Muistatko vielä chatit?
Logo Lehmä
Laittakaa Daim ohje nyt äkkiä.
Viive?
Onko Miika vai Tiitu valvojana?
Sonkajärven top 5 muijat?
Toimitusjohtaja, Toimitusjohtaja, Toimitusjohtaja, Toimitusjohtaja
Voitko olla mun palstasisko?
Turha syyllistää yh-äitejä. Ite oon kohta 14 vee ja toista odotan.
mä rakastan pikku gtä mä näin sen kerran yhel ostaril ja se katto mua
Juontaja käytätkö nahkahansikkaita?
Mun mielestä palohälytin on ihan turha. -MissSixty90.
tunteex kukaa markoo jostain itä suomesta. sil on mustat housut ja se ajaa vaalealla autolla....
Ostakaa aromipesä
itken... jätkä jätti 19 marraskuuta.. seuraavana päivänä ois tullu 1kk 2viikkoa täyteen :'(
Urheilullinen 54v 160kg mies Jämsästä etsii piukkaa 16-19v naista tälle illalle, laittakaas koodia tuleen.
Kommentit (226)
Muistan juontajan, joka huusi: "KIRKAAA". Monesti häntä pyydettiin huutamaan sitä.
Tulee mieleen kesät vuodelta 2003-2004, jolloin katsoin chatteja päivittäin, etenkin kolmosen chattia. Miika ja Puhuva pää olivat parhautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TV chat juontajia Tiia, Ilona, Nelli, Peura/Petra, Miika txt tv puolella valvojina oli ainakin Tetra, Tuisku. Ketä muita muistatte?
Lara, Harry, Suvi-Ilona, Krisu
Ja valvojana Krista.
Vai Krisse. Ehkä oli kuitenkin Krisse.
Oliko Krisse valvoja jolla oli omien sanojensa mukaan persoonallinen nauru?
Vierailija kirjoitti:
Katrin tissipaita muistuu mieleen.
Katri on nykyään uskovainen. Instagramissa julkaisee postauksia itsestään. Muistan hänen chattiaikoinaan olleen sellainen tyrkky, nyt vaikuttaa ihan ok naiselta vaikka onkin vielä ne silikonit.
Entä Chat juontaja Nelli. Jotenkin tuli mieleen mukavan höpsähtänyt. Tämä on siis kehu. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiss chat oli jotenkin viaton, tulen surulliseksi kun mietin niitä aikoja. Nyt nekin ihmiset ovat jo nelikymppisiä tai osa jopa kuollut...
Tavattiin miehen kanssa siellä ja ollaan edelleen yhdessä. Jos tulisi ero, en kyllä lähtisi minnekään tinderiin.
Samoin mekin tavattiin. Kiss tanssilava.
Niin mekin Kissin tanssilavalla. Tunsimmekohan toisemme? :)
Vierailija kirjoitti:
Pienemmillä kanavilla on vielä yön tunneilla chatteja mutta niihin ei enää kirjoittele kukaan. Teksti-tv:n puolella on pari aktiivista chattia mutta niihin kirjoittavat vain psykoosipotilat sekä romanit joiden aviomiehet ovat vankilassa.
Viimeinen chat-lähetys lienee AVA Chat, jonka viimeinen lähetys oli vuonna 2021. 2010-luvun alussa chatit alkoivat tekemään kuolemaa älypuhelinten ja niille tarkoitettujen Instagramin, Pinterestin, Snapchatin yms. yleistyessä johtuen niiden maksuttomuudesta. Minä katselin kesäaamuyöt Ylen Tellus-tietovisaa ja MikämikäTV-tietovisaa. Hyvää aivojumppaa.
Oli noillakin edeltäjä.... lankapuhelimessa palvelunumero 059. "Kuka tuli?" "Läähpuuh..." :D
Itse muistelen kaiholla esim, MSN chatteja ja Irciä ja mitä niitä chatteja olikaan 90-luvun lopulta 2000-luvun alkupuolelle.
Keskustelua vaikka mistä ja usein sai nauraa maha kipeänä niitä juttuja, kun lähti oikein lentoon.
Muistan yhä sen ällistyksen, kun eka kertaa keskustelin netissä jonkun ihmisen kanssa! Voiko tämmöistä ollakaan??
Muutamia oikein mukavia porukoita oli ja niissä viihtyi, vaikka koskaan ei oikeasti tavattukaan,
Ai jai, muistan kyllä, tuli usein lähetettyä viestiä noihin:) Tapasin yhden ex: än chätin kautta.
Myös vanha kunnon yahoo/mese on muistoissa. Mitkään muut IM:ät eivät ole tuntuneet samalta : p
N43
Kiva lisä iltapäivälle, jos ei ollut tekemistä. Muistan sellaisen kouluaiheisen, interaktiivisen ohjelman chattien lisäksi. Sitä kyllä katseli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiss chat oli jotenkin viaton, tulen surulliseksi kun mietin niitä aikoja. Nyt nekin ihmiset ovat jo nelikymppisiä tai osa jopa kuollut...
Tavattiin miehen kanssa siellä ja ollaan edelleen yhdessä. Jos tulisi ero, en kyllä lähtisi minnekään tinderiin.
Samoin mekin tavattiin. Kiss tanssilava.
Niin mekin Kissin tanssilavalla. Tunsimmekohan toisemme? :)
Jos olit siellä 2000- luvun alussa ja ennen sitä, luultavasti tunsimme.
Yksinkertaisempia aikoja, jolloin kansa oli yhtenäisempi.
Vierailija kirjoitti:
Aiotteko kysyä viivettä?
Se oli järjettömin kysymys.
Mä laitoin Puhuvan pään puhumaan häröjä. Siinä sai rahoille vastinetta.
Danae taisi olla Subin chatissa.