Muistatko vielä chatit?
Logo Lehmä
Laittakaa Daim ohje nyt äkkiä.
Viive?
Onko Miika vai Tiitu valvojana?
Sonkajärven top 5 muijat?
Toimitusjohtaja, Toimitusjohtaja, Toimitusjohtaja, Toimitusjohtaja
Voitko olla mun palstasisko?
Turha syyllistää yh-äitejä. Ite oon kohta 14 vee ja toista odotan.
mä rakastan pikku gtä mä näin sen kerran yhel ostaril ja se katto mua
Juontaja käytätkö nahkahansikkaita?
Mun mielestä palohälytin on ihan turha. -MissSixty90.
tunteex kukaa markoo jostain itä suomesta. sil on mustat housut ja se ajaa vaalealla autolla....
Ostakaa aromipesä
itken... jätkä jätti 19 marraskuuta.. seuraavana päivänä ois tullu 1kk 2viikkoa täyteen :'(
Urheilullinen 54v 160kg mies Jämsästä etsii piukkaa 16-19v naista tälle illalle, laittakaas koodia tuleen.
Kommentit (226)
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun tapasin kiss fm chatista erittäin upean 16v tytön, ollessani samanikäinen.
Oli hauskaa hänen kanssaan.
Se olikin hauskaa aikaa, kun ensin saatiin yhteys chattailemalla kasvottomina pelkästään ulkonäön kuvailun avulla, sitten myöhemmin meilissä vaihdettiin yhdet kuvat ja sen perusteella vihdoin pitkän ajan päästä uskallettiin myös tavata fyysisesti.
Silti se olis ehkä jopa hauskempaa, kuin tämä nykyinen deittisovellusaika.
Todella paljon on nettimaailma muuttunut 10-15 vuodessa. Siinä oli kiehtovuutensa kun chattaili kasvottomana ja nimimerkillä. Vanhemmat sanoivat, että älä koskaan kerro netissä etu- ja sukunimeäsi ja muita yhteystietoja mutta nykyään ne ovat kaikkien nähtävillä Facebookin yms. myötä. Pelottavaa on myös tämä tekoälykausi jonka takia omat kasvokuvat voivat päätyä ties mihin pokekuviin leikattavaksi ja saada näyttämään videot aidolta.
Vierailija kirjoitti:
Kiva lisä iltapäivälle, jos ei ollut tekemistä. Muistan sellaisen kouluaiheisen, interaktiivisen ohjelman chattien lisäksi. Sitä kyllä katseli.
Eikö se ollut sellainen interaktiivinen ohjelma, jossa oli tietokoneella tehtyjä oppilashahmoja ja niillä pystyi puhumaan oman viestinsä lähettämällä oman viestin ja perään hahmon nimi. Juontaja oli opettajan roolissa. Muistan hyvin tuollaisen ohjelman iltapäivällä kun koulusta kotiuduin. Olin silloin 10-vuotias. Toimitusjohtajaa siinäkin ohjelmassa jaksettiin hokea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva lisä iltapäivälle, jos ei ollut tekemistä. Muistan sellaisen kouluaiheisen, interaktiivisen ohjelman chattien lisäksi. Sitä kyllä katseli.
Eikö se ollut sellainen interaktiivinen ohjelma, jossa oli tietokoneella tehtyjä oppilashahmoja ja niillä pystyi puhumaan oman viestinsä lähettämällä oman viestin ja perään hahmon nimi. Juontaja oli opettajan roolissa. Muistan hyvin tuollaisen ohjelman iltapäivällä kun koulusta kotiuduin. Olin silloin 10-vuotias. Toimitusjohtajaa siinäkin ohjelmassa jaksettiin hokea.
Ja sitten muistan sen kun jotkut siihen ohjelmaan lähetti "Juontaja huuda KIRKAAA" ja tuo viesti oli osoitettu miesjuontajalle, joka sitä huusi. Sitten oli näitä "Valvojana Terhi" ja muuta sen tyylistä. Kamalaa, sitä oikeasti tuntee itsensä vanhaksi vaikka on lähellä kolmeakymppiä.
Turku on Suomen Tampere vuosimallia 2004
Puhuva pää oli hauska ja joulun alla se joulupukki.
Kävikö kukaan legendaarisella Tukiasema.netin chatissa - tuossa aikansa vauva.fissa? Itse jostain syystä miehenä ( en siis ole näitä Yliksen incelejä) pidän näistä häröfoorumeista. Käyttäydyn asiallisesti.
Voi kun niitä vielä olisi. Ne oli parasta mitä interwebistä löytyi.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun niitä vielä olisi. Ne oli parasta mitä interwebistä löytyi.
Aloituksessa taidettiin kyllä viitata television chat-ohjelmiin, kun mm. toimitusjohtaja on mainittu.
Vierailija kirjoitti:
Joulushow oli kyllä parasta viihdettä aamuyöstä. Känniääliöt soitti ja teinit soitti suutaan pikselöidylle joulupukille. Pukki, ime mun k***ää. Vähän pätkii taas linjat. Onko tästä oikeasti 20 vuotta aikaa? Onneksi ne videot löytyy Youtubesta, niin alkaa joulun lähestyessä nostalgiavammailu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joulushow oli kyllä parasta viihdettä aamuyöstä. Känniääliöt soitti ja teinit soitti suutaan pikselöidylle joulupukille. Pukki, ime mun k***ää. Vähän pätkii taas linjat. Onko tästä oikeasti 20 vuotta aikaa? Onneksi ne videot löytyy Youtubesta, niin alkaa joulun lähestyessä nostalgiavammailu.
Miika Puolakka juonsi pukkina :D Miten pitikään pokkansa, kun joku teini haistatteli tai toivoi pääsevänsä panemaan pukin kanssa.
Puhuvalle päällehän tehtiin oikein oma laulu ja musiikkivideokin jossakin vaiheessa :'D taisi olla senverran suosittu chätti.
Vierailija kirjoitti:
Puhuvalle päällehän tehtiin oikein oma laulu ja musiikkivideokin jossakin vaiheessa :'D taisi olla senverran suosittu chätti.
Kädet ilmaan! TJ TJ TJ TJ TJ TJ
Mä en koskaan ymmärtänyt mikä järki oli sitä viivettä kysyä. Senkun vaan lähetti jonkun viestin ja ajastin käteen niin näki viiveen.
Vierailija kirjoitti:
Mä en koskaan ymmärtänyt mikä järki oli sitä viivettä kysyä. Senkun vaan lähetti jonkun viestin ja ajastin käteen niin näki viiveen.
No mutta joksikin viestiksi kävi esimerkiksi kysyä, mikä viive.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muuten enää nykyään internetissä mitään chattejä?
Suomessa homma tukehtui hyväksikäyttöskandaaliin 2000-luvun aikana. Suurin osa chateista suljettiin ja suomi24 siirtyi pakkorekisteröintiin. IRC on vielä mutta en osaa sanoa suosiosta.
Irc on nykyään suositumpi kuin koskaan
2000-2009 oli viimeinen hyvä vuosikymmen: Suomi ei ollut vielä täysin kehitysmaaksi vajonnut, ei glorifioitu seksityötä, kaikki ymmärsi että mies ei kuulu naisten urheilukisoihin eikä mies voi synnyttää, lääkäriin vielä pääsi, oli sosiaalista elämää, ei stressiä opintolainan takaisin maksamisesta ja sen velkaantumista, työpaikan saamisessa oli toivoa. Ai että kun muistan vuosina 2003-2005 Yleltä tietovisan, jota katsoin aamuyöllä. Se oli sellaista aivojumppaa vaikka silmät raukeina.