Nainen, kenen kanssa näistä jäisit mieluiten lumimyrskyn keskelle erämaamökkiin?
Jäisitte lumimyrskyn takia jumiin erämaamökkiin useiksi päiviksi. Olisitte tietenkin kahdestaan.
No saa miehetkin vastata.
Äänestä suosikkiasi.
Kommentit (90)
Hardy tai Neeson. ei muita vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Mr. Darcy forever <3
Täydellinen herrasmies kyllä.
Mutta Butler on tosiaan lakimies entiseltä ammatiltaan, joten ehkä päässä on älliäkin. Rotevahkoa tekoa myös. Ja kiva skottiaksentti! Joten se on oma valintani.
MInä ottaisin Bananaraman tytöt. Nyt ne on tosi 48-vuotiaita, mutta todella ja täysillä Naisia!
Vierailija kirjoitti:
MInä ottaisin Bananaraman tytöt. Nyt ne on tosi 48-vuotiaita, mutta todella ja täysillä Naisia!
Sori, ovat siis jo 58 -vuotiaita seksikkäitä naisia. Hoikkia ja kauniita. Tyylikkäitä!
Sam Heughan. Outlanderista oppinut kaikenlaista. Uuh ja nam
Sean Connery 50 vuotiaana tai ihana ranskalainen Johnny Hallyday. Kuka olisi komea italialainen filmitähti ? Nyt en muista. Itku, kun en osaa linkittää teille muille kivaa katseltavaa.
Miksei listalla ole Chuck Norrista?
Kaikki jotenkin samasta muotista, vaikka ihan komeita ovatkin. Kuten joku tuossa totesi, niin puuttuu erilaisia miestyyppejä.
Mä voisin ottaa Peltsin, siltä varmaan eräjutut luonnistuisi, ja ihan jos romanttisessakin mielessä ajatellaan niin kiinnostavampi kuin kukaan noista listatuista.