Onko kenelläkään outoa huimausta tällä hetkellä?
Itsellä on jo viikon jatkunut huimaus vaikka olen sellainen jolla ei ikinä aiemmin ole ollut huimausta.
En usko, että liittyy koronaan, mutta silti.
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Salaliittoteorian mukaan koronan oireet ovat 5G verkon aiheuttavaa syndrooma, joka aiheuttaa muutoksia soluissame ja koronaviirus on vain keksitty peittelemään totuutta. Tämä selittää myös, miksi tautia ei lisäänny juuri ollenkaan esim. Afrikassa.
As it turns out, those nations with the most advanced 5G roll-outs have the highest incidence of COVID-19 cases, both infection rates and death rates.https://web.archive.org/web/20200309234602/http://themillenniumreport.c…
Mutta miksi 5G vaikuttaisi eniten vanhuksiin?
Sitäpaitsi kuume,kurkkukipu ja yskä viittaavat kyllä infektioon.
Täälläkin huimausta koko perheellä. 11v heräsi yöllä itkemään, pyörrytti ja hikoilutti. Kurkku kipeä kaikilla ja päänsärkyä, yskää. Ihme juttu mikä kyseessä, liittyykö koronaan vai muuta psykosomaattista reagointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salaliittoteorian mukaan koronan oireet ovat 5G verkon aiheuttavaa syndrooma, joka aiheuttaa muutoksia soluissame ja koronaviirus on vain keksitty peittelemään totuutta. Tämä selittää myös, miksi tautia ei lisäänny juuri ollenkaan esim. Afrikassa.
As it turns out, those nations with the most advanced 5G roll-outs have the highest incidence of COVID-19 cases, both infection rates and death rates.https://web.archive.org/web/20200309234602/http://themillenniumreport.c…
Mutta miksi 5G vaikuttaisi eniten vanhuksiin?
Sitäpaitsi kuume,kurkkukipu ja yskä viittaavat kyllä infektioon.
Voiskohan olla, että 5G heikentää vastustuskykyämme entisestään ja siksi tuo virus on nyt tavallista vaarallisempi. Se, että esim koronaa on esiintynyt esim. suurella osalla häävieraista kyllä viittaa siihen, että ei ole ihan keksitty juttu. 5G esim. risteilyaluksilla ilmeisesti erittäin voimakas, mikä vois selittää tuon Diamon Princess tapauksen
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on. Korona tuhoaa aivot. Ihmisistä tulee zombeja.
Oikeassa olet. Vertaan tässä juuri koronan sairastaneen ihmisen ja terveen apinan aivoja. Näyttää siltä, että vasemmalla hemisfäärillä, jossa episodinen muistikin on, sekä VL-PFC:llä (ventraalis-lateraalinen pre-frontal-cortex) olevan tärkeiden asioiden muistamiseen liittyvä alue on vioittunut viruspatogeenin vuoksi. Tämä johtunee siitä, että olfactory bulbista, eli hajukäämistä lähtenyt tulehdus tuhoaa hetkeksi kyvyn haistaa ja tämän jälkeen tulehdus siirtyy aivoihin.
Okei, siis jos ette huijaa niin huokaisen, mulla on usein huimausta johtuen niskajumeista mutta viime viikkoina on korvat soineet tavallista lujempaa ja randomi huimaukset vaivanneet. Itsekkin ihmettelin että mitä hittoa..näyttää olevan siis muillakin tällä hetkellä..mulla on muuten ärhäkämmät flunssan oireet päällä,alkoi 24h ripulilla,siitä seuras kova hedari jonka jälkeen lämpö nousi ja keuhkoissa pihisee. Jalkoja nipistelee oudosti, yskän puuskia..mä vieläkin toivon että perus flunssaa..
Huimausta tai enemmänkin sellaista outoa "pysähtymisen" tunnetta kun silmissä tavallaan pimenee/sumenee ja samalla kaikki näkökentässä keikahtaa oudosti. Samalla vielä päätä alkaa jotenkin puristamaan ja tämä kaikki menee yhtä nopeasti ohi kuin mitä tuleekin. Todella pelottava tunne.
Lisäksi olen huomannut että olen aivan käsittämättömän kiukkuinen, ehkä raivostunut onkin oikeampi sana ja pinna katkeaa ihan kaikesta ja ihan koko ajan. En siedä oikein mitään enkä ketään nyt :-(
UP!!
Kertokaa missä kaupungissa asutte, te joita huimaa.
Niin voisi saada selville liittyykö tämä huimaus kaupunkeihin joissa 5G verkko avattu.
On.
Liikkumattomuus.
Ja just laitoin nuuskan huuleen ja avasin lonkeron himassa.
Vierailija kirjoitti:
Huimaako vielä?
Huimaus on päättynyt mutta tasapaino ei ole vielä täysin kunnossa ja päässä tuntuu edelleen vähän oudolta. 11 päivää kesti pahimmat oireet.
Maanantaina töihin.
Ap
https://www.iltalehti.fi/elintavat/a/87c6cc1b-d39e-44c5-904d-8dc5950a16…
Tällaisia juttuja on pelottava lukea, mutta uskon kyllä, että lääkäri osaa poissulkea tuon mahdollisuuden niillä testeillä mitä teki.
Ap
Googletin huimausta, koska minulla ei ole koskaan ollut mitään tällaista. Lievää kurkkukipua eikä sitäkään jatkuvasti vaan lähinnä aamuisin. sillon tällöin päänsärkyä, ja ne muutamia minuutteja maksimissaan kestäviä toispuoleisia. Mutta korvien soiminen, välillä kovempaa välillä vain vähän, ja tämä todella outo huimaus/sekavuuden tunne on selkein ja oudoin oire. Samana aikaan tuntuu että en näe selkeästi, ihan kun olisi ollut hetki sitten jossain huvipuistolaitteessa tai jotain. Tähän yhdistyy lievää pahoinvointia. Mitä ihmettä tämä on? En usko että koronaa.
Kuumottavaa. Mullakin ollut outoa huimausta satunnaisesti jo monta viikkoa.
Ei olisi kannattanut lukea tätä ketjua 🤯
Onkohan se jotain kollektiivista ahdistuksen ja paniikin tuntemista?
Te keitä huimaa, koetteko olevanne herkkiä ihmisiä noin niinkun yleisesti?
Outoa huimausta nyt muutaman päivän, päänsärkyä jo toista viikkoa ja huono olo. Koskaan aiemmin ei ole mitään huimaustaipumusta ollut, pystyn heittämään kärrynpyöriä ym., olen perusterve ja liikunnallinen, en ole erityisherkkä tai ahdistunut tai stressaaja.
Mielenkiintoista. Asun Englannissa ja minulla ja lapsella flunssa, jossa kurkku kipeä, lievästi huimaa ja jonkun verran yskää. Yskä kuitenkin tuntuu lähtevän kurkusta eikä keuhkoissa tunnu juuri mitään. Miehellä oli sama aikaisemmin, kesti melkein 10 päivää, ja sillä oli lisäksi korvasärkyä.
4G-tukiasemilla emuloidaan 5G:tä eli lähetetään sitä samaa myös
5G nr- asemat ovat aitoja 5g. 4G LTE emuloi eli lähettää myös samankaltaista signaalia
cellmapper.net näet muutaman päivän vanhan tilanteen Elisa, DNA Telia voit valita vasemmalta
niitä lisätty paljon, ovat myös 100 300 ja 600 Mb/s
4G- ja 5G-signaaleissa on vaiheen vaihto bittien välissä eli niistä tulee vähäsen kaikkia taajuuksia, myös korkeita
uusissa laitteissa, esim.Huawein, on korkea teho, nyt asennetaan paljonMAKROtukiasemia taloja kohden
Aikaisemmin makrotukiasemat asennettiin niin, että ne eivät osoittaneet suoraan taloja kohden
1/1000-tehoiset mikrotukiasemat asennettiin aikaisemmin taloja kohden
nyt, että saadaan nuo sadat megat, laitetaan makrotukiasemat läheltä taloja kohden
ero siis nyt, että tehot ovat 1000-kertaiset ja signaali on vaihemoduloitua eli ei ole tasaista yhtä taajuutta tai sen läheltä, vaan tulee suurella teholla siis kaikkia taajuuksia, kn kerran joka bitin välissä vaihdetaan vaihe bittien erottelemiseksi toisistaan
käytännössä on jo alueilla, joissa suuri osa väestöstä asuu on noita
Hei, älä selitä vakaviin asioihin tuollaista soopaa.
Koronaviruksen ja 5G:n yhteydestä ei ole näyttöä.
sen sijaan uudet tehokkaat makrotukiasemat huom MAKROtukiasemat, eli 1000 kertaa voimakkaammat kuin aikaisemmin mikrotukiasemat, on suunnattu nyt moina taloja päin läheltä.
Ne aiheuttavat outoa oloa, kuumotusta, huimausta, käytöshäiriöitä lapsille ym. jos osoittavat läheltä asuntoa kohden.
Ja niistä lähetetään nykyään vaihemoduloitua signaalia, ei tasaista, eli vähän kaikkia taajuuksia, ei ihme, että vaikuttaa.
2021 alkupuolella kyseisiä makrotukiasemia on lisätty todella valtavasti eri puolille Suomea ja asennustapa on taloja päin aikaisemmasta poiketen, koska halutaan niitä 100-600 MB/s 4G/5G LTE /Nr -yhteyksiä
Mullakin ollut viikon ajan kurkku kipua ja pää todella kipeä. Olen työtön ja pääasialla kotosella ollut.