Muistatko vielä chatit?
Logo Lehmä
Laittakaa Daim ohje nyt äkkiä.
Viive?
Onko Miika vai Tiitu valvojana?
Sonkajärven top 5 muijat?
Toimitusjohtaja, Toimitusjohtaja, Toimitusjohtaja, Toimitusjohtaja
Voitko olla mun palstasisko?
Turha syyllistää yh-äitejä. Ite oon kohta 14 vee ja toista odotan.
mä rakastan pikku gtä mä näin sen kerran yhel ostaril ja se katto mua
Juontaja käytätkö nahkahansikkaita?
Mun mielestä palohälytin on ihan turha. -MissSixty90.
tunteex kukaa markoo jostain itä suomesta. sil on mustat housut ja se ajaa vaalealla autolla....
Ostakaa aromipesä
itken... jätkä jätti 19 marraskuuta.. seuraavana päivänä ois tullu 1kk 2viikkoa täyteen :'(
Urheilullinen 54v 160kg mies Jämsästä etsii piukkaa 16-19v naista tälle illalle, laittakaas koodia tuleen.
Kommentit (226)
Vierailija kirjoitti:
TV chat juontajia Tiia, Ilona, Nelli, Peura/Petra, Miika txt tv puolella valvojina oli ainakin Tetra, Tuisku. Ketä muita muistatte?
Lara, Harry, Suvi-Ilona, Krisu
Vierailija kirjoitti:
TV chat juontajia Tiia, Ilona, Nelli, Peura/Petra, Miika txt tv puolella valvojina oli ainakin Tetra, Tuisku. Ketä muita muistatte?
Ja sitten oli Jutta!
Oli varmaan kiva törsätä rahaa siihen että sai sanoa chatissa "Moi =)".
Vierailija kirjoitti:
Vappu Pimiä oli tosi surkea chat-juontajana.
Mitäpä sitä kurssilaiselta voi odottaa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi MTV3 ja Sub chatit kuopattiin? Yön pikkutunneilla mukavaa seurattavaa. Nyt sieltä tulee uusintoja, Temppareita ja Salkkareita. Chatit olisivat mukavampi piristys. Veetit ei muista.
Chattien kulta-aika oli vuosina 2000-2008, ja jälkeen chattien suosio alkoi hiipumaan johtuen vielä lastenkengissä olevan somen läpimurrosta ja myös vuoden 2008 pankkikriisin johdosta, mikä sai ihmiset miettimään rahan käyttöä viestien lähettämisessä. Silti jotenkin tulee noita aikoja ikävä, vaikken chatteja ja tv-pelejä fanittanut rahastusagendan vuoksi. Toisaalta taas chatit olivat sisällöltään asiallisempia kuin somejätit, joissa keskustelu räjähtää käsiin aiheesta kuin aiheesta. Eikä ollut vielä 2000-luvulla nuorten pahoinvointia, massatyöttömyttä, massiivisia leikkauksia ja alvin korotusta, murhetta Ukrainan kriisin vaikutuksesta Suomeen ja koronapandemiaa.bMiika ja merelliset äänet ja tietysti puhuva pää olivat parhautta.
Nykyään voi chattailla teleoperaattorin, terveyskeskuksen ja pankin kanssa. Mitähän ne tuumais treffiehdotukseen?
Onko niistä oikeasti 20 vuotta? Olin 2000-luvun puolessa välissä teini-iän loppupuolella ja nyt olen lähes nelikymppinen. Aamuöisin tuli Joulushow, jonne monet teinit haistatteli ja känniääliöt soitti, rohkeimmat toivoivat virtuaalipukilta joulukahjaksi kondomeja tai k*rpää.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään voi chattailla teleoperaattorin, terveyskeskuksen ja pankin kanssa. Mitähän ne tuumais treffiehdotukseen?
Kysy viivettä.
Vierailija kirjoitti:
2000-luvun alkupuoliskolla oli Rita-niminen juontaja. Oli paras juontaja, joka osasi ottaa yleisönsä.
Vierailija kirjoitti:
Onko niistä oikeasti 20 vuotta? Olin 2000-luvun puolessa välissä teini-iän loppupuolella ja nyt olen lähes nelikymppinen. Aamuöisin tuli Joulushow, jonne monet teinit haistatteli ja känniääliöt soitti, rohkeimmat toivoivat virtuaalipukilta joulukahjaksi kondomeja tai k*rpää.
"No jos pukki imisi kyr pää"
"Vähän pätkii taas linjat"
"Pari dildoo jos saisi joululahjaksi"
"Nyt pätkii linjat"
Chatit ovat oikein kulttuuriperintö suomalaisessa historiassa. Ei uskoisi, että niistä on 20 vuotta aikaa ja kohta sitten 30 vuotta aikaa. Monet niistä juontajista ovat muissa hommissa mm. Miika on media-alalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu unohtui. Oli valvoja ja hyvä sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Oli varmaan kiva törsätä rahaa siihen että sai sanoa chatissa "Moi =)".
Kyllä. Sitä nykyajan nuoriso ei ymmärrä. Se oli oikeasti kivaa.
Kävin kiss fm chatissa kun olin jotain 13v
Muistan että piti aina huutaa seuraaa kun halusi jutella :D Yleensä sitten valitsin nimimerkin perusteella kenelle vastaan. Kiinnostavia oli sentyyliset kuin boy89 hoppariboy tai coolboy xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu unohtui. Oli valvoja ja hyvä sellainen.
Kova poika puhumaan, taisi lätkästä puhua paljon. Olikohan adhd?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja valvojana Krista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja valvojana Krista.
Vai Krisse. Ehkä oli kuitenkin Krisse.
Toimitusjohtaja, toimitusjohtaja, toimitusjohtaja, toimitusjohtaja, toimitusjohtaja, toimitusjohtaja, papapapapapapa, toimitusjohtaja, toimitusjohtaja, toimitusjohtaja, toimitusjohtaja
Olivat hyvää viihdettä yöllä