Tutkumus: Veriryhmä A on eniten altis vakavalle coronainfektiolle. Ryhmä O riski sairastua puolestaan pienin. Mitä veriryhmää olette?
Mielenkiintoista
https://www.sciencefocus.com/news/blood-type-a-more-vulnerable-to-coron…
https://www.newsweek.com/blood-type-coronavirus-covid-19-1492890
Kommentit (269)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AB- mikähän mun kohtalo on?
Hyvä sulla on kuparikuorellinen verisolu ja korona ei tykkää kuparista! Miinustekijä estää myös viruksia.
Eli paras mahdollinen veriryhmä!
Mikä ihmeen kuparikuorellinen?
Vitsikö oli?
Jos AB on veriryhmistä harvinaisin, niin aika paljon on palstalaisissa harvinaisuuksia 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä sulla on kuparikuorellinen verisolu ja korona ei tykkää kuparista! Miinustekijä estää myös viruksia.
Vitsikö oli?
Ei ole vitsi kuori on erilainen heillä kuin muilla. Siksi he ovat sähköherkempiäkin mitä todennäköisimmin. Tämä on taas oma päätelmäni koska kupari johtaa sähköä ja on magneetin estäjä toisin kuin rauta ja proteiinit.
Bagdadin pattereissakin oli rautasydän ja ympärillä kuparia ja sitten hapan sitruuna/ urealiemi= sähköä
Sen sijaan että täällä vertailette veriryhmiä, käykää ennemmin luovuttamassa sitä verta!
Minä ole O- ja lapsi O+, mies A ja on parhaillaan todella pahasti kipeä. Saattaa olla ihan vaan influenssaa ja angiinaa, mutta ei testata niin ei tiedä onko Korona. Minä ja lapsi ollaan toistaiseksi ”terveitä” eli ei ole mitään oireita vaikka kantajia ehkä ollaankin. Kotona eristyksessä jo toista viikkoa.
KOska AB miinuksilla on veren raudan ympärillä se kupari niin sitruuna ja hapokkuus sopivat heille > kehon sähköimpulssit toimivat parhaiten ! Sitruunaa vaan juomaan!
Ei mitään tietoa mistään veriryhmästä. Eikä kyllä ees kiinosta
B+
Tutkimuksen mukaan pysyn terveenä, vaikka kuulun riskiryhmään syöpähoitojen vuoksi. Erinomaista!
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään hajua :D
Mistäköhän moisen tiedon sais
Käy verenluovutuksessa, siellä selviää.
Olen O-
Myös perheestäni äiti ja sisko O (Veljestäni en ole varma, vai onko hän myös automaattisesti O, kun siskon kanssa ollaan)
Poikani AB
O-veri, mutta lapsella ja miehellä on A-veri... Mies ei varsinaisesti ole riskiryhmää, mutta sairastuminen veisi hänet todella huonoon kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Olen O-
Myös perheestäni äiti ja sisko O (Veljestäni en ole varma, vai onko hän myös automaattisesti O, kun siskon kanssa ollaan)
Poikani AB
Poikasi ei ole biologinen lapsesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitsikö oli?Ei ole vitsi kuori on erilainen heillä kuin muilla. Siksi he ovat sähköherkempiäkin mitä todennäköisimmin. Tämä on taas oma päätelmäni koska kupari johtaa sähköä ja on magneetin estäjä toisin kuin rauta ja proteiinit.
Nyt sitten tutkimustietoa kehiin ja sassiin.
Haluaisin vähän kuulla lisää tuosta kuparin magneetin estämisestä. Vismutti vielä menisi, mutta kupari. Aika hapokasta, sanoisin.
Mitkään Erich Von Dänikenin artikkelit ei kelpaa.
A Rh - ja astma, sydänvika ja korkea ikä. Hyvästi sitten vaan!