Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kenelläkään outoa huimausta tällä hetkellä?

Vierailija
17.03.2020 |

Itsellä on jo viikon jatkunut huimaus vaikka olen sellainen jolla ei ikinä aiemmin ole ollut huimausta.
En usko, että liittyy koronaan, mutta silti.

Kommentit (127)

Vierailija
81/127 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole siis ollut mitään muita oireita kun voimakas 24/7 huimaus ja välillä etovaa oloa. Tuntuu kuin olisi kännissä kun pyörii ja tasapaino kävellessä haparoiva.

Ap

Se voi olla liikkuva kivi korvakäytävässä tai jotain sinnepäin oli diagnoosi. Mun työkaverilla oli eikä pystynyt huimaukseltaan viikkoon kävelemään. Meni muistaakseni ohi itsestään. Tuli ihan kuntoon.

Vierailija
82/127 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, mikähän juttu tämä on! Itsellänikin oli viime viikolla useana päivänä todella pahaa ja pitkäkestoista huimausta. Lisäksi noin viikon ajan on ollut muutenkin todella outo olo. Välillä tuntuu siltä, että olisi korkea kuume, mutta mittari  saattaa näyttää ihan pientä lämmön kohoamista tai jopa alilämpöä. Myös kurkku on välillä hieman kipeä ja välillä on kuivaa yskää, mutta mitään muita flunssaoireita ei ole ollut. En usko, että kyse on stressioireista tai koronasta, sillä täällä alueella ei ole ollut yhtään varmistettua koronatapausta. Vaikka eihän tartuntojen todellista määrää voida tietää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/127 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama

Vierailija
84/127 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huimausta, pään särkyä useana päivänä, palelee ja seuraavana hiki, iho kutiaa, kuivaa yskää monta päivää, lämpöä ei, väsynyt olo. En ole ollut tietääkseni kenenkään sairastuneen kans tekemisissä.

Vierailija
85/127 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut huimausta jo kuukauden! Tuntuu että todellisuudentaju on hämärtynyt ja en tunne mitään. Olen viime päivinä alkanut tuntea halua purra muita ihmisiä. On sellainen lihanhimo koko ajan. Ahdistaa...

Vierailija
86/127 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä kanssa huimausta ja huonoa oloa. Lapsilla myös yskää, toisella nuhaa ja minulla päänsärkyä. Asutaan toisessa Pohjoismaassa.

Vierailija
87/127 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huimaa, ei tunteita, ei paskaakaan kiinnosta miten käy. 

Vierailija
88/127 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikunta auttaa huimaukseen

Vierailija
89/127 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huimausta, pään särkyä useana päivänä, palelee ja seuraavana hiki, iho kutiaa, kuivaa yskää monta päivää, lämpöä ei, väsynyt olo. En ole ollut tietääkseni kenenkään sairastuneen kans tekemisissä.

Mullakin on ollut ihmeellistä kutinaa ja kutina tuntuu lähellä silmiä ja suuta eli juuri niitä paikkoja mihin ei saisi koskea.

Vierailija
90/127 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Someryhti, ja vielä se, että unohditte hengittää.

Vierailija
91/127 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli päänsärkyä ja pahoinvointia, meni ohitse ja tilalle tuli flunssan oireita. Lieviä oireita ja ikään kuin painon tunnetta rinnassa ja kurkussa. Kuin hyvin lievää hengenahdistusta. Sanoisin kuitenkin, että vain flunssan tasoista.  Oireet vaihtelevat, pahempia iltaisin ja yöllä, yöllä helpotti jos nosti päätä koholle.

Yritin löytää tietoa coronaviruksen oireista eri vaiheissa. Tämän tekstin löysin vain kopioituna Youtube-linkin kommenttiosiosta, joten en tiedä sen luotettavuudesta:

Early Signs of Covid-19 from Ministry of Health Singapore - A Brief. RECOGNISING THE SYMPTOMS OF COVID-19 FROM DAY TO DAY

DAY 1-3  1. Symptoms similar to colds. 2. Mild throat pain. 3. No fever, not tired. Still consume food and drink as normal.

DAY 4   1. Throat little bit painful, body feels like drunk. 2. Voice becoming sore. 3. Body temperature around 36.5°. 4. Beginning of disturbance on eating habit. 5.Mild headaches 6. Mild diarrhea

DAY 5  1. Throat pain and sore voice 2. Mild body heatiness. Body temperature btw 36.5°-36.7°. 3. Weak body and feeling joints pain.

DAY 6  1. Beginning of mild fever with temperature around 37° 2. Dry cough 3. Throat pain while eating, swallowing food or talking. 4. Exhausted and nausea 5. Difficulty in breathing occasionally 6. Fingers feeling pain 7. Diarrhea and vommitting

DAY 7  1. Higher fever from 37.4°-37.8° 2. Coughing incessantly with phlegm. 3. Body pain and headache. 4. Worsening diarrhea. 5. Vommitting

DAY 8  1.Fever around 38° or above 38° 2. Breathing difficulties, everytime breathing, chest feels heavy. 3. Coughing incessantly. 4. Headaches, joints becoming lame and buttock pain.

DAY 9.  1. Symptoms remain unchanged but becoming worst 2. Worsening fever 3.Worsening cough 4. Difficulties in breathing and have to struggle hard to breath. At this stage, blood test and chest x-ray need to be conducted immediately.

Päivä nelosen kohdalla mainittiin, että "keho tuntuu humalaiselta", kutosen kohdalla oksentelu ja ripuli.

Voi siis olla muitakin oireita kuin yskä tai kuume. Huimaus voi kaiketi ainakin kuulua oireisiin.

Vierailija
92/127 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

te joita huimaa,olette edes yrittäneet,siis yrittäneet hoitaa sitä liikkumalla?

Vierailija
93/127 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen liikkunut, käynyt lenkeillä, ei auta. Huimaus tai oikeammin outo heikko olo, johon liittyy fyysinen pahoinvointi ja sairauden tunne. Nyt sitten  muuttui enemmän flunssamaiseksi. Oireet olleet muutaman päivän.

Haluaisin tietää, kuinka yleinen oire pahoinvointi, ripuli tai muut vatsaoireet ovat koronassa? Joidenkin lähteiden mukaan niitä esiintyy.

Vierailija
94/127 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni hyvin lievä kivuntunne kurkun seudulla ja aavistuksen puolikuntoinen olo. Mittasin kuumeen, 37,8. En ollut uskoa tulosta ja mittailin moneen kertaan. Jäin tietty saikulle, mutta mihinkään testiin en ole päässyt tai saanut yhteyttä minnekään, vaikka kuulun riskiryhmään.

Jos tunnette olon oudoksi, kannattaa mitata kuume. Koska ei ole nuhaa tai flunssan oireita, kuume saattaa jäädä huomaamatta.

Vierailija
95/127 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut.

Ensiksi näkö heikentyi ja tuli epätodellinen olo. Sen jälkeen tuli pääkipu joka on kestänyt jo viikon. Lisäksi aftoja suuhun. Joku tauti on liikkeellä joka tämän aiheuttaa.

Vierailija
96/127 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä liikunnan puutteesta ole kiinni ainakaan itsellä.

Liikuin ennen huimauksen alkamista sen 4-6 krt viikossa uintia, salia, juoksua. Sen jälkeen kun huimaus alkoi niin olen kerran käynyt kävelyllä. Ei pysty tällä hetkellä käymään edes juoksemassa kun tasapaino huono.

Tämä mun huimaus on ihan jatkuvasti päällä eli ei vaihtele minkään asentojen mukaan tai liity mihinkään ryhtijuttuihin.

Ap

Vierailija
97/127 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen perusterve ihminen ja liikunnallinen. Ei ylipainoa.

Vierailija
98/127 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some räplätään muutenkin 4/7, joten ei nämä siitä johdu.

Vierailija
99/127 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaliittoteorian mukaan koronan oireet ovat 5G verkon aiheuttavaa syndrooma, joka aiheuttaa muutoksia soluissame ja koronaviirus on vain keksitty peittelemään totuutta. Tämä selittää myös, miksi tautia ei lisäänny juuri ollenkaan esim. Afrikassa.

As it turns out, those nations with the most advanced 5G roll-outs have the highest incidence of COVID-19 cases, both infection rates and death rates.

https://web.archive.org/web/20200309234602/http://themillenniumreport.c…

Vierailija
100/127 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti mulla kuolee aivosolut täällä.