Onko kenelläkään outoa huimausta tällä hetkellä?
Itsellä on jo viikon jatkunut huimaus vaikka olen sellainen jolla ei ikinä aiemmin ole ollut huimausta.
En usko, että liittyy koronaan, mutta silti.
Kommentit (127)
Jos sinuun ei saada tartutettua koronaa, niin vaihtoehtoisesti aivosi kärvennetään ääniaalloilla.... hehheh vitsivitsi.
Mistä näkisi, millaista signaalia tuo talon toisella puolen seisova masto lähettää?
Ainakin siellä on useita 5g laatikoita. Jättimäinen masto Porissa melkein keskellä kaupunkia, asuintalojen vieressä.
Cellmapper.net
vasemmalta voita valita Elisan, Telian ja DNAn tukiasemat
paikat eivät ole aivan tarkkoja eikä aivan uusimpia tukiasemia välttämättä näy
todennäköisesti tukiasema on 4G LTE, joka lähjettää myös 5G-signaalia, mutta 4G:n taajuuksilla, jolloin se tunkeutuu talojen seinistä läpi lähes vaimentumatta.
Ei voi, ovat heikkotehoisia.
Sen sijaan lähelläsi voi olla vaikkapa matkapuhelinMAKROtukiasema (asennettu 2020 ja 2021 aluissa paljon uusia ympäri Suomen ja aikaisemmasta poiketen suoraan päin taloja), tai sinulla voi olla tehokas älypuhelin tuntikausia korvassasi kiinni, tai wi-fi + Bluetooth kannettavastasi voi paahtaa sinua vuorokauden ympäri.
Nuo kun lasket yhteen, et ole kauheasti vailla mikroaaltoaltistusta.
Vuoden 2020 alussa asennettiin ympäri Suomen paljon uusia MAKROtukiasemia suunnattuna SUORAAN KOHTI ASUINTALOJA LÄHELTÄ, että kaikki voivat katsoa niitä kissavideoita mobiilisti 600 Mb/s.
Nauttikaa nyt seurauksista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 100% varma että oma huimaus ei ole mistään nhs-ongelmasta kyse.
ApNo ei olekaan NHS-ongelma, koska ei olla Brittilässä. :)
NHS= Nuhainenhomosyndrooma
Luin jostain, että viimeaikoina on ollut voimakkaita aurinkomyrskyjä ja nuo vaikuttavat myös maan magneettikenttään. Voiskokan johtua noista... itseä kanssa huimannut hurjasti.