Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korona on pilannut meidän elämän :(

Vierailija
18.03.2020 |

Minua yrittäjänä uhkaa melko varmasti konkurssi ja mies on lomautettu. Varallisuutta palanut 50 000 euroa muutamassa päivässä. Asuntolainat kaatuvat niskaan ja rakennusprojekti joudutaan keskeyttämään.

Siis että kahdessa viikossa voi mennä käytännössä melkein kaikki. Eikä loppua näy.

Tiedän, että olemme kaikki samassa veneessä, mutta silti tuntuu tosi pahalta. Korona on pilannut meidän elämän.

Kommentit (218)

Vierailija
21/218 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahoja ei kannata sijoittaa mihinkään muuhun kun metsään tai maahan.

Vierailija
22/218 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä virus on lahja meille ihmisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/218 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiina pitäis laittaa maksamaan tää paska.

Siinä vaan käy päin vastoin, kun korona lisää kysyntää Kiinan tehtaille enemmän kuin koskaan. Kiina varmaan hyötyy tästä loppujen lopuksi kaikkein eniten.

Vierailija
24/218 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti valiolta tulee joitain tukitoimia ennen pitkää, kun vahinkoja lasketaan.

Ilmaiset Pingviinituutit koko kansalle kyllä kohottaisi mielialaa.

Valio laskee lisää maitoa liikkeelle.

Vierailija
25/218 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Kymmenen vuoden säästöt meni, lasten säästöt meni, minulta lähti työpaikka.. no hengissä ollaan vielä.

Vierailija
26/218 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä tuo on monen kohtalo. Varmasti myös minun. Haluan silti selvitä tästä hengissä hinnalla millä hyvänsä. Kyllä minä olen valmis köyhänäkin elämään. Voittaa se kuitenkin kuolleena olemisen mennen tullen. Kuollut ehtii kuitenkin olla ikuisuuden ajan.

Kuolleena soitetaan sitä saamarin harppua 24/7 .

Vierailija
27/218 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä viikko sitten kaikkien piti median rummutuksen säestämänä sijoittaa osakkeisiin ja rahastoihin. Olen ihan tyytyväinen, että säästöni ovat nyt ihan vaan tilillä.

Sääösi katoavat aika äkkiä ja menettävät arvoaan sillä keskuspankit pumppaavat nyt liikkeelle niin paljon rahaa kuin kerkiävät pitääkseen talouden elossa. Katsos inflaatio, se tulee nostaa hintoja ja muita kuluja.

Siinä tapauksessa lainan ottajille on onnenpäivät, kun lainat sulavat inflaation myötä.

Vierailija
28/218 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellast sattuu.

Muhun tää korona ei ole vaikuttanut mitenkään. Tuet juoksee edelleen ja kaupassa on ruokaa ja vähemmän ihmisiä. Voisin jopa sanoa, että korona on nostanut elämänlaatua, kun ei tarvitse sietää muita ihmisiä tuolla ulkona liikkuessa. Tervetuloa köyhyyteen :D

Vierailija
29/218 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellast sattuu.

Muhun tää korona ei ole vaikuttanut mitenkään. Tuet juoksee edelleen ja kaupassa on ruokaa ja vähemmän ihmisiä. Voisin jopa sanoa, että korona on nostanut elämänlaatua, kun ei tarvitse sietää muita ihmisiä tuolla ulkona liikkuessa. Tervetuloa köyhyyteen :D

Köyhät on köyhiä aina, rikkaat kaiken menettäessään ovat köyhiä vain hetken.

Vierailija
30/218 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellast sattuu.

Tämä niin pitkään kunnes sairastuu tähän koronaan. Ei ole kovin kivaa edes perusterveelle.

Vierailija
31/218 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quHote=Vierailija]Ihan kivasti tässä menee ja tulee vielä menemäänkin. Elän pienesti ja pienellä riskillä, niin eipä tämä lopulta minun elämääni muuta. Materialisteja voi kiristellä vähän enemmän. Jos tahtoo paljon, voi menettääkkin paljon. Rhkä ihmiset oppivat elämään elämäänsä muutoinkin kuin materian kautta.[/quote]

Sama täällä. Mun elämään alkoi tulla todella paljon vaikeuksia v. 2014 jälkeen. Oon elänyt monen vuoden helvetin läpi ja tästä kaikesta seurasi se, että olen nyt hemmetin onnellinen. Materia ei ole enää tärkeää, ainoastaan välttämättömyys. Tärkeintä elämässä on rakkaus ja anteeksianto niin itselle kuin muille ihmisille. Olen ikään kuin seurannut sivusta tätä kaikkea paniikkia ja hysteriaa. Meidänkin perheessä tämä kaikki tulee vaikuttamaan taloudellisesti... Mutta ei... Ei mun elämä ole pilalla tän takia. Toivon kuitenkin kaikkea hyvää nyt kärsiville ja pelossa eläville. Kyllä me tästä selvitään vaikka tilanne näyttäisikin todella pahalta.

Vierailija
32/218 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin työttömälle ei koronastakaan haittaa ole, ei ole paljon mitä menettää, muuta kuin henkensä, en tosin kuulu riskiryhmään... Mielenkiinnolla seuraan mitä maailmalla ja Suomessa tapahtuu, elämme historiallisia aikoja, muistakaa se.

Vierailija
33/218 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei corona teidän elämää pilaa, vaan se miten siihen suhtaudutte.

Terveisin konkurssin tehnyt.

Vierailija
34/218 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä epidemia ja sen vaikutukset talouteen nyt ehkä hieman valottavat sitä, ettei työttömyys ja tuilla eläminen ole aina oma valinta ja johdu vain siitä, ettei kiinnosta. Joskus elämä vie kaiken hyviltäkin ihmisiltä.

Vierailija
35/218 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisitte ostanut vessapaperia ja jauhelihaa vaikka vaan parilla tonnilla ni olis jäänyt jotain sukan varteen... Miten ihmeessä jollain palaa 50k parissa päivässä flunssan takia? 😂

Vierailija
36/218 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Teillä meni rahaa. Hui kauheeta. Minä täällä jännitän että lähteekö henki! Vaihdetaanko osia? Ota sinä tämä minun töissä saamani homepölykeuhko ja siihen päälle sitten se mahdollinen korona, niin minä otan teidän rahallisen tappion. Tässä jännätään nyt, että jääkö lapset tänä keväänä orvoiksi.

Vierailija
37/218 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, koronavirus muutti jokaisen nyt elävän ihmisen elämän lopullisesti. Eikä paluuta entiseen enää ole. Harva edes ymmärtää vielä tätä, että vanha elämä ei tule enää takaisin. Kyllä se kuitenkin siitä, me ihmiset adaptoidumme kyllä.

Mutta miten ihmeessä olet polttanut varallisuutta 50k muutamassa päivässä?

Miten vanha elämä ei tule takaisin? Kyllä tästä vielä taas asiat normalisoituu.

No jatkossa ainakaan tässä ei päästä enää reissaamaan ulkomaille, ennen kuin meillä on todistaa se että meidät on covid rokotettu. Ja tähän rokotukseen menee vähintään, vähintään se 18kk, jos sitä edes keksitään.

Mm. sillä tavalla vanha elämä ei tule takaisin.

Miksette pääse?

Vierailija
38/218 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Kymmenen vuoden säästöt meni, lasten säästöt meni, minulta lähti työpaikka.. no hengissä ollaan vielä.

Minne ne meni? Ja mihin se työpaikka nyt muka lähti?

Vierailija
39/218 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellast sattuu.

Tämä niin pitkään kunnes sairastuu tähän koronaan. Ei ole kovin kivaa edes perusterveelle.

No suurin osa ei edes tiedä olevansa kipeitä, että mites se nyt ”ei kovin kivaa” sitten ole?

Vierailija
40/218 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olisitte ostanut vessapaperia ja jauhelihaa vaikka vaan parilla tonnilla ni olis jäänyt jotain sukan varteen... Miten ihmeessä jollain palaa 50k parissa päivässä flunssan takia? 😂

Osakkeissa palaa helpostikin, monelta häviää nykymenolla tuhansia tai kymmeniä tuhansia joka päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi