Miksi en jaksa edustustilaisuuksia?
Työni puolesta olisi suositeltavaa käydä eri tapahtumissa juhlissa jne. Mutta hitto, mua ei kiinnostaisi yhtään!! Pidän työstäni, ja osakkaana kiinnostaa tietysti yrityksemme menestys, mutta tuo suhteiden rakentaminen ja edustaminen ei sitten vain nappaa, ei sitten yhtään! Onko kohtalon tovereita? Miksi olen tällainen erakko?
Jollain tapaa vielä kestän arkena tapahtuvat tilaisuudet päivällä tai illalla. Mutta vkl on pyhää vapaa-aikaa ja saan näppylöitä kun pitäisi taas mennä juhliin edustamaan. :D Ehkä yksi asia ainakin vaikuttaa tähän, kun en jaksa nykyään oikein juoda alkoholia. Niin pidemmän päälle illan edetessä alkaa väsyttämään humalassa olevat ihmiset. Ja jotenkin tuo puolituttujen kanssa hilluminen tuntuu vain teennäiseltä. Oonks mä vaan ihan outo...?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Olet tullut vanhaksi
Sekin voi olla! Taitaa tulla mulla lyhyt elämä jos alle 40-vuotiaana tulee jo vanhaksi. :D
Miksi x miljoona miksi kerta miljardi miksi,no siksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi x miljoona miksi kerta miljardi miksi,no siksi.
Ehkä noi tilaisuudet on mälsiä just tällasten muka hauskojen nenäkkäiden ihmisten takia.. ;)
Et ole enää sopiva tehtävään, vaihda työtä ja anna tilaisuus nykyistä työtä arvostavalle.
Olen samanlainen. Tehtiin työkaverin kanssa työnjako: se edusti ja mä sain tehdä töitä. Se viihtyi lärpättämässä niitä näitä ja mulla taas naamasta näkyi että halusin vain kotiin 😄
Jätä väliin viikonloppujutut. Sano/pyydä että vkl pyhitetään omalle ajalle tai että sä ainakin pyhität.
Valitse muutamat mielenkiintoisimmat ja tärkeimmät kekkerit, mutta sano reilusti ei ja uskalla kieltäytyä, jos ei kerran kiinnosta. Viikonloppuisin nyt ainakaan ei tarvitse olla menossa kuin.
Oma fiilikseni on, että nykyään ymmärretään se, että ihmiset oikeasti haluavat antaa aikaa myös perheelle ja palautua vapaa-ajallaan. Ei isoiltakaan johtajilta ainakaan omalla alallani enää samalla tavalla odoteta, että kaikki kissanristiäiset kierretään läpi. Päin vastoin arvostetaan nykyaikaista johtajaa, joka sanoo että haluaa esim. urheilla, huolehtia unestaan tai olla lasten kanssa illalla.
Taitolaji on sekin, että käy vain pyörähtämässä. Juo lasillisen skumppaa ja vaihtaa kuulumiset kutsujan kanssa, ja vetoaa sitten johonkin seuraavaan menoon ja häipyy paikalta. Tai usein voi vain häipyä, jos väkeä on paljon, niin ei siellä kukaan laske, kuka milloinkin lähtee. Joskus saattaa selvitä puolessa tunnissa pois.
Vierailija kirjoitti:
Delegoi joku nuorempi edustamaan.
Tämä voisi olla hyvä! Meillä aika pieni firma joten sopivaa vaihtoehtoa ei toistaiseksi ole. Mutta ehkä pitää ottaa tavoitteeksi!
Vierailija kirjoitti:
Olen samanlainen. Tehtiin työkaverin kanssa työnjako: se edusti ja mä sain tehdä töitä. Se viihtyi lärpättämässä niitä näitä ja mulla taas naamasta näkyi että halusin vain kotiin 😄
Jätä väliin viikonloppujutut. Sano/pyydä että vkl pyhitetään omalle ajalle tai että sä ainakin pyhität.
Tää olis unelmadiili! :D Meillä töissä saa riittävästi sosialisoida asiakkaiden kanssa, niin vapaa-ajalla olisi kiva olla rauhassa!
Olet tullut vanhaksi