Onko kenelläkään outoa huimausta tällä hetkellä?
Itsellä on jo viikon jatkunut huimaus vaikka olen sellainen jolla ei ikinä aiemmin ole ollut huimausta.
En usko, että liittyy koronaan, mutta silti.
Kommentit (127)
Onko teilläkin aamuyöstä tota "leijumisen" ja oudon huimaamisen tunnetta?
Vierailija kirjoitti:
Omituista. Minulla huimausoireita nyt kahtena päivänä. Enkä ole pyörtyilevää tyyppiä ollenkaan. Tänään myös etova olo välillä. Hieman hämmentää, jos tätä oikeasti on nyt muillakin.
Onko ihan jatkuvaa huimausta että ei helpota välissä yhtään? Oletko pystynyt töissä käymään?
Itse olen ollut viime viikon tiistaista asti pois töistä. Lääkäri kirjoitti sairaslomaa myös tämän viikon loppuun asti.
Ap
Samanlaisia oireita ollut nyt yli kaksi viikkoa. Juurikin ihmeellinen huimaus. Välillä tuntuu, kuin olis hetken ilmassa- kuin tulisi ilmakuoppa tms.
Miehellä oli samaa. Sillä meni jo ohi. Kummallakin myös lievää kurkkukipua, ruokahaluttomuutta, huonoa oloa ja ärtyisyyttä. Itsellä myös painon tunnetta rinnassa.
En tiedä onko stressistä ja tilanteesta johtuvaa, flunssaa vai mitä. Mutta ärsyttävää tämä on.
Hyi, ai tää on näin laaja ongelma? Luulin että olen luulosairas, mutta ei...
Pitää varmaan kohta laittaa foliohattu päähän. Ties mitä siknaaleja nuo avaruudesta tulleet kortsuvirukset lähettävät meidän aivoihin.
Nythän on otettu 5G-verkot käyttöön - katso onko mastoja sinua lähellä elisan tai dnan nettisivuilta.
Psyykkistä. Olette panikoineet viime aikoina niin paljon.
Päänsärkyä ja outoa raivoamisen tunnetta mulla.
Ootteko te huimauksesta kärsineet käyneet lääkärissä ja mitä hän diagnosoi teille?
Itse kävin terveystalon yleislääkärillä ja diagnoosiksi tuli H81.1 hyvänlaatuinen kohtauksittainen huimaus.
Tosi erikoista jos tätä on nyt yleisemmin liikkeellä..
Ap
Demonien riivausta, yrittävät ottaa haltuun ruumiinne.
Vierailija kirjoitti:
Psyykkistä. Olette panikoineet viime aikoina niin paljon.
https://www.ttl.fi/wp-content/uploads/2019/09/FINAL_Kun_kroppa_sanoo_se…
Tämähän on tietty myös yksi vaihtoehto, että olisi psyykkistä..
Ap
Itselläni ahdistus/panikointi aiheuttaa huimausta ja epätodellista oloa.
Kärsin myös asentohuimauksesta ajoittain, mikä taas aiheuttaa nopeaa huimauskohtausta pään kääntyessä eri suuntaan ja tähän liittyy myös etovaa oloa.
Mitenkäs, onko teillä näköhäiriöitä myös? Mulla on ollut pari viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omituista. Minulla huimausoireita nyt kahtena päivänä. Enkä ole pyörtyilevää tyyppiä ollenkaan. Tänään myös etova olo välillä. Hieman hämmentää, jos tätä oikeasti on nyt muillakin.
Onko ihan jatkuvaa huimausta että ei helpota välissä yhtään? Oletko pystynyt töissä käymään?
Itse olen ollut viime viikon tiistaista asti pois töistä. Lääkäri kirjoitti sairaslomaa myös tämän viikon loppuun asti.
Ap
Välillä vaan, esim. aamulla sängystä noustessa. Töissä olen kyllä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs, onko teillä näköhäiriöitä myös? Mulla on ollut pari viikkoa.
Lähinnä sitä, että silmissä pyörii jatkuvasti vastapäivään ja myös lääkärin teettämässä kantapääkävelyssä silmät kiinni kävi niin että tasapaino petti vasemmalle.
Ap
On ollut näköhäiriöitä. Välillä on vaikea kohdistaa katsetta. Ikäänkuin hajoaa kohdistus, ja pitää odottaa hetki kunnes taas tarkentuu.
Tänään oli migreenikohtaus pitkästä aikaa. Lievää päänsärkyä koko ajan.
Nämä siis huimauksen lisäksi.
some-niska,huono kunto,ylipaino, liikkumattomuus nuo on aikalailla 99% niska ja selkäkipujen takana.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni ahdistus/panikointi aiheuttaa huimausta ja epätodellista oloa.
Kärsin myös asentohuimauksesta ajoittain, mikä taas aiheuttaa nopeaa huimauskohtausta pään kääntyessä eri suuntaan ja tähän liittyy myös etovaa oloa.
Tämä lisättynä pienellä kurkkukivulla ja paineella keuhkoissa
Myös täällä.