Onko kenelläkään outoa huimausta tällä hetkellä?
Itsellä on jo viikon jatkunut huimaus vaikka olen sellainen jolla ei ikinä aiemmin ole ollut huimausta.
En usko, että liittyy koronaan, mutta silti.
Kommentit (127)
Todennäköisesti someniskan aiheuttama sivuoire. Näinä päivinä monet tuijottavat sitä ruutua useamman tunnin päivässä!
Joo minulla koska niska ja hartiat menivät jumiin sen parin päivän aikana kun en muuta okkein tehnyt kun makasin tai istuin sohvalla huonossa asennossa tutkimassa koronauutisia. Sit otin itseäni niskasta kiinni ja palasin normaaleihin rutiineihin, menin lenkille ja jumppasin ja kivut ja huimauskin katosivat.
Kyllä on. Korona tuhoaa aivot. Ihmisistä tulee zombeja.
Itse olen 100% varma että oma huimaus ei ole mistään nhs-ongelmasta kyse.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 100% varma että oma huimaus ei ole mistään nhs-ongelmasta kyse.
Ap
No ei olekaan NHS-ongelma, koska ei olla Brittilässä. :)
Juu on, ja siihen liittyy semmoinen outo leijumisen tunne. Ja vähän niin kuin olisi itsestään jotenkin "sivussa". Vähän kuin tärähtäneessä valokuvassa. Vaikea selittää. Outoa on kyllä, enkä ole ennen kokenut vastaavaa.
Luulen, että meissä kaikissa on korona. Piilevänä, vain heikot signaalit osoittaa että ollaan sairaana.
Ja tämä on tosi hyvä juttu.
Nyt on sitten vähäksi aikaa suoja päällä, ja voi vapaasti liikkua, kun tietää ettei enää tartu eikä myöskään tartuta muita, kun on jo parantunut.
Ainakin mulla flunssa oli ja meni ja tuo huomaus ja keuhkotputkien kirvely kurkkukipuineen.
Mulla ei ole siis ollut mitään muita oireita kun voimakas 24/7 huimaus ja välillä etovaa oloa. Tuntuu kuin olisi kännissä kun pyörii ja tasapaino kävellessä haparoiva.
Ap
Luulen, että tämä outo, leijuva, epätodellinen olo johtuu tämän tilanteen omituisuudesta. Aivot eivät pysy mukana. Jotain lievää dissosiaatiota siis.
Se on vain sivuvaikutusta siitä, kun meidän maailma glitchattiin rinnakkaistodellisuuteen. Kyllä se ohi menee.
Omituista. Minulla huimausoireita nyt kahtena päivänä. Enkä ole pyörtyilevää tyyppiä ollenkaan. Tänään myös etova olo välillä. Hieman hämmentää, jos tätä oikeasti on nyt muillakin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole siis ollut mitään muita oireita kun voimakas 24/7 huimaus ja välillä etovaa oloa. Tuntuu kuin olisi kännissä kun pyörii ja tasapaino kävellessä haparoiva.
Ap
Mulla oli samat oireet 4 päivää. Tein niitä asentohuimaus liikkeitä, niin huimaus loppui. Oli ihana tunne kun olo normalisoitui.
Sama kevyt huimaus ja paineen tunne päässä, kaverina kevyt kurkkukipu. Niin myös useimmilla muilla keiden kanssa olen puhunut. Jos tämä on korona, niin hyvä että saadaan sairastaa se "pois alta", kunhan vain ei leviäisi heikkokuntoisiin.
On huimausta ja pää kummallinen.
Ja ihan sama - varsinkin kun kääntyy yöllä sängyssä niin tulee hetken huimaus ja pienen pieni kurkkukipu
Vierailija kirjoitti:
Se on vain sivuvaikutusta siitä, kun meidän maailma glitchattiin rinnakkaistodellisuuteen. Kyllä se ohi menee.
Asiantuntija-arvioiden mukaan tällainen fork ei pitänyt olla mahdollista. Paralleeli majoriteetti piti olla poissuljettu. Voi olla, että on ollut tuntemattomia votetahoja eikä niitä enää tietysti voida saada selvillekkään. Nyt ei auta muu kuin hiljalleen ottaa selville tämän todellisuuden pelisäännöt?
Täälläkin vähän kurkku kipeä, pientä yskää ja tunnetta keuhkoissa, muutaman päivän ollut yhtäkkisiä huimauskohtauksia...
Vierailija kirjoitti:
Omituista. Minulla huimausoireita nyt kahtena päivänä. Enkä ole pyörtyilevää tyyppiä ollenkaan. Tänään myös etova olo välillä. Hieman hämmentää, jos tätä oikeasti on nyt muillakin.
On tosiaan hämmentävää. Mulla meni viime viikko lähinnä makaillessa, kun huippas pystyssä. Pelotti jo, että mulla on vähintään aivoissa jotain häikkiä. Puhelimessa puhuminenkin pahensi huimausta entisestään, eli epäilin jo sähköallergiaa, siis alkavaa hulluutta.
Monella. Puhuimme juuri asiasta.