Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutkumus: Veriryhmä A on eniten altis vakavalle coronainfektiolle. Ryhmä O riski sairastua puolestaan pienin. Mitä veriryhmää olette?

Kommentit (269)

Vierailija
221/269 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun täytyy kyllä tunnustaa, että en kyllä muista omaa veriryhmääni. Onhan se josku 70-luvulla koulussa kaiketi testattu ja olihan minulla siihen aikaan kovasti muodissa ollut SOS-rannekekin, johon se oli merkattu, mutta kun en ole moista tietoa yli 40 vuoteen tarvinut, niin on päässyt unohtumaan. Sen verran kuitenkin muistan, että O se ei ole. Jos nyt veikata pitäisi, niin hämärä muistikuva on, että se on joko A, tai A+. [/quote

Ei ole ainakaan minulta testattu missään vaiheessa aikaisemmin. Sain oman veriryhmäni tietää äitiysneuvolassa. Olen A+ ja lapseni isä on O. Koskaan ei tullut selville mikä lapseni veriryhmä on. 

Vierailija
222/269 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

A+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/269 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AB- mikähän mun kohtalo on?

Hyvä sulla on kuparikuorellinen verisolu ja korona ei tykkää kuparista! Miinustekijä estää myös viruksia.

Eli paras mahdollinen veriryhmä!

Mikä ihmeen kuparikuorellinen?

Vitsikö oli?

Ei ole vitsi kuori on erilainen heillä kuin muilla. Siksi he ovat sähköherkempiäkin mitä todennäköisimmin. Tämä on taas oma päätelmäni koska kupari johtaa sähköä ja on magneetin estäjä toisin kuin rauta ja proteiinit.

Nyt sitten tutkimustietoa kehiin ja sassiin.

Haluaisin vähän kuulla lisää tuosta kuparin magneetin estämisestä. Vismutti vielä menisi, mutta kupari. Aika hapokasta, sanoisin.

Mitkään Erich Von Dänikenin artikkelit ei kelpaa.

Ei ole Dänikeniä.

Ab miinukselle sopii myös kala jossa d vitamiinia ( jossa hormonia) ja fosforia. Fosfori on myös yhteydessä noihin.

Ab miinusveriset ovat psyykikkomaisempia, herkempiä sähköherkkuutensä takia. Se kuparipinta....

Aukaise sähköjohto ja opi! Ab miinus on herkkä antenni kokonaisuutena!

Vierailija
224/269 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

O Rhd Neg

Vierailija
225/269 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-

Vierailija
226/269 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin myös tietää veriryhmäni, mutta sinne luovutukseen pitäisi painaa vähintään 50kg enkä aio lihottaa itseäni 7-8 kiloa sen takia (olen lyhyt). Olisikohan muita keinoja saada tietää veriryhmäänsä?

Vierailija
227/269 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOrinon liinassa on AB miinusveri, ehkä jumalan

Vierailija
228/269 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AB- mikähän mun kohtalo on?

Hyvä sulla on kuparikuorellinen verisolu ja korona ei tykkää kuparista! Miinustekijä estää myös viruksia.

Eli paras mahdollinen veriryhmä!

Mikä ihmeen kuparikuorellinen?

Vitsikö oli?

Ei ole vitsi kuori on erilainen heillä kuin muilla. Siksi he ovat sähköherkempiäkin mitä todennäköisimmin. Tämä on taas oma päätelmäni koska kupari johtaa sähköä ja on magneetin estäjä toisin kuin rauta ja proteiinit.

Nyt sitten tutkimustietoa kehiin ja sassiin.

Haluaisin vähän kuulla lisää tuosta kuparin magneetin estämisestä. Vismutti vielä menisi, mutta kupari. Aika hapokasta, sanoisin.

Mitkään Erich Von Dänikenin artikkelit ei kelpaa.

Ei ole Dänikeniä.

Ab miinukselle sopii myös kala jossa d vitamiinia ( jossa hormonia) ja fosforia. Fosfori on myös yhteydessä noihin.

Ab miinusveriset ovat psyykikkomaisempia, herkempiä sähköherkkuutensä takia. Se kuparipinta....

Aukaise sähköjohto ja opi! Ab miinus on herkkä antenni kokonaisuutena!

Ab miinukset aistivat sähkömagnettisia kenttiä paljon herkemmin!

Vierailija
229/269 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juuri Ab on nuorin uusin veriryhmä!

Vierailija
230/269 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AB+

Mulla oli monen viikon puolikuntoisuutta. Edes kuume ei noussut. Saattoi tietysti olla joku muukin flunssa.

Vierailija
231/269 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin myös tietää veriryhmäni, mutta sinne luovutukseen pitäisi painaa vähintään 50kg enkä aio lihottaa itseäni 7-8 kiloa sen takia (olen lyhyt). Olisikohan muita keinoja saada tietää veriryhmäänsä?

Yksityisellä lääkäriasemalla voit selvityttää veriryhmäsi huvin vuoksi, julkisella sitä ei muuten vaan tutkita.

Itse olen B-. Selvisi minullekin vasta äitiysneuvolassa.

Vierailija
232/269 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä on pitkä sarja AB minusverestä , osa 11 esim :

Vierailija
233/269 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tässä on pitkä sarja AB minusverestä , osa 11 esim :

Tuo ns kolmas silmä tarkoittaa herkempää aistimista koska erilainen veren rakenne joka reagoi erilailla ympäristön sähkömagneettisiin vaihteluihin ja aistii toisissa imisissa myös ne muutokset erittäin herkästi, tuntuu kuin olisi ylimääräinen silmä.

Vierailija
234/269 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veriryhmät reagoi eri tavoin asioihin ja myös altistuvat joihinkin tauteihin muita useammin. Voi hyvinkin päteä myös tähän pöpöön.

Vierailija
235/269 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolen ihan salettiin siis.

Eiku hetkinen: Koronaan kuolee edelleen 1 prosentin todennäköisyydellä ja niistäkin kuolleista 90 prosenttia on yli 60 vuotiaita.

Mutta ehkäpä minun punainen mattoni altistaa minut koronalle.

Vierailija
236/269 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Q+

Vierailija
237/269 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausaikana otettiin veriryhmä.

Vierailija
238/269 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai me O-veriset olemme palstalla, koska emme koskaan sairasta. Muut makaavat punkan pohjalla, mutta me vain porskuttelemme.

Vierailija
239/269 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veriryhmän saa tietoonsa, kun luovuttaa verta SPR:n veripalvelussa. Itse olen ehtinyt luovuttaa 38 kertaa, mutta nyt alkaa ikä painaa enkä enää saa luovuttaa. Harmi.

Vierailija
240/269 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

O-, mutta en voi pelastaa kenenkään henkeä, koska asuin 30 vuotta sitten lapsena puoli vuotta Englannissa. Minulla voi olla hullun lehmän tauti :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän