Joko olet varautunut siihen, että koko tuleva kesä ja helteet voivat mennä kotona sisällä sosiaalisia kontakteja vältellessä?
Kesälomakin tarkoittaa ainoastaan hetken vapaata etätyöstä ja -opetuksesta ja siirtymistä uusintojen katselemiseen.
Kommentit (47)
Mä olen tottunut viettämään kesät kerrostalossa. Myös lomat. Ei ole rahaa matkustamiseen. Ei ole autoa. Ei ole mökkiä. Kun ahdistaa niin käyn terassilla.
Olen omakotitaloni pihalla tai mökillä merenrannalla.
Näin myös ilman koronaa.
Toivottavasti ei. Mun mini ja vanha asunto on kesäisin täysin asumiskelvoton. Lämpötila nousee yli 40 vaikka foliot ikkunoissa, aurinko paahtaa juuri kuumimmat tunnit niihin eikä muuta ilmanvaihtoa ole kuin ikkunoiden kautta. Kaksi viime kesää olen korkeintaan käynyt asunnossa nukkumassa, yötkin olen yrittänyt viettää evakossa kavereilla tms. Varaa ei ole parempaan, haut on kyllä olleet vuosia esim kaupungin kämppiin, mutta niitä nyt ei saa vaikka olisi asunnoton. Nyt kun työ lähti alta koronan takia niin ei ainakaan ole varaa toiseen eikä muuttoon.
Vierailija kirjoitti:
Lomautettiin viikon alusta. Aion reissata Lapissa, kun siihen kerrankin pystyy.
Älä tule tänne!
Pandemiasta ei ihan heti päästä varsinkin, kun kaikki eivät noudata annettuja ohjeita. Tässä tilanteessa kärvistellään vielä pitkään ja voitte ruveta suunnittelemaan joulun viettoa ilman kyläylyrallia.
Vierailija kirjoitti:
Pandemiasta ei ihan heti päästä varsinkin, kun kaikki eivät noudata annettuja ohjeita. Tässä tilanteessa kärvistellään vielä pitkään ja voitte ruveta suunnittelemaan joulun viettoa ilman kyläylyrallia.
Se on helppoa. Ei ole koskaan ollut.
Mökillä puutarhatöissä, marjastaen, sienestäen ja toki myös uinti ja soutu & riippumatossa loikoilu. Nämä ulkomaan matkan tilalle niin on ihana, rento loma!