Käytkö kävelyllä tulevina viikkoina?
Kommentit (23)
Varmasti käyn, ei kenellekään tee hyvää olla monta päivää vaan neljän seinän sisällä. En usko, että kukaan tulee aivastelemaan naamalle.
Käyn. Tutulla lenkkipolulla ei ole näkynyt lisäkseni kuin 1-2 henkilöä kahden viikon aikana joten ei ole pelkoa ihmisvilinästä.
Kotikuntosali juoksumatolla on ollut jo vuosikausia erinomainen investointi.
Kyllä, lenkillä käymistä ei ole kielletty. Tosin kohta napsahtaa tuo ulkonaliikkumiskielto kiitos nuorien jääräpäiden kun eivät halua noudattaa annettuja ohjeita.
Vierailija kirjoitti:
Käyn ainakin kolme kertaa päivässä 🐶
Sen teistä koiranulkoiluttajista huomaa, että käytätte koirianne ahkerasti ulkona, meinaan sen verran vinkeä koiranpaskan haju lemuaa tienvarsilta. Koiravero olis aika loisto juttu...
Pakko kait se on. Ettei tule veritulppia. Eilen en liikkunut oikeastaan yhtään vaan makasin sängyssä.
Lähellä on merenranta ja kaunis puisto. Ovat suosittuja ulkoilukohteita, joten minä käyn siellä yökävelyillä. Olen riskiryhmäläinen.
Käyn joka päivä, täällä metsässä asuu niin vähän ihmisiä ja ulkona käy vain koirankusettajat ja minä, muut liikkuu autoilla, siihen nähden ei ole mikään muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, lenkillä käymistä ei ole kielletty. Tosin kohta napsahtaa tuo ulkonaliikkumiskielto kiitos nuorien jääräpäiden kun eivät halua noudattaa annettuja ohjeita.
Täällä päin katukuvaa parvekkeelta käsin katsellessa huomaa kyllä että muutoin tyhjiä katuja pitkin mummot ja paapat vaan vaeltaa. Ihan kuin zombieapokalypsi olisi iskenyt.
Käyn kävelyllä, yksin ja ihmisiä vältellen. Jos joku uhkaa tulla vastaan, muutan reittiäni enkä vahingossakaan jää ainakaan juttusille. Ja ennen kotiovesta rappukäytävään astumista kuuntelen postiluukun kautta, ettei ketään naapureita ole samaan aikaan rapussa.
Eli elämäni jatkuu ihan samanlaisena, kuin aina ennenkin :D
Kai se on pakko, kun omaa liikuntaharrastustani ei saa jatkaa. Vihaan lenkkeilyä yli kaiken.
No varmasti käyn joka päivä normi 3-5 km reippaala lenkillä. Meilläpäin lähiössä ei nomiaikaankaa ole monta liikkujaa, saati sitten nyt koronakautena. 74v olen.
Tottakai käyn kävelyllä.