Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, kenen kanssa näistä jäisit mieluiten lumimyrskyn keskelle erämaamökkiin?

Vierailija
20.03.2020 |

Jäisitte lumimyrskyn takia jumiin erämaamökkiin useiksi päiviksi. Olisitte tietenkin kahdestaan.
No saa miehetkin vastata.
Äänestä suosikkiasi.

Nainen, kenen kanssa näistä jäisit mieluiten lumimyrskyn keskelle erämaamökkiin?

Vaihtoehdot

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outo näyttelijälista, vai muusikkojako ne ovat? Colin Firth sentään oli listalla.

Miksi puttuvat Clint Eastwood, Harrison Ford, Tom Selleck, Don Johnson jne?

Vierailija
22/90 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehto N: Joku muu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on Keanu Reeves?

Vierailija
24/90 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista suurin osa oli brittejä tai irkkuja, kaikkia en tuntenut. Ihan kiva vaihteeksi nostaa näitäkin esiin, eikä aina amerikkalaisia/kanadalaisia. Andrew Scott voisi muuten myös olla mielenkiintoista seuraa.

Vierailija
25/90 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisko jonkun yleismies-mcgywerin?

Ottaisin sen jolla olisi parhaat selviytymistaidot ja voimaa. Jos jotenkin tultais vielä toimeen niin ihan ok.

Tom Hardy on hot, mutta en tiedä osaako se mitään.

Vierailija
27/90 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei näistä tunne ketään, niin aika kiven alla paperipussi päässä on saanut elää. Jos on mitään elokuvia tai sarjoja katsonut viimeisen 10 (tai jopa 20)v aikana, niin varmasti olette heitä nähneet.

Asiaan - valitsin San Heughanin sillä olen tavannut hänet ja olihan hän aika ihana ihan tosielämässäkin 😊❤️.

Vierailija
28/90 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liam Neesonin tiedän ja Colin Farrellin.. vai olikohan se Colin Firth, ketä nyt ajattelen? Muista en ole koskaan kuullutkaan.

Vierailija
29/90 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei näistä tunne ketään, niin aika kiven alla paperipussi päässä on saanut elää. Jos on mitään elokuvia tai sarjoja katsonut viimeisen 10 (tai jopa 20)v aikana, niin varmasti olette heitä nähneet.

Asiaan - valitsin San Heughanin sillä olen tavannut hänet ja olihan hän aika ihana ihan tosielämässäkin 😊❤️.

Katselen elokuvia. Olen tämän vuoden puolella käynyt elokuvissa puolenkymmentä kertaa. Lisäksi katson leffoja Areenasta, Kirjastokinosta ja Viddlasta. Jotain olen katsonut Netflixistäkin, kun tilasin sen koeajalle. Totesin kuitenkin nopeasti, ettei sieltä tule mitään kiinnostavaa, joten lopetin tilauksen. Näistä en silti tiedä kuin Liam Neesonin ja Colin Firthin tai Farrellin.

Vierailija
30/90 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katselen elokuvia. Olen tämän vuoden puolella käynyt elokuvissa puolenkymmentä kertaa. Lisäksi katson leffoja Areenasta, Kirjastokinosta ja Viddlasta. Jotain olen katsonut Netflixistäkin, kun tilasin sen koeajalle. Totesin kuitenkin nopeasti, ettei sieltä tule mitään kiinnostavaa, joten lopetin tilauksen. Näistä en silti tiedä kuin Liam Neesonin ja Colin Firthin tai Farrellin.

No aikamoinen suoritus. Tai etkö lue näyttelijöiden nimiä lainkaan? He ovat kaikki kuuluisia ja menestyneitä. Jos esim. Daniel Radcliffen nimeä ei Harry Potteriksi tunnista, niin ei ole voinut olla hereillä viime vuosikymmenellä. Vaikka ei olisi ikinä ko. leffoja edes katsonut.

Vierailija
31/90 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aikamoinen suoritus. Tai etkö lue näyttelijöiden nimiä lainkaan? He ovat kaikki kuuluisia ja menestyneitä. Jos esim. Daniel Radcliffen nimeä ei Harry Potteriksi tunnista, niin ei ole voinut olla hereillä viime vuosikymmenellä. Vaikka ei olisi ikinä ko. leffoja edes katsonut.

Luen. Luen elokuvista etukäteen ja katson myös lopputekstit. Sen sijaan en lue viihdeuutisia enkä ilmeisesti katso elokuvia, joissa nämä hemmot esiintyvät. Viimeisin elokuvissa katsomani leffa oli Parasite. Osaisitko nimetä sen pääosan esittäjän googlettamatta?

Vierailija
32/90 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne noita juippeja. Otan Kevin Costnerin.

Vierailija
33/90 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sean Bean, uh. Kuuma vaikken yleensä viehäty blondeista.

Vierailija
34/90 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi minäkään tiennyt. Tiedän miltä näyttää mutta ei tule Harry Potter kyllä mieleen, enemmänkin sekoitan Elijah Woodiin.

Vierailija
35/90 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiddleston, koska tyyppi on todella lukenut ja älykäs. En kestäisi jotain idioottia päivää kauempaa.

Gerard Butler on koulutukseltaan lakimies ja vaikuttaa fiksulta. On lisäksi melko pitkä, eli yltäisi ylähyllyille ja kiipeämään ovesta ulos lumikinoksesta huolimatta.

Vierailija
36/90 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sam Heughan tietty.

https://i.pinimg.com/originals/f9/2a/32/f92a3290c15ffa509cb3d6c5e75ced2…

https://i.pinimg.com/originals/e9/d4/87/e9d487d4638c72b340a013a670d5e24…

MInäkin olisin ottanut sen muuten, mutta kun hänen suuntautumisensa ei vastaa toiveita.

Vierailija
37/90 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sam Heughan tietty.

https://i.pinimg.com/originals/f9/2a/32/f92a3290c15ffa509cb3d6c5e75ced2…

https://i.pinimg.com/originals/e9/d4/87/e9d487d4638c72b340a013a670d5e24…

MInäkin olisin ottanut sen muuten, mutta kun hänen suuntautumisensa ei vastaa toiveita.

Olet siis mies? :D

Vierailija
38/90 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh, en jaksa selvittää keitä nämä tyypit on.

Sama täällä, suurin osa tuntemattomia. Mutta sanon Colin Firth.

Vierailija
39/90 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Colin Firth taisi olla ainoa jonka tiesin nimen perusteella. Mutta mä en tosiaan katsokaan elokuvia tai sarjoja juuri lainkaan, tai jos katson niin ilmeisesti jotain ihan muuta kuin missä nämä tyypit ovat näytelleet. :D

Komeita miehiä, mutta ei noista kukaan oikein kunnolla sykähdyttänyt. Tykkään enemmän urheilijoista.

Vierailija
40/90 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jonka kanssa jäisin mökkiin olisi Jeesus. Osaa muuttaa veden viiniksi ja säät ja ilmat säätää ja herättää kuolleistakin. Varmin mies. Eikä ahdistelisi.