen on mukana, ja sen jälkeen vaimosi joko jättää sen taakseen tai eroatte.

Ymmärrän sinua ja olen samaa mieltä siitä, että menneet asiat kuuluu jättää taakse siinä kohtaa, kun ne on yhdessä sovittu ja anteeksi annettu. (Tosin en tiedä, mitä anteeksi annettavaa on siinä, että on suhteessa varattuun ihmiseen ollessaan itse sinkku.)

Se voisi olla. Ei tämä näinkään voi jatkua. Keskustelu aiheesta menee aina riitelyksi ja munkin hermot pettää. Ehkä jos häpeäisin menneisyyttäni ja matelisin maassa ja pyytäisin anteeksi, vaimo olisi tyytyväinen. Nyt kun sanon etten mielestäni ole tehnyt mitään väärää ja olen ollut uskollinen, vaimon raivo vain kasvaa. Ehkä oon jotenkin rikkonut sen ihannekuvan mikä vaimollani musta oli ennen kuin selvisi, että olen tavallinen kuolevainen jolla muutakin elettyä elämää kuin sitoutuneita seurustelusuhteita. Vaimolla ei ole ollut yhden yön juttuja tai pelkkiä seksisuhteita. Mua ei kyllä haittaisi, vaikka olisi ollut, aikuisia kun ollaan. ap

Vaimosi on parisuhteessa miehen kanssa, joka ei kunnioita parisuhdetta. Mietipä siltä kannalta.

Jos kokee noin, niin miksi palasi suhteeseen? Lähti kuitenkin jo kerran ja oltiin erossa. ap

Mitä vaimosi sanoi kun kysyit tuota?

Että ei tiedä ja ehkä ei olisi pitänyt palata ja ehkä pitäisi lähteä. Mitään ei kuitenkaan tapahdu eikä lähde. ap

Entä miksi sinä et lähde?

Mä en eroa missään vaiheessa halunnut. Sitouduin tähän suhteeseen ja silloin kun vaimo lähti, halusin hänet takaisin. Ja sitten ajattelin, että tämä on vain välivaihe ja vaimon viha menee ohi kun huomaa että pysyn. Vasta viime aikoina olen alkanut ajatella, että ehkä tämä ei mene ohi ja mikään ei palaudu normaaliin. ap

Kun vaimosi on sinulle noin vihainen, voi olla että joudut tekemään jotain muutakin kuin vain istumaan ja odottamaan että tämä "menee ohi".

Vierailija
75/100 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olin entisessä elämässäni 1629-1657 kölniläinen pillipiipari ja saan kuulla asiasta jatkuvasti suunsoittoa. Ei ihminen kohtaloaan valitse.

Oltiin varmaan samassa bändissä kiertelemässä, koska saan kuulla asiasta vttuilua, mutta puhallan huiluuni aina vaan, niin kaivattuni hiljenee.

Vierailija
76/100 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaimollasi on uskovainen tausta ja vähän seksikokemuksia niin se saattaa selittää hänen ahdasmielisen ajattelutavan.

Toisaalta olenpa usein kuullut sanottavan, että uskovaisten tavara on yhteistä. Sekä kehoituksen antaa anteeksi lähimmäiselle...

Mitä kokemuksia on niin on parsisuhteista joita on ollut muutama ennen meitä. En kyllä kysellyt enkä välitä, menneet mulle aina menneitä. Meidän suhde oli alussa seksin osalta hyvin estoton. Oli kyllä alusta asti selvää että ollaan vakavissaan (paljo tavannut myös naisia jotka hakenut pelkkää seksiä) ja ihan täysillä mua vietiin kun rakastuin ja himoitsin naistani. Nyt jälkiviisaasti voi kai sanoa että olisi pitänyt puhua tarkemmin arvomaailmasta kun tämä vaimon ahdasmielisyys tuli mulle kyllä täysin puskista ja selvisi vasta kun mun menneisyydestä alettiin puhua. ap

Vierailija
77/100 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo lause on totta niin lähde itse menemään ja heti. Todella törkeää ja loukkaavaa. 

Totta on ja oikeassa on että kelpaisi muillekin. En kyllä usko että parempia nyt niin paljon olisi. Aika harva mies istuu noihin hänen standardeihin. ap

Vierailija
78/100 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata munat.

Vierailija
79/100 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kokemuksia on niin on parsisuhteista joita on ollut muutama ennen meitä. En kyllä kysellyt enkä välitä, menneet mulle aina menneitä. Meidän suhde oli alussa seksin osalta hyvin estoton. Oli kyllä alusta asti selvää että ollaan vakavissaan (paljo tavannut myös naisia jotka hakenut pelkkää seksiä) ja ihan täysillä mua vietiin kun rakastuin ja himoitsin naistani. Nyt jälkiviisaasti voi kai sanoa että olisi pitänyt puhua tarkemmin arvomaailmasta kun tämä vaimon ahdasmielisyys tuli mulle kyllä täysin puskista ja selvisi vasta kun mun menneisyydestä alettiin puhua. ap

Vaimon ahdasmielisyys?!?!? Lukaisepa muutama kymmenen ketjua "toisesta naisesta" mammat pitävät niitä alimpana pohjasakkana. Sinä olet ollut "toinen mies" eli pohjasakkaa.

Vierailija
80/100 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimon ahdasmielisyys?!?!? Lukaisepa muutama kymmenen ketjua "toisesta naisesta" mammat pitävät niitä alimpana pohjasakkana. Sinä olet ollut "toinen mies" eli pohjasakkaa.

En kyllä oo yleensä naisten kanssa huomannut että ajattelisivat noin. Vaimoni on periaatteiltaan kyllä sieltä harvinaisemmasta päästä. Oon myös aiemmin ihan vakavasti seurustellut naisen kanssa joka oli ollut ennen mua toinen nainen. Hänet oli siihen kyllä huijattu ja mies puhunut paskaa rakkaudesta ja muusta, mulle nää naimisissa olleet on kuitenkin suoraan sanoneet että seksin perässä olleet ja silleen selvä peli. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi