Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kehonkoostumusmittaus pakollinen työhöntulotarkastuksessa?

Vierailija
04.02.2024 |

Aloitan työt paikassa jossa muutama ystäväni on ollut töissä. Siellä terkkarin tarkastuksessa mitataan kehonkoostumus. Ja jos ei oo täydellinen rasvaprosentti, saa kuulla kunniansa. Parikymppiselle kaverille sanottiin että tämä elää 40-vuotiaan kehossa. On kyllä normaalipainoinen ja harrastaa lenkkeilyä yms. Ahdistaa, en haluaisi tuollaista :( 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höpönlöpön taas.

Vierailija
2/11 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikinä kuullutkaan, että tuo mittaus kuuluisi työhöntulotarkastukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos tulet meiille töihin niin tälläinen on arkipäivää.

Vierailija
4/11 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ikävä kyllä totta, uskoitte tai ette. Kaikkien tuntema suomalainen iso firma. Mutta en itsekään usko että tämä on yleinen käytäntö, mutta tällä toimipaikalla on. Ap 

Vierailija
5/11 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon fiksumpi, kuin pelkkä bmi:n laskeminen. Toivottavasti meidän työtarkastuksiin se tulee myös, nehän on kalliita itse maksaen. Saisi tulla myös ne first beat-mittaukset.

Vierailija
6/11 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on työhöntulotarkastuksessa pakollisena osuutena päälläseisonta ja Macarena-tanssi. Reputin molemmat ja mut siirrettiin suoraan asiakaspalvelutehtävistä varaston puolelle.

Vierailija
7/11 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ahdistua! Tarkoitus on vain kannustaa terveellisiin elintapoihin! Itse kävin myös kehonkoostumusmittauksessa ja olen nyt 51 vuotiaana 61 vuotiaan kehossa. Harrastan myös liikuntaa eikä ole ylipainoa. Mutta rasvaa on liikaa kehossa, mutta se oli tasaisesti jakautunut kehoon eikä pelkästään vyötärölle.

Minusta tälläiset mittaukset pitäisi olla vapaaehtoisia.

Vierailija
8/11 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2009 Espoon kaupungiila kyllä vaadittiin  terveydenhoitajien tarkastus ja joitakin kokeita t.keskuksessa. muutoin olisi koeajan työsopimus rauennut.tuo koeaika oli kyllä aika epämääräinen.

Vierailija
9/11 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se tärkee, haluavat nähdä onko 20 senttiä pakkautunut oikeaan lahkeeseen

Vierailija
10/11 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tarvii suostua, höpöjä taas. Itse en suostunut punnittavaksi kun viimeksi olin työhöntulotarkastuksessa. Vähän terkkari siinä nikotteli, totesin vaan että heitä sinne mitä haluat puntarille en nouse. Tästä on kohta kolme vuotta ja samassa työpaikassa edelleen.

Vierailija
11/11 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko. Ei tarvitse suostua. Eikä pidä mennä sinne jos ahdistaa. Jokainen tietää painonsa yleensä. Jäisi sellainen työterveys väliin jossa sekoillaan noin. Nälvitään aikuisille ihmisille, näitähän on nähty. Saat yksityiseltäkin terveyspalveluita rahalla jos on mitään tarvetta tai kunnan terkkarille jos on haava tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä