Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kenelläkään outoa huimausta tällä hetkellä?

Vierailija
17.03.2020 |

Itsellä on jo viikon jatkunut huimaus vaikka olen sellainen jolla ei ikinä aiemmin ole ollut huimausta.
En usko, että liittyy koronaan, mutta silti.

Kommentit (127)

Vierailija
41/127 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päänsärkyä, pahoinvointia, siis ellottavaa oloa ja vähän sairauden tunnetta.  Voiko tällainen olla koronaa, vai jotain muuta?

Vierailija
42/127 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kevyt huimaus ja paineen tunne päässä, kaverina kevyt kurkkukipu. Niin myös useimmilla muilla keiden kanssa olen puhunut. Jos tämä on korona, niin hyvä että saadaan sairastaa se "pois alta", kunhan vain ei leviäisi heikkokuntoisiin.

Miten niin "sairastaa pois alta"? Ei korona mikään tuhkarokko ole että se on kerralla sairastettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/127 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs, onko teillä näköhäiriöitä myös? Mulla on ollut pari viikkoa.

Kyllä, tämäkin vielä. Vasen silmä tuntu todella oudolta.

Vierailija
44/127 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ollut näköhäiriöitä. Välillä on vaikea kohdistaa katsetta. Ikäänkuin hajoaa kohdistus, ja pitää odottaa hetki kunnes taas tarkentuu.

Tänään oli migreenikohtaus pitkästä aikaa. Lievää päänsärkyä koko ajan.

Nämä siis huimauksen lisäksi.

Mulla on diagnosoitu hyvälaatuinen asentohuimaus, ja nuo oireet täsmäävät täydellisesti (paitsi migreeniä minulla ei luojan kiitos ole). Googleta asentohuimaus ja hoito-ohjeet. Syy voi kyllä olla jokin muukin, esim. Menieren tauti, joten kyllä lääkärin on se todettava, jotta osaat hoitaa oikein.

Vierailija
45/127 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kevyt huimaus ja paineen tunne päässä, kaverina kevyt kurkkukipu. Niin myös useimmilla muilla keiden kanssa olen puhunut. Jos tämä on korona, niin hyvä että saadaan sairastaa se "pois alta", kunhan vain ei leviäisi heikkokuntoisiin.

Miten niin "sairastaa pois alta"? Ei korona mikään tuhkarokko ole että se on kerralla sairastettu.

Mistä tiedät?

Onko sinulla tietoa siitä, että sairastaminen ei tekisi immuuniksi?

Vierailija
46/127 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös ollut muutaman päivän ajan lämpöilyä, päänsärkyä, ruokahaluttomuutta, pientä poltteen tuntua kurkun alaosassa, väsymystä ja paineen tunnetta päässä.

Vierailija
47/127 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hieman outo ja epätodellinen olo. Erityisen outo ollut eilisestä lähtien, kun katsoin hallituksen tiedotustilaisuutta ja konkretisoitui rajoitustoimia kuunnellessa, minkälaisessa tilanteessa ollaan. Olen myös sairaana ja teoreettinen, vaikkakin lievä mahdollisuus koronan saamiseen olisi ollut. Siksi sitä välillä pysähtyy miettimään, jos ei olekaan flunssa, vaan korona.

Vierailija
48/127 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät?

Täh?!

Onko sinulla varma tieto siitä että sairastaminen tekisi immuuniksi?

Vierailija
49/127 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinkohan tulee eka uutinen että koronasta parantunut on sairastunut uudestaan.

Vierailija
50/127 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole siis ollut mitään muita oireita kun voimakas 24/7 huimaus ja välillä etovaa oloa. Tuntuu kuin olisi kännissä kun pyörii ja tasapaino kävellessä haparoiva.

Ap

Mulla sama. Tai siis ei sinänsä huimaa 24/7 koska se tulee aina yhtä yllättäen, mutta hirveän kiva alkaa hoipertamaan kuin humalainen esim koiran kanssa lenkkeillessä. Sitten kun pysähtyy ja jotenkin oikein skarppaa ja keskittyy hetken niin olo on taas normi jonkin aikaa mutta se epätodellinen olo on aivan kamala ja tulee aina yhtä puskista.

Vierailija
51/127 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

on huimausta, lievää sydämentykytystä ja painoa rintalastalla. 

Vierailija
52/127 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla myös ollut muutaman päivän ajan lämpöilyä, päänsärkyä, ruokahaluttomuutta, pientä poltteen tuntua kurkun alaosassa, väsymystä ja paineen tunnetta päässä.

Mulla on just sama paitsi alilämmön puolella vaikka tuntuu kyllä kuumeilulta. Ja tänään just tajusin tuon ruokahaluttomuuden eikä maistu edes herkut (ei suolaiset, ei makeat) vaikka normaalisti stressaantuneena/ahdistuneena mätän kaksin käsin..

Vierailija
53/127 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu varmankin tuosta 5G:stä, kun niitä pystyttelevät. Yrittävät sysätä kaiken koronan syyksi. Taudin, jonka itse levittivät Kiinan labrasta eteenpäin koko maailmaan. Kontrollista kyse. Hölmöt ihmiset eivät kyseenalaista tai mieti mitään.

Vierailija
54/127 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

5G:tä veikkaan syyksi myös.

Vierailija
55/127 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taittaa olla koronapsykoosi 99% mammoista.

Mä en epäillyt hetkeäkään koronaa, mutta kaikki mahdolliset ja mahdottomat diagnoosit pohdin läpi. Huippaus on kyllä helvetillinen vaiva ja pelottavakin. Onneks meni ohi ihan lattialla kieppumisella.

Vierailija
56/127 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläinen reilun viikon kipeänä, tänään aamulla kun heräsin ja käänsin kylkeä ni alkoi tuo huimaus. Ihmettelin et mitä vtua, kävin juomassa ni hyvä kun pystyssä pysyi. Satunnaista huimausta koko päivä, outoa. Ei ole siis aikaisemmin huomannut.

Vierailija
57/127 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, minulla oli tätä viime viikolla. Lievää (tosi lievää) lämpöilyä myös, 37 ja ihan vähän päälle, ja jotenkin tuskaista oloa ja kova vilu. Ihmettelin tosiaan sitä huimausta, kun en välillä meinannut pysyä pystyssä.

En tiennytkään, että sitä on ollut liikkeellä. Nyt on ihan OK olo.

Vierailija
58/127 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huimaus ja epätodellinen olo ja "häiriöt" on ihan yleinen oire niin tiedostetussa kuin alitajuisessa stressi/ahdistustilanteessa. Vähän kuin pieni paniikki vaikka sitä ei itse huomaisi, oireena juuri nuo. Johtuu tästä tilanteesta.

Vierailija
59/127 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omituista. Minulla huimausoireita nyt kahtena päivänä. Enkä ole pyörtyilevää tyyppiä ollenkaan. Tänään myös etova olo välillä. Hieman hämmentää, jos tätä oikeasti on nyt muillakin.

Onko ihan jatkuvaa huimausta että ei helpota välissä yhtään? Oletko pystynyt töissä käymään?

Itse olen ollut viime viikon tiistaista asti pois töistä. Lääkäri kirjoitti sairaslomaa myös tämän viikon loppuun asti.

Ap

Välillä vaan, esim. aamulla sängystä noustessa. Töissä olen kyllä ollut.

Tuo johtuu verenpaineesta.

Vierailija
60/127 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät?

Ei synny immuniteettia. On tutkittu. Jo parantunut voi sairastua uudelleen. Siksi joukkoimmuniteettiajatus on järjetön.